כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

התחתית

התחתית

בתי קפה
כתובת:לינקולן 9
טלפון:057-9378649
0
79 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מרב גריצמן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני אוכלת צהריים מידי פעם שם והייתי גם פעם בשבת. המקום כיפי נעים עם אחלה אנשים. אפשר לבוא איך שרוצים (הכי זרוקי וקרוע שאפשר),  וגם מגיעים אנשים עם לבוש מאוד מיוחד ומעניין. יש גם סלבס - אולי בגלל שלא מטרידים אותם שם. אוכל מצויין וטעים - אם כי התפריט לא מגוון מאוד. מרגישים שהאוכל עשוי מחומרים טובים וטריים. יש עוגת גבינה מהממת עוגת השוקולד - לא. תפריט הקינוחים אנמי בהיצע. ארוחת הבוקר פשוטה וטובה מאוד. הארוחות הבשריות מצויינות. הקפה איכותי. השירות מתעלה מעל הכל: מהיר, אדיב, נעים, למלצרים/יות יש יכולת לזכור בע"פ איזה ירקות אנו לא רוצים בסלט, ואיזו מידת עשייה של הביצה. ולא מתעלמים מאיתנו כשאנו קוראים להם.   כל הכבוד באמת הצבת סטנדרטים גבוהים.      
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
הגעתי לתחתית אחרי ששמעתי הרבה על המקום. הייתי בדרכי לישיבה עם שעתיים לשרוף, ולפטופ עלי. מושלם.   רק ביקשתי מקום שאפשר להתחבר לחשמל והמלצרית שמחה להראות לי את שלל האפשרויות - בחוץ ליד כל עמוד, בחדר הפנימי על הבר הפונה החוצה וליד כמה שולחנות.. בקיצור, כמעט בכל מקום אפשרי.. הרשת, מיותר לומר, חינמית, מהירה ויעילה. מושלם..   הקפה עצמו - אספרסו של בריסטו, עשוי היטב, טעים, לא שרוף - ומעיר אותך ברגע. השירות גם הוא מהיר ואדיב.   הסביבה גם טובה - מעניינת, לא רועשת - וכמובן, בגלל שהמקום כל כך פופולרי - מלא.
הצג עוד

Ophir_ok   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
התחתית חולשת על תואר לא ברור בתור מקום שמגיעים אליו כל מיני סלבס. כל פעם שקפצתי לשם, יש שם מישהו מוכר מהטלויזיה, מעולם התרבות וכן הלאה. (שלא תחשבו שאני אדם תרבותי, חלילה, פשוט גילו לי) ובמישור הטעם, נראה שהתמקדתי שם בסלטים. ניסיתי את סלט הקינואה, שהוא המועדף עלי, טעם יוצא דופן לסוג סלט זה, כי בד"כ אין לסלט קינואה טעם יוצא דופן. ניסיתי עוד כמה סלטים והם יצאו לא רע אבל גם לא מדהים.
הצג עוד

Vortex   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
היום יצא לי לאכול לראשונה במקום חביב למדי, התחתית שמו. ההזמנה כללה מיץ גזר, סלטון אישי שמגיע עם המנה העיקרית, חזה עוף עם אורז ודלעת ועוגת שוקולד לקינוח. המיץ נסחט טרי במקום. הסלטון שהגיע עם צלוחית טחינה קטנה בצד היה פשוט למדי אך טרי וטעים. חזה העוף שהגיע עם המנה העיקרית היה בהחלט טעים, הדלעת גם היא היתה מוצלחת, אולם האורז היה קצת יבש מידי לטעמי, ולא היה מזיק להוסיף לו תיבול יותר דומיננטי או אולי רוטב כלשהו. עוגת השוקולד שהזמננו לקינוח היתה לא רעה בכלל וחוסלה במהירות רבה. החיסרון הבולט היחיד במקום בעיני הוא נושא העישון. נראה שבעלי המסעדה לא עודכנו לגבי החוק הכבר לא ממש חדש האוסר עישון במסעדות, והם מנצלים את העובדה שרוב שטח המסעדה ממוקם בחוץ על מנת לאפשר למעשנים להפריח ענני עשן שבהחלט פוגמים בחוויה.מקווה שהמחדל הזה יתוקן במהרה, כך שיהיה ניתן להינות מארוחת צהרים פשוטה, טעימה, מזינה ונטולת סרטן.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up