כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אסנת ברמר תכשיטים

אסנת ברמר תכשיטים

אקססוריז ותכשיטים לחתונה
טלפון:0523861586
95
98 מתוך 100
לפי 40 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאת   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
הגעתי לאסנת דרך סטודנטים נישאים.כשהגעתי אליה לפגישה, היא ביקשה לראות איך השמלה ניראית. הראיתי לה תמונות וגם הגעתי אליה שוב עם השמלה עצמה.בפגישה, היא הראתה לי מגוון תכשיטים ייחודים שעוצבו בהמון אהבה והשקעה.היא תיאמה לי תכשיטים שהתאימו לי ולשמלת הכלה שלי ובמחירים נוחים.אני רוצה להודות לאסנת על היחס האדיב והנעים, הנתינה, האכפתיות והסבלנות.אסנת, את מיוחדת ולבבית, שירותית ונעימה, מקצועית ויצירתית!ממליצה באהבה ❤️
הצג עוד

ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאסנת דרך סטודנטים נישאים. מהרגע הראשון היה לי ברור שאסנת שם בשבילי ושחשוב לה להפוך את היום שלי למיוחד - היא ייעצה לי במקצועיות ואדיבות ועברה איתי תכשיט אחרי תכשיט עד שמצאנו בדיוק את מה שהכי יתאים לי ולשמלה שלי! התכשיטים של אסנת מיוחדים וייחודיים ואין לי ספק שהיא יכולה להפוך כל חלום שלך למציאות.
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
80 מתוך 100
מאוד קשובה ופתוחה לעזור וליצור את התכשיט שאת רוצה. תכשיטים מאוד יפים ומיוחדים.

May   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאסנת דרך סטודנטים נישאים ומעבר לכך שהתכשיטים שלה מהממים והפכו אותי לנסיכה היא בעצמה מהממת ונעימה, נותנת יחס אישי, מייעצת ולא נחה עד שלא מוצאים את התכשיט המתאים!!! מחירים הוגנים, לקחנו גם קישוטי רכב שהיא עושה
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אסנת מקסימה! הגעתי אליה דרך סטודנטים נישאים והיא נכנסה לי ללב מהרגע הראשון! בחרנו יחד את הסגנון שמתאים לי והיא ייעצה בצורה הכי מקצועית שיש. יצרה לי עגילים מהממים ואפילו נתנה לי 4 סיכות להשאלה ללא תשלום נוסף! פשוט אישה מיוחדת, מקצועית, יצירתית ואדיבה! ממליצה באהבה!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאסנת דרך סטודנטים נישאים יחס חם , שירותיות, התאמת התכשיטים למבנה הפנים ולניראות השמלה תכשיטים ממש ממש יפים בעבודת יד נעימה מאוד וכיף לשוחח איתה!!!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אל אסנת הגעתי דרך "סטודנטים נישאים" היחס שלה היה מעל ומעבר.. התכשיטים יפהפיים תוך התאמה לכלה ולמה שנכון ומתאים לה.. ממליצה בחום!
הצג עוד

netaco   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאסנת דרך מלגה של סטודנטים נישאים להשכרת תכשיטי כלה. הגעתי אליה והיא פרסה בפניי מבחר גדול של תכשיטים, ידעה להתאים לי את התכשיטים המושלמים לפי מבנה הפנים שלי, השמלה, והשיער. היא הייתה מלאה בסבלנות והיה פשוט כיף לעבוד איתה. תוך כדי שיחה עלה עניין קישוט הרכב והיא הציעה להכין לנו את הקישוטים שיצאו מדהימים!
הצג עוד

מירית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
עם אסנת המדהימה יש לי היכרות מוקדמת. כאשר התארסתי ידעתי שאליה אפנה כדי להיעזר בכישוריה. בפגישה איתה היא כל כך הרגיעה אותי וראתה שאני מתלבטת בין כמה תכשיטים, עזרה לי לבחור את מה שהכי מתאים לי ואפילו גיבתה אותי בעוד כמה תכשיטים, העיקר שאהיה בראש שקט. אסנת בחורה נעימה, חייכנית, סבלנית וסופר מקצועית. ממליצה בחום ♥️
הצג עוד

Oriya   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הכרנו אישה מקסימה, מסורה ואכפתית. התכשיטים שלה הדהימו אותי והיו מעבר למצופה. עבודתה עדינה ומדוייקת אלו בולטים בתכשיטים שלה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up