כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ברלה Music Club
94
99 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
navmosh   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רצינו אירוע קטן, מגניב ובלתי-סטנדרטי. אחרי המון (!) חיפושים ופגישות עם כל בעלי המקומות האפשריים לאירועים קטנים/אירועי בוטיק וכו' - הגענו לברלה מיוזיק קלאב. מייד כשנכנסנו למקום - התאהבנו: אווירה אינטימית ולא מחייבת, עיצוב "מועדוני-פאבי" חם ומזמין - בדיוק מה שרצינו. החבר'ה בברלה טיפלו בנו בצורה מדהימה מהרגע הראשון. ניתן היה להרגיש שמדובר במקום ואנשים עם ניסיון רב, שיודעים מה הם עושים. ההתקשרות עם הקייטרינג ("הטאבון האקטיבי") הייתה דרכם, מה שהיה נוח מאוד (כולל טעימות שהתקיימו בברלה וכו). המקום משמש בדרך כלל להופעות מוזיקה, לכן ממש התבקש לקיים הופעה כזו במסגרת החתונה שלנו. ברלה המליצו לנו על כמה הרכבים שיכולים להתאים, ובמיוחד על רוקוויל. התרשמנו מאוד מההופעות של רוקוויל (ראינו מדגם מהופעותיהם ביו-טיוב) וסגרנו איתם על הופעה בחתונה שלנו (שוב - דרך ברלה. נוח כבר אמרנו?). החתונה הייתה פשוט מ-ד-ה-י-מ-ה (ואנחנו שונאים חתונות...) - שישי צהריים, אירוע של קרוב ל-200 איש, אינטימי, לא רשמי ופשוט כיפי ונעים. קבלת הפנים והחופה היו בחוץ, שאר האירוע היה בתוך המועדון. בחרנו לוותר על די-ג'יי והאירוע לווה במוסיקת רקע נעימה שברלה סיפקו. שיא האירוע היה, כמובן, ההופעה המדהימה של רוקוויל שהרימו את כל האורחים (כולל מבוגרים) על הרגליים. ארזה ושוקי מברלה היו אנשי הקשר שלנו מתחילת הדרך ועד ליום האירוע. שיר מברלה ליוותה אותנו ביום האירוע מתחילתו ועד סופו. אנחנו ממש מודים לארזה, שיר ושוקי על ההתנהלות המתוקתקת, היחס המדהים והמענה המהיר לכל שאלה ובקשה שלנו. אם אתם מעוניינים באירוע שונה ואינטימי - ברלה הוא המקום בשבילכם. אנחנו ממליצים בחום! נ.ב. החתונה כללה אורחים דתיים וחילוניים יחד. חשוב לציין שלמקום אין תעודת כשרות (מאחר והם פועלים בשבת), אך הקייטרינג ("הטאבון האקטיבי") כשר (בעל תעודת כשרות) ולא משתמש במתקני המטבח של ברלה ולא הייתה שום בעייה מהבחינה הזאת. כמו כן, החופה התקימה על הדק החיצוני המרוחק בחוץ, כך שגם כאן לא הייתה בעייה (עבור הרב המחתן).
הצג עוד

smadilia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
טוב, כבר כתבנו סופרלטיבים על הצלם והדי ג'יי, אבל כאן כבר לא יודעים מה לכתוב. האירוע שלנו היה מה שרצינו בזכות הברלה! המקום התאים לאופי שלנו בדיוק, וכך גם כל הצוות שעבד בו. טל הוא בחור מקסים ומצחיק, וכל דבר קטן שביקשנו נענה בחיוב. היה באמת באמת כיף לעבוד איתם, ובסוף הערב הרמנו כוסית עם כל הצוות. כל סימני הקריאה לא יספיקו. תודה ענקית :)
הצג עוד

מישאל פומפיאנסקי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
                                                                                      ברלה מיוזיק קלאב, להבות חביבה 04-6369993/4    http://www.beraleberale.co.il/   אתמול בערב הוזמנו ל"ברלה" בלהבות חביבה,  מיוזיק קלאב לחגוג את יום הולדתי ה ?? "ברלה" צבר מוניטין לא קטן במהלך השנה האחרוה וככל הנראה לא בכדי. המקום שונה מרב ה"מיוזיק קלאבס" שאני מכיר הן בעיצובו, ברמת האוכל המוצע ובשרות המיקצועי הן של המלצריות והן של המטבח ומציע לתושבי עמק חפר ונתניה פתרון איכותי להופעות חיות של מיטב הזמרים והלהקות. כגון: שלמה ארצי, עברי לידר, מתי כספי, כנסית השכל, יהודית רביץ, עדין רייכל ועוד   אנחנו זכינו במופע כיפי ותוסס של מיטב הלהיטים של קווין מוגשים ע"י אובלינס במופע המשלב וידאו ארט, הפעלות קהל ורוק We are the champions, Crazy little thing called love, Bicycle race, Somebody to love, Bohemian hapsody, Radio gaga, We will rock you, You're my best friend, I want it all, Don't stop me now   הקהל שנוכח במקום הוא מגוון והיו בו מבוגרים בגילאי הביניים, וצעירים כבר עם הגיענו למקום ניגשה אלינו מלצרית לקבלת הזמנה (אגב האוכל והשתיה מוגשים עד תחילת המופע בלבד או לאחריו) ההזמנה שלנו כללה כפתיח נאצוס מדהים שלווה בגוואקמולי אבוקדו וסלסה עגבניות הנאצוס שנעשה במקום היה מדהים כמו כן הזמנו חציל קלוי בטחינה מלווה בקונפי שהיה אף הוא עשוי היטב, למנות עיקריות הזמנו המבורגר ברלה קלאסי בגודל 280 ג"ר שהיה טוב בליווי ציפס וסלט ירוק (הסלט הירוק היה יבש מעט) ולמנת קינוח הזמנו פיתוי בלגי קרם שוקולד בנוגט שהיה ראוי. כמובן שאת הארוחה ליוו משקאות אלכוהוליים    לסיכום ערב של הנאה צרופה מקום עם אווירה שונה, אוכל טוב, שתיה טובה והופעה מעולה במחירים הגיוניים ומי צריך יותר   מומלץ מכל הלב                 OblinsQueen  
הצג עוד

