כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איטלי גולד
47
59 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אירנה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
40 מתוך 100
קיבלתי מתנה מבעלי,עגילים.אחרי חודש של שימוש, העגיל נשבר.ומאז במשך שנתיים, כל חודשיים העגילים בתיקון.כל פעם אני מחכה חודשיים שלוש עד,שמקבלת אותם חזרה.האיכות של הסחורה,מתחת לכל ביקורת. צר לי,אבל בחיים לא התקרב לחנות הזאת.

Антон   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
רכשתי טבעת אירוסין לחברה (אשתי לעתיד) באחד הסניפים שלהם בחיפה, משביר 365. בסניף אמרו לי שצריך לקחת מידה של האצבע לאחר רכישה וזה מה שעשינו כשהגענו לאחר כשבוע. אחרי עוד שבועיים כלה שלי הגיעה לאסוף את הטבעת לאחר תיקון מידה והופתעה לראות שבמקום להקטין מידה, הגדילו אותה. מוכרת בדלפק לא הסבירה מה הסיבה לכך, כי לא היא זאתי שלקחה מידות שבועיים לפני. על הבקשה לתת פרטים של אותה מוכרת, אמרה שלא ידע מי זו, שזה נשמע ממש לא הגיוני מטבע הדברים שהם עובדים ביחד ולפחות אמור להיות רשום שם על הפתקית של אותה ההזמנה. מאוד נסערתי מהמצב ורשלנות של אותה מוכרת, כי גם בזמן שלקחה מידות שאלנו אותה אם היא בטוחה שזאת המידה שצריך לשנות את הטבעת (היא התעקשה שהמידה היא 16 ולא 15 כמו שאמרנו). לאחר ששלחתי מייל שהיה מופיע באתר שלהם, לא קיבלתי שום תגובה, נסיתי גם דרך הפייסבוק, אותו דבר. אני הולך להתקשר, אבל כבר מאוד מאוכזב מהשירות והזלזול. כל פעם לתקן טבעת פוגע באיכות שלו שלא לדבר על האכזבה של כל התהליך שהיה אמור להיות כביכול רומנטי במקום לנסות להשיג אותם לאחר שלא עשו את העבודה שלהם לא כמו שצריך.
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
קודם כל התכשיטים מדהימים!! מאוד מרוצה מהשירות של החברה, הסבלנות של המוכרות והליווי לאורך הקניה. אין ספק שמצאתי את חברת התכשיטים שלי גם להמשך וניפגש לא מעט בעתיד :)
הצג עוד

מזל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
30 מתוך 100
לכבוד יום נישואין 40,בעלי קנה לי עגילים מדוכן איטלי גולד במשביר לצרכן בירושלים. הוא השקיע 4600 של בזוג עגילים יפים.לאחר פעם אחת שענדתי אותם שמתי לב שהסוגר של אחד העגילים לא תקין.מסרתי את העגילים לתיקון.נאמר לי שתוך שבועיים יחזרו מתיקון.מסרתי את העגילים בתאריך1.9.20.מאחר והחגים קרבים ביקשתי לזרז את התיקון ולקבלם לפני ראש השנה. היום הגשתי לברר מה קורה, בשעה 15 העגילים טרם הגיעו. המוכרת היתה לא נחמדה ואמרה שהיא מחכה לשליח,הסברתי לה שאני באה מיחוץ לירושלים ושתנסה לברר מתי יגיע השליח, היא עשתה לי טובה התקשרה וחזרה אלי עם תשובה שהוא יגיע בחמש או שש. מעבר לכך לא היה שום שיתוף פעולה שלה לנסות לדבר עם השליח יותר ספציפי או לברר עם החברה אם אמנם העגילים נשלחו . רציתי לבטל את עיסקת המכירה , כיון שעברו רק שבועים מהרכישה והיא לא הסכימה. חזרתי מאוכזבת כועסת. לא אוכל להגיע לירושלים לפני החג, אנחנו נכנסים לסגר...שרות גרוע מוכרת איומה!!!
הצג עוד

mira   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
20 מתוך 100
פשוט זוועה, לכבוד יום הנישואים בעלי קנה לי שרשרת זהב ב1200 ש"ח וכי אנחנו מצומצמים בכסף הוא מנע מעצמו דברים אחרים בכדי להרשות לעצמו לפנק אותי, לצערי לא אהבנו איך שהיא יושבת (אין קשר לשרשרת, פשוט לא לטעמנו) ונסענו להחליף, בחנות עצמה לא מצאתי משהו שאני אוהבת בתקציב של השרשרת, לכן החלטנו להחזיר אותה, המוכרת במקום (סניף קניון הזהב ראשון) החלה להגיד לי ליד בעלי שזה לא יפה מה שאני עושה, הוא כלכך השתדל, אישה צריכה להגיד תודה וגם אם לא אהבה לשים במגירה. הייתי בשוק, ולאחר מכן אמרה שאנחנו לא יכולים להחזיר כי המנהל לא נמצא (מה שלא רשום על נוהל ההחזרה שמודבק במקום), בגלל שאנחנו לא אוהבים לעשות מהומות החלטנו לחזור ביום שבו יהיה מנהל במקום ולכתוב תלונה לאיטלי גולד דרך האתר שלהם. קיבלתי תשובה חסרת עניין בדבר של 4 שורות, "צר לנו שזאת תחושתך, את מוזמנת לגשת לסניף לקבל שירות"..
הצג עוד

bsivand   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
פשוט חוצפה של מנהל- קניתי שם שעון שהגיע מקולקל- ביקשתי להחליף אמרו שיצרו איתי קשר בימים הקרובים. לאחר כשבועיים שאני רודפת אחריהם ואחרי בעל החנות הם הביאו לי שעון חלופי שכולו היה מלא בשריטות.ביקתי לקבל את הכסף חזרה- ויש חוק כזה- אז הם אמרו לי חכי מחר בעל החנות הולך ליבואן הוא יביא לך חדש מהאריזה.אני מחכה שבוע שיביאו לי אותו בכל יום יש להם תירוץ אחר. ואת הכסף ששלימתי במזומן הם לא מוכנים להביא- הם טוענים אין לנו כסף מזומן
הצג עוד

elnaor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תענוג לקנות שם.אורך הרוח של ברוך והסבלנות, ההיענות שלו לכל דרישה מוזרה שרצינו אם זה היה ההתלבטות שלנו עד שמצאנו מה שאהבנו ועוד אחר כך שרצינו לשנות דברים. הכל אפשרי אצל ברוך...כל החוויה של הקניה נעשית ברוח טובה ובכיף. אין את ההרגשה של מוכר-קונה.ברגע שקנינו שם את טבעת האירוסין ידענו שאנחנו נחזור, ואכן חזרנו לשם לקנות את טבעות הנישואין שלנו ואת כל תכשיטי החינה!!ואני יודע שעוד נחזור לשם, כי זו הרגשה של משפחה!כל בעיה שהייתה טופלה במהירות ולרוב ללא תמורה...אין סיכוי שתמצאו אותי קונה תכשיט במקום אחר, כי ביחס ובמחיר ובשירות הוא קנה אותי כלקוח!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up