כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פירוספארק

פירוספארק

מגנטים
טלפון:0508246247
61
64 מתוך 100
לפי 27 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
בניטה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
מזעזע. שולח אנשים שלא לצלם מבלי להגיד לנו. לא שולח את התמונות שצולמו. אין לנו כזוג תמונות ברחבה אף לא מגנט אחד.ממשעצוב
הצג עוד

maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
שירות גרוע, בלשון המעטה לא ממליצה אין מענה וזמינות

סמדר ואמיר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
במילה אחת- אכזבה. הייתה לנו תחושת בטן לא טובה מההתחלה, אבל עדיין רצינו להאמין שאנחנו טועים ושנתבדה (לא כך היה הדבר). בחרנו בכפיר רק בגלל שראינו מגנטים שלו מאירועים ישנים (והם עדיין נשארו באיכות טובה מאוד). עצם העובדה שכבר למעלה משנה לא כתבו פה ביקורות עליו- הפחיד אותנו, אבל החלטנו בכל זאת, למרות כל החששות, להאמין במקצועיות ובטוב הלב של האנשים. כפיר לא היה זמין טלפונית כמעט בכל הפעמים שניסינו לשוחח איתו (גם בהודעות) והרגשנו שאנחנו אלו ש"רודפים" אחריו ומזכירים לו את יום החתונה וכל הזמן בודקים שהוא זוכר ואכן מגיע. הצלם שנשלח אלינו לחתונה איחר, היו מעט מאוד תמונות שהוא צילם וגם שכבר צילם- חלק לא קטן היה מטושטש/ לא בפוקוס/ לא בתאורה נכונה. הצלם שהגיע פשוט לא הוציא מגנטים, אנשים יודעים שהם הצטלמו למגנט, אבל לא מצאו את המגנט שלהם מונח על השולחן. בקיצור- אכזבה מאוד גדולה. לכו עם תחושות הבטן שלכם. עם צלם המגנטים לא הלכנו עם תחושות הבטן שלנו וחבל...אבל לא נורא, הכל לטובה :) כל מה שכתבנו פה כמובן הוא דעתנו האישית והאמיתית שלנו בעקבות החתונה.
הצג עוד

Shirel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
כפיר היקר, אז איך בחרנו בך?! הסתכלנו על המקרר שלנו שמפוצץ במגנטים של הרבה חברות ופשוט ראינו שהמגנט של פירוספארק משנת 2009 נראה מצויין ויותר טוב מכל המגנטים החדשים. התקשרנו, סגרנו טלפונית והכל תיקתק. קודם כל נתחיל מזה שהצלמים לא פיספסו אף אחד, לוח מגנטים ענק למוזמנים שמתמלא ללא הפסקה, מגנטים באיכות מטורפת ובסוף הערב מצאנו בתיק שלנו שקית עם דיסק מלא בחומרי הצילום. פשוט שירות יוצא מן הכלל!!! תודה רבה על זיכרון איכותי שישאר איתנו לנצח!! ובטוחים שנפגש 😊 ליאור ושיראל מנור
הצג עוד

Michael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על כפיר מהחתונה של אחותי ולא התאכזבנו. לא היתה שום התעסקות עם המגנטים, נפגשנו פעם ראשונה בחתונה עצמה וזה לא הפריע לזה שיצאו הרבה תמונות טובות וגם אהבנו מאוד את האיכות של המגנטים עצמם,שמחזיקים לאורך זמן.

Oshri   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שרות שאין כמותו התחתנו ב16.11.1 בגן האירועים חצר נצר המלצה לצלם מגנטים קיבלנו מחבר יקר שליו מנשה מים הפקות כפיר היקר את השרות מס׳ 1 שקיבלנו ממך ומצוות הצילום לא נשכח אנחנו בהחלט שגרירים ורק נמליץ בכול הזדמנות הבלונים וכל הפרוטכניקה הייתה מושלם תודה רבה לך מהלב אושרי והילה ממן
הצג עוד

yochanan84   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
80 מתוך 100
כפיר הוא אחלה בחור והוא עשה לנו את המגנטים בחתונה, קונפטי, בועות סבון,ואבזרים לרחבה. כפיר והצוות היו אחלה, זורם ונחמד. בסוף הערב הוא הביא לנו את המגנטים מהחופה ועשה לנו הגדלות. אחרי החתונה הוא שלך לנו דיסק עם כל התמונות. הגענו אליו דרך סטודנטים נישאים.
הצג עוד

Shimrit   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בגני הצבי ב05.01.16, פירוספארק היו פשוט מצויינים,צילמו תמונות מתחילת האירוע ועד סופו של כל הרגעים החשובים,התמונות והמגנטים היו באיכות גבוהה מאוד, קיבלנו דיסק עם כל התמונות כבר בסיום האירוע, אנחנו מאוד מרוצים מהיחס ומהשירות שקיבלנו מכפיר ומכל הצוות. ממליצים בחום:-)אייל ושמרית.
הצג עוד

irit.r.b   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
אז הגענו לכפיר המדהים דרך המלצה של חברים ומהרגע הראשון הבנו שהגענו לאיש מקצוע !!! כפיר ידע להכווין אותנו בהתאם לכמויות האנשים , לא דחף מוצרים סתם כדיי " לעשות עלינו קפה " ופשוט היה מקצוען אמיתי . המגנטים יצאו בהמוניהם ומדהימים !!! צבע שלא דהה , תמונות מדהימות !!!!! הבועות היו בדיוק בזמן ויצרו תמונות שקיווינו להן , הבלונים וכלל השטויות שרינו ברחבה רמו בכמויות ובדיוק בזמן . קיבלנו את הדיסק ועוד ערימת מגנטים מכובדת מיד בסיום האירוע - כפיר היה תענוג וכן התמונה המצורפת היא מהמגנטים !!!!!!!
הצג עוד

tsahi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
20 מתוך 100
במהלך הארוע האורחים קיבלו את המגנטים, והצלם קיבל את מלוא התשלום מאבי הכלה בתום הארוע.כחלק מהעסקה, אנו אמורים לקבל דיסק המכיל את תמונות הארוע שצולמו ע"י צלם המגנטים וכן תמונות מגנט מוגדלות לגדלים שונים. לצערנו, כבר כמעט כחודשיים שאנו רודפים אחר פירוספארק וכפיר בפרט באמצעות טלפון ומייל. ברוב המקרים אין מענה. נראה שהוא מסנן שיחות מזוהות בכוונה. כאשר אנו מצליחים להשיג אותו, כפיר מבטיח שישלח את הדיסק אך שבועות אחר שבועות עוברים ואנו לא מקבלים את הדיסק כמובטח. אנחנו אפילו לא יודעים כמה תמונות באמת צולמו. מכל נותני השירות כבר קיבלנו מזמן את התוצר ששילמנו עליו, אך לצערנו מפירוספארק לא כך הדבר ואנו מאוכזבים מאוד, במיוחד שבימים אלה אנו עובדים על אלבום החתונה וממתינים רק לתמונות האלה, ונראה שפירוספארק לא עמדו בצד שלהם של החוזה וקיבלנו מוצר חלקי בלבד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up