כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שניצריה

שניצריה

מזון מהיר
כתובת:הנחושת 4
טלפון:03-6480000
0
79 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
sharon1977   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מזון מהיר מפנק . שיפצו את המקום ועכשיו ניתן לשבת בחוץ. היה טעים וכיפי במיוחד השניצל בצל  והציפס שהוגש טעים חם ופריך בעלי המקום יודעים לפנק עם טעימות שלעתים יש על הדלפק,עם שניצל ענקי ותוספות  ותוספות .אפשר לשבת בפנים או בחוץ . אמנם מזון מהיר אבל ברמה שלא מביישת אף שניצל במסעדה שניצל כמו ששניצל צריך להיות.
הצג עוד

guy_a   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
הזמנתי מהם משלוח ,כי היה לי קופון ל-2 תוספות חינם.מגחעחפ בזמן,הרעיון הוא שהשניצל מגיע במגש משפחתי עגול ונחתך למשולשים כמו פיצה.השניצל גם דק מאוד פריך ועשוי הייטבומתובל הייטב ,עכשיו יש קונספט של תיבול ואני לקחתי את טעם הבצל שהיה טוב הצ'יפס גם היה טעים והגיע בכמות מכובדת וגם הסלט היה טרי ורענן וניכר שהוא טרי . מומלץ
הצג עוד

Islay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
לשניצריה יש קונספט נחמד שהופך אותה לג'אנק פוד כמעט מושלם - שניצל בצורת פיצה. זאת אומרת שהשניצל שלהם עגול וגדול, מחולק למשולשים ומגיע בקופסת קרטון חמה עם שליח. כן, זה מגניב, וה-Fun בעניין הוא לפחות 30�bsp; ממה שעושה את השניצל הזה ראוי.השניצל עצמו נחמד, לא מדהים, אבל עונה לגמרי לציפיות. דק, בלי יותר מדי שמן, ומגיע עם רוטב ברביקיו שמוסיף לו מאוד (אבל למה רק שניים? זה לא מספיק לכל השניצל! תוספת רוטב ברביקיו זה שלושה שקלים - מעצבן). השניצל המשפחתי מחולק לשמונה משולשים, ולאכלנים ממוצעים ולא מורעבים משולש וחצי-שניים יהיו מעל ומעבר. 79 ש"ח. התוספות סבירות מינוס, ויקרות יחסית - צ'יפס ב-16 ש"ח, פתיתים ב-14.בהזמנה האחרונה השליח הופיע עם מגש שניצל אישי בנוסף לשניצל המשפחתי והודיע שזה צ'ופר. כשפתחנו את השניצל המשפחתי הסתבר שהוא יצא קצת קטן מדי בקוטר, וגם הגיע חמים ולא חם מאוד כמו תמיד. טיפה מבאס, אבל בסך הכל פתרון סביר בהחלט ויפה שהם התייחסו לזה מראש.כ-45 דקות לוקח למשלוח להגיע, 10 ש"ח דמי משלוח. לא הייתי במסעדה עצמה.בשורה התחתונה: ג'אנק פוד כיפי, פתרון סביר לקרייבינג לשניצל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up