כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איסתא
32
85 מתוך 100
לפי 27 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דרור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
35 מתוך 100
המענה הטלפוני לא עונים בכלל אמי חיכיתי כמה פעמים כמעט שעה על הקו ואין שום מענה או עזרה בנושא הזה הזמנתי לפני שבוע חופשה ועד עכשיו אין לי כרטיסי טיסה פשוט לא הגיוני לקח להם שבוע לאשר את ההזמנה כאשר הם מבטיחים תוך 48 שעות לא בטוח בכלל שאזמין מהם פעם באה
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
החברה הכי גרועה שנתקלתי בה אי פעם! אפס שירות אפס זמינות אפס אנושיות בייחוד בצל משבר הקורונה. יודעים להפחיד ולהלחיץ בטלפון ולהגיד שהכל נגמר מהר מהר ולקחת כסף במהירות, אבל כשקורים שינויים וצריך לשנות/לבטל לך חפש אותם! לוקחים דמי ביטול הזויים!!! לא פרופורציונליים למחיר ושירות מזעזע באמת שאני מאחל להם פשיטת רגל כדי שעוד אנשים לא ייפגעו לצערי אני בטוח שאני לא הראשון ולא האחרון! היזהרו!!!!!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
הזמנתי כרטיס טיסה כוללה בדיקת קורונה, ושירות החזר ביטול כרטיס. לא קיבלתי שום פרטים על הבדיקה, ולבטל את הכרטיס היה בלתי אפשרי. לא עונים, לא זמינים, אין תשובה, מתחמקים משאלות, פשוט שירות מזעזע ולתקשר איתם זה בלתי אפשרי... הגעתי לנתב"ג וגיליתי שהפרטי טיסה שהם הביאו לי לא נכונים ונשארתי ללא טיסה בכלל. לא להתקרב, פשוט מזעזע, ביזבזו לי זמן יקר והמון כסף, נורא ואיום.
הצג עוד

Bella   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
נוכלים ! לא להזמין מהם ! יודעים לקחת כסף טוב מאוד אבל לא לתת מה שמגיע ! הזמנו טיסה ובעקבות הקורונה נאלצנו לבטל לקחו מאיתנו 60 אחוז דמי ביטול + 100 דולר(!!!) דמי טיפול ששילמנו גם בהתחלה כשסגרנו את החופשה. מיותר לציין שה״טיפול״ ברמה הנמוכה ביותר גם כשהזמנו וגם כשביטלנו שירות לקוחות מזעזע
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
באתי להתעניין עם הנציגה רותם על טיסה והיא אמרה שזה בלתי אפשרי לסגןר רק טיסה אלא דחפה לי גם מלון ואחרי 2 שאלות ששאלתי היא פשוט נתקה בפרצוף לאחר מכן התקשרתי שוב והנצחג חן ענה לי ושאלתי אותו שאלה אחת וענה לי ״תזמיני דרך האתר ״ וניתק בפרצוף אז כמו שאתם מבינים שאסור להזמין מאנשים כאלה מגעילים גם אני עבדתי בתור נציגה ובחיים לא ניתקתי לאנשים ככה זה פשוט רוע לב להתנהג ככה לבנאדם שרוצה לשאול שאלה אז איסתא היקרים תתביישו לכם אם זה הצוות שאתם מביאים לסגור איתם דילים גועל נפש
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
על הפנים אפילו לא בצחוק לסגור דרכם שירות הכי הכי גרוע שיכול להיות פשוט הרסו לנו את החופשה !!!!!!! יודעים לקחת כסף לא נותנים שירות ומנתקים בפנים

Galit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
הבן שלי וחברה שלו הזמינו דיל לרודוס, מסתבר שהמלון היה סגור בגלל הקורונה, הנציגים היו מוכנים לזכות רק על המלון ועל הטיסות לא היו מוכנים לזכות בטענה שהבן שלי רכש דיל בנפרד, היינו צריכים להגיע למשרדי ההנהלה בתל אביב במיוחד בשביל לנסות לקבל החזר ולבסוף הסכימו לזכות על הטיסות אבל לקחו 50 דולר לכל אדם על הביטול למרות שהם עשו טעות. גועל נפש של חברה, גועל נפש של שירות, פח אשפה, בושה
הצג עוד

הולי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
כל מי שחושב לנסוע דרך איסתא קלאב לזקינטוס, שיבטל מיד את האפשרות. חברה ששולחת צעירים לחופשה מזעזעת. בושה וחרפה. מלונות מזוהמים, נציגים שלא משתפים פעולה, ויחס מזלזל. הבטיחו לילדים חבילת מסיבות ב300 יורו ולקחו להם 470 יורו! שודדים לאור יום. לא לנסוע בשום אופן עם איסתא. אם היינו יודעים מראש שכך יהיה, היינו בוחרים אחרת. סיוט מתמשך!!!
הצג עוד

imc   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
20 מתוך 100
לכל המעונים שלום הבת שלי הזמינה טיסה ללונדון 4 כרטיסיםת הטיסה התבטלה ביולי 2020 , היא ביקשה החזר והחזירו רק 2 כרטיסים , היא רודפת למעלה משנה אחרי הכסף, ומקבלת תירוציף איזיגט אומרים שהחזירו מזמן את כל הכסף המייל שלי לתביעה או יצוגית או תביעות קטנות, [email protected]
הצג עוד

Helen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
20 מתוך 100
סגרנו דיל דרך גרופון שהאישור הסופי הוא דרכם. לא הודיעו בכלל על שינוי שעות טיסה, עלינו על זה לבד ואז כשהתקשרתי לברר התשובה הייתה ״יש עוד זמן.. והשעות לא השתנו״ אחרי 5 דק חזר אלינו ואמר ״אה את צודקת השעות של הטיסה השתנו״. אחרי זה אמר שהטיסה חזור היא ב18:40 כשבפועל היא ב15:50. אמור להיות גם העברה מהמלון לשדה תעופה, אין עם מי ליצור קשר לגבי זה. הקבלה במלון עוזרת מאוד אבל עדין אין עם מי ליצור קשר לגבי העברה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up