כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איסתא
29
85 מתוך 100
לפי 61 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
FARAJ   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
25 מתוך 100
משלמים להם מלא וזורקים אותכם במקומות גרועים ביותר ושפונים אליהם , אומרים לכם תסתדרו לבד
הצג עוד

WallBoy51   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
טיסה שהוזמנה דרך איסתא בוטלה עקב המלחמה.חברת התעופה החזירה את הכסף לאיסתא בתאריך 2 בנובמבר 23.עד יום, 28 בדצמבר הכסף לא עבר מאיסתא לחשבוני.אין מענה ובפעם היחידה שכבר ענו, 6 שבועות אחרי שהכסף אצלם, התגובה הייתה: אנחנו מלחמה.הכסף, 10 ימים אחר השיחה, טרם הגיע.חברה פח, שירות פח, שומר נפשו ירחק.
הצג עוד

Yariv   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
75 מתוך 100
התקשרתי לסניף כפר סבא וחויתי מה שלא חויתי אצל אף אחד לפני שאתם רוחשים מהם הם שולחים הצהרה על מה שהסבירו לכם מילולי לאחר שמאשרים רק עז עוסים עסקה כול שאר הסוכנים בישראל לפי מה שחויתי לצערי חפרים הכול מהר יש בכפר סבא את עפרת כמה סבלנות מומלץ לפנות אליה וביחוד עם חברה רצינית אמינה מסבירה לפני תשלום ומראה לפני תשלום ולאחר אישור רק אז מבצעים רכישה אני מרוצה
הצג עוד

Elad   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
20 מתוך 100
לא ממליץ לכם להזמין חברה שמתנערת מאחריות! כולל התשובה של השירות לקוחות שלהם לא חוזרים שמים פס על לקוחות! לא מעניין אותם בכלל אמנת השירות נטו לקחת כסף .פשוט בושה ! ראו הוזהרתם מתנהלות לקויה של שירות ברמה ירודה.פשוט בושה וחרפהמוציאים לבן אדם את המיץ בשביל לקבל שירות בסיסי של מענה אנושי. הם פשוט שמים פס על לקוחות. לא ראיתי מימיי שירות כה גרוע.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
25 מתוך 100
נכנסתי לכאן במיוחד רק בשביל לכתוב את הביקורת הזו ולעזור לאנשים. להתרחק כמו מאש. הזמנו חבילה של טיסה ומלון חצי שנה מראש ולתומנו גילינו כמה ימים לפני הטיסה שהמלון בכלל לא מכיר בהזמנה שלנו, יצרנו קשר עם איסתא וכל מוקדן טען שהוא "מעביר את זה הלאה" וכמובן שלא עשו עם זה כלום ושום דבר - כל כך ישראלי. אחת המוקדניות ממש צעקה עלינו חושבת שאנחנו עובדים אצלה ושכחה שהיא זו שאמורה לתת שירות. בסופו של דבר נציגה נוספת התקשרה אלינו וטענה כי יש בתי מלון שמקבלים הודעה רק 48 שעות מראש על בואנו, איך דבר כזה הגיוני?! חופשה שהוזמנה חצי שנה מראש והמלון לא יודע עליה עד הרגע האחרון?? בסוף נאלצנו לבטל את המלון ולא לקחנו סיכון כי אותה מוקדנית אמרה לנו "מקסימום תגיעו ותשלמו להם שוב ונחזיר לכם כסף על זה" פחחח בטח יחזירו כסף תכף גם יתנו לי טיפ. חושבים שאנשים מפגרים וכסף החברות האלה יודעות לקחת יופי יופי. הם טענו שזיכו אותנו בהחזר כספי על המלון והם לא יודעים מתי האשראי יזוכה בטענה שהזמנו מזמן ואי אפשר לדעת מתי יופיע הזיכוי, ביזיון מוחלט! בסוף יצאנו עם עוגמת נפש וקנס כספי של הזמנת מלון ברגע האחרון ועוד תשלום של אלפיים שקל לחופשה הזאת על מלון אחר שהזמנו מבוקינג. תעשו לעצמכם טובה ואל תלכו על החבילות נופש האלה כי בסוף רק תסבלו וזה יוריד לכם מהבריאות, תזמינו בבוקינג הכי טוב.
הצג עוד