libitep   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
"רואים את השנים זה ניכר בידי שירי נשאר תמים כשהיה גם אם אבד לי פה ושם תמיד מצא דרכו בחזרה"     במילים אלו סיימה אחת מגדולות זמרות הרוק שלנו (אם לא הגדולה מכולן) את מופע הבכורה שלה.     אחרי כמה שנים טובות, חוזרת ריקי גל לבמה והיא חוזרת ב-ג-ד-ו-ל.   אני חייבת להודות, לא ידעתי אפילו כמה אני אוהבת אותה. עד כמה שלי היה ידוע, אהבתי "כמה" שירים שלה (בסוף המופע הבנתי, שה"כמה" האלה, הם לא מעט בכלל). את הדיסק החדש שלה, קיבלתי במתנה מחבר טוב, שגם לקח אותי להופעה (ותודה גדולה לו על כך).     המופע נערך ברידינג 3 שהוא מועדון אינטימי, מחבק, אפלולי, שיצר תפאורה מושלמת לריקי, אישה על סף שנות ה 60 שנדמה שהזמן עשה לה רק חסד.     באיחור (אופנתי) של חצי שעה, החלה ההופעה והקהל הנרגש שגדש את האולם, קיבל אותה בתשואות שנמשכו לאורך שעתיים רצופות.     בשמלת שיפון סגולה ועקבים דקים היא עלתה לבמה, נרגשת מאוד, מסביבה 4 נגנים מוכשרים, תאורה מעושנת ומלטפת, וחיבוק ענקי מכל הקהל שישב וחיכה...   היה שווה לחכות.   השיר שפתח את המופע היה - "מקום לדאגה" האלמותי של יונתן גפן ומשם היא הובילה אותנו משיר לשיר, עם כמה מנכסי צאן הברזל של המוסיקה הישראלית, "היי שקטה", "מה זאת אהבה", "ילד אסור ילד מותר" הבלדות המרגשות, "אמא" - שהושר ישירות לאימה שישבה בקהל עם כל המשמעות של השיר, "מערבה מכאן", "הנה פתחתי חלון", "בצער לא רב וביגון לא קודר", "יש לי חולשה לרקדנים" המקפיצים, "לגור איתו", "בני ילד רע" הבלתי נשכחים וכמובן, האהוב עלי ביותר - "נערת רוק" השיר שהכי מספר סיפור ציורי שנכתב אי פעם לדעתי. ואלו (ועוד) לצד השירים מהדיסק החדש "מסתובבת" ו"מכל המלחמות"... כולם קיבלו עיבודים יפהפיים, חזקים ועוצמתיים כמו גם מרגשים עד דמעות על ידי המעבד המוסיקלי של המופע - אלדד ציטרין, בחור מוכשר להפליא!!!   משיר לשיר, יכולתי להרגיש איך היא מתקלפת, ריקי, ונחשפת, ומשתחררת, מתחברת בחזרה למקומה הטבעי - על הבמה.   מעט מאוד דיבורים היו בין שיר לשיר, והיא זרמה ככה, בין השנים, בין המנגינות ובין המילים והילכה עלי (ואני בטוחה שגם על כל השאר) - קסם.... פשוט קסם.....   היא פלירטטה עם הלהקה, עם הקהל ועם המקרופון בטבעיות ובחינניות של נערה בת 16.   הייתה באולם אנרגיה מחשמלת. אין מילה אחרת לתאר. שרנו איתה, התרגשנו איתה ורצינו עוד..... ועוד..... ועוד.....   בתור מישהי שלא ממש חובבת רוק וגיטרות, אני חייבת להגיד שכל כך, כל כך נהניתי והתרגשתי. ממש... וזה היה רוק ישראלי חי ובועט וריקי, אחרי הכול, היא נערת הרוק האולטימטיבית שלנו מאז ומתמיד.   אני חוזרת לשיר שחתם את המופע והוא גם שנושא את שם האלבום - "רואים את השנים".   "רואים את השנים זה ניכר בפניי קולי אינו צלול כשהיה כבר הסתובבתי פה ושם אשב לנוח את מה שאפשר"   ("נדמה לכם" - היא אמרה וחייכה חיוך ממזרי)   שורה תחתונה - "רואים את השנים, זה ניכר... זה ניכר..." אז מה?! זה יפהפה.   ואם קהל שלם קם על רגליו בסוף המופע לא סיבה מספיק טובה ללכת לראות אותה, אני לא יודעת מה כן.   המופע רץ בכל הארץ וב 30.10.09 מגיע למועדון הברל'ה שבקיבוץ להבות חביבה. במהותו, מועדון הברל'ה מאוד דומה לרידינג 3 ומספק את אותה אווירה אינטימית ומיוחדת... שווה!!!  
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up