כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חומוס אבו דאבי

חומוס אבו דאבי

חומוסיות
טלפון:03-5259090
86
91 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אבישי פרץ   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה חומוס טעים אין מילים שירות מעולה... כל הכבוד לכם

מלח מים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
קל להבין למה אנשים אוהבים לבוא ולאכול חומוס באבו דאבי. מה שפחות קל להבין זה איך בעלי המקום לא ממנפים עובדה זו ומשקיעים יותר באוכל.   המקום שוקק חיים בסופי שבוע, אבל לא רק. אני יודע כי ראיתי מבחוץ בכמה הזדמנויות. היום, הגענו בפעם ראשונה ואפילו המתנו בתור יותר מ 10 דקות שלמות. השקענו. ברקע התנגנה מוסיקה מגניבה שהווליום מבחוץ נשמע בגוה המתאים, אבל בפנים זה היה מעט בעוכרנו.   המקום מחולק לשליש ושני שליש. שליש בפנים ועוד שני שליש בחוץ, על המדרכה. הקהל ברובו לא חצה את ה 30 להערכתי, והייתה אווירת יום שישי כיף. כן, הרבה בזכות בעלי ועובדי המקום שעושים שמח, "מתבדרים" עם האנשים ומחלקים כוסיות עראק חופשי חופשי, בטענה שזו מצווה. ההוא בחר לנמק זאת עבורנו ואמר: "בתנ"ך, כתובים המון דברים". זהו, כאן הוא סיים. מצחיק דווקא :)   אני אכלתי חומוס גרגרים והיא אכלה משאוושה. החומוס שלי היה בסדר, אבל מעט נוזלי ובטעם לא ממש עשיר. החומוס שלה היה מאוד חמוץ. נכון, היא הוזהרה מראש, אבל בכל זאת, זה חרג מהאיזון ודי הרס את המנה. אחרי ששתיתי את כוסית העראק השלישית שלי (אניס זה די איככ, אבל בקונטקסט זה דווקא עבד) הציעו לנו מיוזמתם אפילו רפיל חומוס על חשבון הבית. סחתיין. הממ.. יש מצב ששמעו את חילופי הדברים בנינו. או שזה בעצם דבר נהוג, כפי שיובל כתב פה לפני. אגב, מי שיתאמץ (ומכיר אותו), יוכל לראות אותו אפילו מבצבץ לו שם בתמונה :)   אבל עזבו.. אם היה משהו שבאמת ביעס, אלו הפיתות. איזה פיתות דלוחות. נו באמת חבר'ה. מה עיניינים אתכם?! מה, אתם אשכנזים?! פיתות דקות ומהזן הבסיסי והסתמי ביותר. כל כך חבל. הפלאפלים היו סבבה לגמרי. הלימונדה שלהם לא סחוטה במקום, אבל עונה על הציפיות. בערך. הצ'יפס חם, טרי ולא שרוף מדי.   לסיכום, אחלה מקום כיפי וסבבה לבוא ולהעביר חצי שעה מגניבה, בחברת אנשים מגניבים. היחס של נותני השירות שם פשוט מעולה. יש מצב שבגלל טונות העראק שנשפכים שם. בכל מקרה, כל הכבוד. אבל זהו. וואלה, זהו. לפחות עפ"י מה שחוויתי בביקור הספציפי הזה.
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
Sorry I have to write in English.. not hebrew on my keyboard here.   This Humus has a real "taste" of foreign place - if you can say something like that on a Humus joint :) almost all the characters here are either tourists or the wierd type of Tel Avivian - which basically means that regardless of the humus itself - it's worth coming over and get the good atmosphere.   The problem is that it's allways, and I mean, allways, packed. Hard to find a place. You'll have to wait almost every time you visit. WAIT. For humus. pff.   And getting to the plate itself- it's special, different, and good. I don't have a lot to say about humus - it's humus, no?
הצג עוד

odeya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחת החומוסיות הכי טובות בתל אביב.נדמה לי ששמעתי  פעם שהוקמה על ידי יוצאי אבו אדהם אך לטעמי עולה על אבו אדהם. אוירה צעירה,מוזיקת דאב אוירה חופשית כזו כאילו מתנתקים ממרוץ החיים ויושבים באמצע קינג גו'רג' העמוס בין כל האנשים כאילו בעולם אחר של חופש ,כאילו העולם עצר מלכת ועכשיו אוכלים חומוס...המרקם קרמי יש חומוס  משואשה חמה ופול מאוד מיוחד וטעים . אווירה כאמור של חופש צעירה וביתית , תמיד שרות מפנק זול מאוד וטרי אני מאוד ממליצה .
הצג עוד

mayalevi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
על חומוס אבו דאבי בקינג ג'ורג' שמעתי רבות .תמיד מלא ויש סיבה. שבוע שעבר אכלתי שם צהריים . האירוח כיד המלך באים מקבלים צלוחית חמוצים חומוס ופיתות-17 ש"ח פלאפל כל כדור בשקל יש אפשרות לקנות 5 או 10 מנות גדולות ומשובחות מחירים לא יקרים .יש חומוס משאושה חומוס עם פול סלטים צ'יפס פלאפל ומתוקים .תה עם נענע זול-8 ש"ח זול ובסוף קפה קטן . המקום עמוס ומפוצץ,אך השירות טוב. הפלאפל ירוק וקצת יותר חריף ממה שאני מעדיפה ,ואת עדן יותר אהבתי במישור הפלאפל אבל גם היה טעים בל נשכח שאבו דאבי מתמחה בחומוס והפלאפל הוא משהו משני  .  
הצג עוד

יובל כ.   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מי שיבוא לאבו דאבי ביום שישי סביב השעה 14:00, סביר שיראה אותי שם. אין יום שישי שאני לא באבו דאבי, ויש לי חבר קבוע שאיתו אני הולך לשם, שהוא עצמו אחד מהלקוחות המועדפים במקום מאחר והוא פוקד אותו הרבה מאוד. אבו דאבי זה לא רק חומוס, זו חוויה סוציאלית, בתוכה אתה זוכה ליחס אישי ואנושי, חברה טובה, מוזיקת דאב (מכאן נגזר השם, למי שלא הבין) ומלא מחדש של פיתות וחומוס ככל העולה על נפשך. בעצם, מדובר בחומוסיה היחידה,שאני מכיר, בעיר שמגדירה עצמה- אכול כפי יכולתך. על החומוס עצמו אפשר לומר שהוא טעים, טיפה דליל, אבל טוב. אין מנות בשריות מאחר והמוטו של המקום הוא צמחונות. חווית המקום לא נעשית במילים אלא במעשים. מי שבא יבין.
הצג עוד

Ophir_ok   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני דיי מופתע שעדיין אין כרטיס על החומוסיה המעולה הזאת.אז זה הספתח שלי לאתר, ולחומוסיה גם יחד.החומוס ממש טעים, המשאושה מצויינת וגם הפול אחלה.הצוות המוכר נותן הרגשה טובה, ולא קמים מהכיסא עד ששבעים.אנחנו אוכלים שם בקביעות מאז שהמקום נפתח - ולא נמאס אף פעם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up