sheinerdana   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
55 מתוך 100
שירות מכירות מהיר וסבלני.טעויות עשויות לקרות בין הסוכנות עצמה לספק, השטיח המעופף. הגענו למלון בתורכיה והתבקשנו לשלם פער של 750$ במזומן עד שאיסתא תעדכן את הסטטוס.יום שלם של המתנה לשירות לקוחות, אין מענה גם לא דרך מייל.זמינות נמוכה ולקויה.שורה תחתונה: להזמין עדיף דרך הספק ולא איסתא.
הצג עוד

Noura   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
20 מתוך 100
אני רציתי לטוס לגייורגיה ובחרתי תארכים אחרי ביצוע ההזמנה מופיע לי תאריך אחר ליומים באתו סכום התקשורתי מיד ואין מענה אומרת שאני רוצה עזרה לא מסיעים לא לזיז תאריך ולא לבטל ,משהו היא אמר תחזיר לי 20$מי סכום של 3500 חוצפה ועקיצה אני לא אשתוק
הצג עוד

אברהם   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
20 מתוך 100
אם נדבר על המחיר, לקחו לי בערך 20 אחוז יותר מהחברה המשווקת וגם בשורות הקטנות כתוב שלא כולל כל מיני דברים והחברה המשווקת כן נותנת. ואם נדבר על השירות לקוחות במענה הטלפוני תצפו לחכות למעלה מ40 דקות עם הפאלפון צמוד לאוזן שאולי יענו לכם ולא תקבלו שירות בגלל שסה לא קשור אליהם אלא לחברה אחרת שתשלח אתכם לאיסתא כי זה קשור אליה. ובכמה מילים הפעם הראשונה ואחרונה שאני אקנה באיסתא שירות מגעיל, ואני מאוד מקווה שבכלל ישלחו לי את הכרטיס טיסה לאימייל לפני הטיסה ולא אצטרך לחכות עוד 40 דקות בפאלפון כי הם לא שולחים כרטיסי טיסה
הצג עוד

Avi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
20 מתוך 100
טעו לי בתאריך וכתבו לי על חופשה של 5 ימים שאחזור בעוד 8 חודשים לארץ...והכי גרוע אי אפשר להשיג אותם, אין מענה טלפוני וגם המענה במייל הוא לא ברור ולא ממצה.עדיין מקווה שהבעיה תיפתר כי הטיסה שלי שבוע הבא...חבל שלא בדקתי חוות דעת לפני כן.התרחקו!!!!!
הצג עוד

רונית   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
25 מתוך 100
במילה: אכזבה.סגרנו קולדפליי במילאנו עוד בחודש ספטמבר. סגרנו על כרטיס להופעה ב- 25.6 (יש לי מייל שמאשר את התאריך), בכוונה בחרנו בתאריך הזה כי גם זוג חברים קנה לתאריך הזה. מספטמבר עד יומיים לפני ההופעה, לא קיבלנו שום מידע ולפחות פעם בחודש פניתי במייל לוודא והתקשרתי וכל הזמן אמרו לי שנקבל מידע בסמוך להופעה. יומיים לפני (שאני כבר באיטליה) ההופעה אנחנו מקבלים מייל שההופעה שלנו היא ב- 26.6... במשך תשעה חודשים לא חשבו על לעדכן או לשאול אם בכלל מתאים לנו שהזיזו לנו את תאריך ההופעה. אז החברים שלנו הלכו בנפרד להופעה ואנחנו הלכנו בנפרד.... חגיגות יום הולדת 40 שלי, שתוכננו במשך חודשים, ירדו לטמיון. שלא לדבר על הכסף שהפסדתי כי קבעתי רכבת לונציה ליום שהזיזו אליו את ההופעה. אני מאוד אוהבת לראות הופעות בחו"ל. זו הפעם הראשונה והאחרונה שאני אזמין מאיסתא!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up