כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עופרי גופר

עופרי גופר

תקליטנים
כתובת:
טלפון:054-4303865
90
93 מתוך 100
לפי 28 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
giladzeh   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
עפרי גופר dj ברמה עולמית! מקצוען אמיתי, מכיר כל פימה במוזיקה הישראלית והעולמית, מגיע כדי להרים את האירוע ומשלב בין הטעם של הזוג לבין מה שהקהל אוהב מומלץ בחום!
הצג עוד

Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהים!! מהרגע הראשון עשינו תיאום ציפיות ומשם הכל הלך חלק... נדהמנו מהידע המטורף שלו! עופרי קלט מיד את הטעם המוזיקלי שלנו והיה מושלם לשמוע אפילו לאורך כל קבלת הפנים את המוזיקה האהובה שלנו! וברחבה הרגיש את האנרגיות ושינה אוירה כשצריך בקיצור היה מושלם!! תודה תודה תודה ❤🙏🏼
הצג עוד

Eli   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תותח על:) עשה לנו חתונה מדהימה:) אני ממליץ בחום:)
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הקליק שלנו עם עפרי היה מהרגע הראשון, פשוט מקצוען והבנו שיושב מולנו אדם שמוזיקה זה הלב והנשמה לו, עם ידע נרחב ועצום. ענה לכל הבקשות שלנו, עזר בשמחה ובסבלנות בבחירת שיר חופה ושבירת כוס, זכר את כל הדגשים והשירים ש"מקפיצים" את החברים שלנו והיה פשוט מדהים. ממליצה באהבה וחום
הצג עוד

Yahel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עופרי גופר מדהיםם! כבר מהפגישה הראשונה הבנו שהוא בשבילנו ובכל זאת פגשנו עוד כמה ופשוט אין מישהו עם הבנה מוזיקלית כמו שלו! הוא קלט את האופי המוזיקלי שלנו ואפילו אתגר אותנו בשיר חופה לא שגרתי שגרף מלא מחמאות ובכלל קלע במוזיקה של האירוע והעיף את כולם ללא יוצא מן הכלל (כולל סבא וסבתא שלי)!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אל עופרי הגענו דרך המלצה של האולם שהתחתנו בו- 1947. כבר בפגישה המקדימה היה קליק מיידי והבנו שאנחנו בידיים טובות. בן זוגי ואני אוהבים שני סגנונות מוזיקליים שונים, עופרי הצליח לשלב בין השניים וככה שנינו יצאנו מרוצים! כל האורחים שלנו, צעירים ומבוגרים כאחד,החמיאו לעופרי ולא עזבו את הרחבה לרגע! מומלץ בחום!!
הצג עוד

Shaked&Tair   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
חד משמעית הדיג'י הכי טוב בתעשיה! מי שמכיר אותי יודע שכל דבר אני בודק 1000 פעם, וכך גם עשיתי לפני שסגרתי עם גופר, חקרתי והגעתי עד איזה 10 זוגות שונים שהתחתנו עם גופר וכולם המליצו באופן חד משמעי. אז גם אני אומר באחריות, הייתה חתונה מושלמת ולא מפסיקים לשאול אותנו על הדיג'י! קורא את הקהל וחשוב מכך את מה שהזוג מכוון אליו. ממליץ בחום!
הצג עוד

רונה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בחירת הDJ לחתונה היא אחת הבחירות החשובות המשפיעות על האווירה של כל האירוע, ולכן היה לנו מאוד חשוב לבחור בDJ שיקלוט את הראש שלנו. היינו בחתונה שבה עופרי היה הDJ וישר ידענו שהוא הבחירה בשבילנו..! עופרי מקצועי מאוד ומוכשר בטירוף, והוא קלט את הסגנון שלנו בצורה מושלמת. הוא ידע לשאול את השאלות הנכונות וממש הרגשנו שאנחנו יכולים לסמוך עליו. עופרי עזר לנו עם ארגונים ושאלות שצצו לאורך כל הדרך בצורה מקצועית ובסבלנות.. באמת שהוא מדהים! וביום החתונה הוא עלה מעבר לכל הציפיות! אין ספק שהוא עשה לנו את החתונה! כולם עפו על המוסיקה ונהנו בטירוף! גם המבוגרים וגם הצעירים. כל כך נהנו שלא ירדנו לשנייה מהרחבה עד 3 לפנות בוקר! אנחנו ממליצים על עופרי מכל הלב.. בחירה מושלמת לחתונה!
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מבחינתינו דיג׳יי הוא הספק הכיייי חשוב בחתונה! מוזיקה טובה שכולם יכולים לרקוד איתה. שמענו את עופרי מתקלט בחתונה אחרת ונדלקנו!!!! לא הפסקנו לרקוד בהנאה רבה ורצינו את אותה החוויה לאורחים שלנו. הפגישות עם עופרי קשובות לרצונות שלנו אך בעיקר סופר מקצועיות. מה שאהבנו אצלו זו המחשבה על כל תכנון הפלייליסט שהיה מתוכנן עם רציונל לכל חלק בפלייליסט. החשיבה שלו היא יוצאת דופן, ולא סתם מגיע ומשמיע איזה פלייליסט משוחזר. חברים שלנו יום אחרי החתונה סיפרו שהם חזרו עם כאבים בכל הגוף בגלל שכל הזמן הם רקדו, כי כל שיר היה פשוט מדהים ושהוא חייב להיות בחתונה שלהם. עופרי גופר תודה רבה לך! עשית לנו את החתונה!
הצג עוד

אביטל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
עופרי גופר- הדיג'יי מס' 1!!! אנחנו כל כך מרוצים מעופרי, שהיה הדיג'יי בחתונה שלנו! מהרגע הראשון בפגישת היכרות, ידענו שהוא הבחירה הנכונה (למרות שהיינו על סף סגירה עם דיג'יי אחר). הוא גאון מוזיקלי, מאוד מקצועי, מכיר כל שיר שקיים ובמקביל צנוע ומקסים. הרגשנו שאנחנו יכולים לסמוך עליו לחלוטין, דבר שמאוד חשוב בארגון החתונה ובמיוחד ביום עצמו. המוזיקה בקבלת הפנים הייתה מושלמת, ואין בכלל מה לדבר על המוזיקה במסיבה, שהייתה כל כך טובה ונכונה, כך שכולם נהנו והרחבה הייתה מלאה עד השעות הקטנות של הלילה בחתונה קטנה (200 איש), שהתקיימה באמצע שבוע!! עופרי התחשב בבקשות שלנו ובסגנונות המוזיקליים שביקשנו ממנו לשים. מאוד אהבנו את האמונה שלו שאם החתן והכלה יהנו בחתונה של עצמם, אז גם האורחים יהנו והמסיבה תהיה אש :) הוא סיים את המסיבה רק אחרי שביקשנו ממנו (כי ההסעה של החברים הגיעה), ריגש אותנו כששם את שיר החופה שלנו וכל החברים רקדנו סביבנו..:) ממליצים מכל הלב!!! תודה, אביטל ועוז
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up