כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אחוזת מרגו
90
92 מתוך 100
לפי 63 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
המקום הכי מושלם בארץ. מקום נקי ומשדר יוקרה אווירה שלוקחת אותך מסצנה רומנטית מסרט.....המלצרים אדיבים ונעימים והאוכל יותר מטעים פשוט נדיר כל ביס היה מושלם ואסטטי.נהנינו מאוד ובהחלט נחזור שוב
הצג עוד

ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
ביום חמישי האחרון התחתנו באחוזת מרגו, מקום אינטימי, קלאסי וייחודי. נהננו מכל רגע!! מוריס (הבעלים והלב של המקום) דאג להכל - עד הפרט הכי קטן, ועשה זאת בצורה מקצועית וחיננית. קיבלנוהרבה מחמאות מהאורחים על האוכל (שהיה לא פחות ממושלם), על הצוות המקסים והאווירה.תודה רבה לכם על אירוע בלתי נשכח!!!אלעד ואופיר
הצג עוד

hagigit7777   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, הכל התחיל בחיפוש מסעדה טובה לחגיגות יום הולדת אינטימית בטו באב, תאריך נהדר לקבל באהבה מהבריאה המופלאה את הבן שלי. לאור התאריך, היה קשה למצוא מקום בערב זה במסעדה מיוחדת ובכל זאת מצאנו את אחוזת מרגו ברחובות.היה אכן מיוחד, טעים ושירות של אליפות, לא פחות מכך.
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
מקום קסום, אווירה פריזאית, אוכל מדהים עם שירות מקצועי ואדיב, הצוות קשוב ללקוחות ועושה מעל ומעבר לשביעות רצון הלקוחות, התמורה לתשלום גבוהה מאוד, תודה לצוות מרגו על האירוח.
הצג עוד

Ilona   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אתמול חגגנו באחוזת מרגו יום הולדת 50. אני רוצה להודות לצוות הנפלא של המסעדה על השירות,על האוכל ברמה גבוהה ביותר,על היחס המתחשב,על העבודה המצוינת של המלצרים ותודה רבה ללירן ולמוריס השף. האירוע היה מוצלח ביותר
הצג עוד

Sasha   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
25 מתוך 100
לא יכולים להמליץ!! רצונינו לציין מספר נקודות חשובות אשר התרחשו במהלך אירוע החתונה שלנו. 1 .המטבח והמלצרים הרסו לנו את מצב הרוח. הם שמרו על התנהלות הדברים במהלך האירוע אשר להם היה נוח מה שגרם להרס מימוש התוכנית בחתונה שלנו. אף על פי שקיבלנו ממהם הבטחה שהמנות החמות יוצאו מהמטבח ברגע שאנו נבקש. היינו צריכים עוד 10 דקות על מנת לסיים שלב בתוכנית אבל הם החלטתו לקטוע לנו את התוכנית ולהוציא את המנות לאורחים. 2 .בקבלת הפנים היה מעט מאוד אוכל, אני ביקשתי להוציא עוד קצת אוכל וכשהגיעו האורחים השולחנות כבר היו ריקים !! מוריס( בעל המיסדה) פשוט עבד עלינו כאשר אמר שהאוכל מתחמם אבל בפועל אף אחד לא הוציא את המנות. 3.במהלך החופה המלצרים רצו במדרגות וזה הרס לנו את כל הוידאו. 4. אורחים רבים התלוננו בפנינו כי לא הספיקו לסיים את המנה הראשונה או השניה, וכאשר חזרו לשוחלנות הפתעו לגלות שלקחו להם את הצלחות. 5 . על הקינוחים שהגישו לשולחנות כאשר האורחים לא ישבו מסביב לשולחן ונמס והיה קר ולא טעים אני בכלל שותקת. 6 .אבל הגרוע מכול הדברים הוא שמספר אנשים הורעלו כולל בעלי .הוא לא אכל מתוקים או שתה יין בכלל. הוא אכל אך ורק את האוכל המוכן של המיסדה. כרופא הוא ציין שזה סביר להניח סטפילוקוק כתוצאה מהכנת האוכל עם ידיים לא סטריליות. התוצאה היא פשוטה וניראת לעין ופה אין ויכוח בכלל ,הם לא יודעים לעבוד עם אנשים למרות הניסון הרב שבבעלותהם. אני תמיד כותב ביקורות כנות. לצערי אני לא יכול להמליץ ​​על מקום זה לאף אחד. המסעדה נחמדה, העובדים נחמדים, אבל הסדר הקשה שהם מכתיבים והאוכל משאיר הרבה שאלות גדולות בנוגע לנקיון ואופן ההכנה שלו . אלה החסרונות החשובים ביותר.
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחתונה טבעונית 100% באחוזת מרגו. מוריס, הבעלים, קצב במקצועו, לא נבהל מהדרישה לטבעונות מלאה ובנה לנו תפריט משובח. אנחנו מנוסים מאד באוכל טבעוני, והאוכל שטעמנו במרגו היה בהחלט מהמשובחים שבהם. גם האורחים אהבו (לפחות לא הקרניבורים המושבעים), וההורים הלחוצים נרגעו. כל התקשורת מול אחוזת מרגו היתה מצוינת ורגועה. נהננו לערוך שם את האירוע שלנו.
הצג עוד

David   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לפני הרבה הרבה שנים, יצא לי לבקר באחוזת מרגו ברחובות, כארוחת ערב במסעדה, חוויה שלא יצאה לי מהראש, במיוחד שעם הזמן אמרתי לבת זוגתי שבסופו של דבר נתחתן שם... לא היינו מוכנים לפשרות, חיפשנו מקום לחתונה אינטימית, טבעית, ואלגנטית באותה הנשימה. ביקרנו בלמעלה מ10 גני אירועים/מקומות שונים עד שקיבלנו החלטה. ולא הצטערנו עליה. לירון היה שם לאורך כל הדרך, מהפגישה הראשונה ועד יום החתונה עצמו. דאג לעדכן, לשאול, לתקן אצלנו, לתקן אצלו, הכל כדי שיום החתונה יהיה מושלם. המקום הוא אלגנטי עם אווירה של חו״ל האוכל מדהים (אני חושב שמרוב כמות המחמאות, מדובר כבר בעובדה ולא נחמדות של אורחים כדי לרצות אותנו) והצוות באמת רצה שנצא על חוויה
הצג עוד

אודליה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חגגנו את החתונה שלנו באחוזת מרגו והיה לנו ערב בלתי נשכח, מהנה וטעים. האורחים לא הפסיקו לשבח את המסעדה מכל הבחינות וגם אנחנו חייבים להמליץ ולשבח את הצוות שהיה מדהים וענה על כל דרישותינו, האוכל היה משובח וטעים ברמה גבוהה מאוד והמסעדה מפוארת בטוב טעם. ממליצים לכולם לבקר שם ובטוח שתהנו כמונו.
הצג עוד

צביה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חגגנו בר מצווה באחוזת מרגו, חייבת לציין שהאירוע היה מושלם. היחס אישי, האוכל מצויין, המקום פורח ומואר, המלצרים אדיבים וחייכנים. לירון ניהל את האירוע ודאג לכל פרט ופרט. תודה מיוחדת למוריס וללירון - הפרגון והתגובות של אורחנו אמרו הכל. ישר כוח.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up