כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רוני נתן - קצת אחרת

רוני נתן - קצת אחרת

צילום וידאו וסטילס
טלפון:050-6932626
92
91 מתוך 100
לפי 9 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dror   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
חיפשנו שידור לייב מקצועי עבור משפחה מחו״ל, במחיר טוב. קיבלנו שירות מקסים ואלפי תודות מהצופים! כולם אמרו שהרגישו כאילו היו פה איתנו. רוני הוא נחמד ומקצועי, דיסקרטי אבל נמצא איפה שצריך להיות, ואיכות השידור מאוד גבוהה
הצג עוד

מוריה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי דרך חברה שנתי צילם אצלה. הייתי מרוצה מאד מהשירות והצילום ברמה גבוה בחר לנו לוקשיין מהממם גם לפני החתונה וגם אחרי. אלבום מושלם עיצוב ברמה גבוהה קיצור מושלם הרבה סבלנות וצחוקים היה אחלה ממלחצה
הצג עוד

שריי שדה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
רוני נתן והצוות המהמם שלו נתן לנו תחושה פשוט מדהימה, הן בליווי הן באווירה הן בצילום ובהכלללללל היה פשוט טירוף! הכל בחיוך ובכיף!
הצג עוד

אלינור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רוני מדהים, והצוות גם הוא!! קשוב ושם לב לכל הפרטים הקטנים. שווה לגמרי לעבוד איתו
הצג עוד

שיר :)   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת - אומן! לא יכולתי לבקש צלם נעים וטוב יותר מאשר רוני. רוני והצוות מקצועיים מאוד ועושים עבודה יוצאת מן הכלל. התמונות ממש ממחישות את מה שהרגשנו באותו היום. הצוות הפך להיות חלק מאיתנו ליום אחד, והם ישרו הבינו את הראש שלנו. מעבר לתמונות מדהימות, היחסי אנוש של רוני והצוות עשו את כל התהליך מולם זורם ונעים. יותר מזה, אף לא אחד התלונן, שהצלמים מסתירים את החופה או נדחפים בריקודים. הכל מתועד בצורה הטובה יותר, כשאותם לא הרגשנו בכלל. אל תחשבו פעמיים.
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
60 מתוך 100
רוני משקיען, איכות הצילום שלו מאוד גבוהה והתמונות יפהפיות. כנ"ל לגבי העריכה- הקליפים יצאו מדהים! הוא והצוות שלו מקסימים והיה לנו ממש כיף לבלות איתם כל כך הרבה שעות ביום החתונה. אם חשוב לכם עניין התיעוד בוידאו חשוב להגיד לו ולתזכר אותו מראש על מנת לחסוך מכם עוגמת נפש. אצלנו צלם הוידאו שלו צילם דקות בודדות מקבלת הפנים ובאיכות לא משהו (שומעים רק את הדיבורים בין הצלמים). אני אוכלת על זה את הלב כי זאת בערך ההזדמנות היחידה לראות את האורחים המבוגרים יותר שלא רוקדים - וחבל. מאז האירוע סבתא שלי נפטרה ולמעט פריים אחד, אין לה זכר בצילומי הוידאו כלל. יש לציין שבפגישה עם רוני אמרתי לו כמה חשוב לי התיעוד הזה, זה היה כמה חודשים לפני החתונה וכנראה שלא זכר. אז חשוב לתזכר. גם כשהעמדתי אותו מול זה, אמר שכך נוהגים כל צלמי הוידאו. נשמע לי מופרך ולכן כדאי וחשוב לתזכר ולוודא מראש שלא יתפספסו חלקים חשובים מהחתונה שלכם - כי זה פשוט לא חוזר, ואין לזה מחיר.
הצג עוד

advanshimi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל רוני הגענו אחרי שהוא כבר כיכב בחתונות של חברים ומשפחה, מדובר בצלם מקצוען מהשורה הראשונה שלפני הכל הוא בנאדם וחבר, פשוט כיף לשבת ולדבר איתו.קלט את הראש שלנו כבר מהרגע הראשון ומכאן כבר זרמנו הלאה.פשוט אין מה לומר, החל מהצילומים שלפני וכלה באירוע עצמו, תענוג צרוף !כמעט ולא הורגש, לא מהצלמים שעושים המון רעש ובלגן. שקט שקט אבל התוצאות.... תמונות באיכות שלא רואים בכל יום.מעבר להיותו צלם מעולה רוני יצירתי ברמות נדירות. גם אחרי שקיבלנו את הסקיצה הראשונה של האלבום, ישבנו וביקשנו לשנות לא פעם ולא פעמיים, ורוני ? בלי בעיה ! הלך יותר חלק ממה שיכולנו לבקש
הצג עוד

danielinbal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רוני פשוט מדהים! כל מה שאפשר לבקש מצלם! אלוף בהשתטחויות ויצירת מצבי צילום הזויים, שיצרו תמונות באמת קצת אחרות...לצערי אני לא מצליחה להעלות תמונות, אבל ברגע שאוכל - אוסיףרוני הגיע ביחד עם עופר וערן, ושלושתם פשוט עשו לנו את האירוע (והאמת, גם לאחי חודש אחרינו!)רוני הצליח להרגיע, להצחיק, לשים עניבה לחתן מתרגש....והעיקר, כמעט שלא הרגשנו בו. היינו כל כך נינוחים...רוני זכה לאהבתנו ולהערכתנו האינסופית כשב-3 וחצי בבוקר נסע איתנו לכותל ושם עשינו סט צילומים של אפטר פרטי.... למרות שהתחתנו באבו גוש. חודש אחרי, שוב, הוכיח את עצמו בחתונה של אחי...מי שרוצה אירוע קצת אחר שיתועד בצורה קצת אחרת... זה רוני!
הצג עוד

haim25784   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אליפווווווווווווווווווווווווווווווווווווווות!!!!!!רוני נתן וצוות קצת אחרת עשו עבודה מעולה! כל הצילומים שלפני ובמהלך האירוע יצאו פשוט מושלמים!המזכרת הכי חשובה מהאירוע פשוט מדהימה, לא התאכזבנו לרגע! המקצועיות והכשרון פשוט ללא מתחרים-בהתחייבות!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up