כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רוני פוקס צלם
95
98 מתוך 100
לפי 30 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל רוני הגענו דרך הצלם בן טל. ביקשנו להיפגש איתו כי היה לנו חשוב הוייב והאנרגיות יותר מהכל. ניפגשנו בבית קפה, סיפרנו לו עלינו והוא סיפר לנו על עצמו, והיה לנו כ"כ נעים איתו שזה היה ברור לגמרי שהוא הצלם בשבילנו. רוני והצוות שלו גרמו לנו להרגיש ממש בנוח ועשו את החלק של הצילומים שהיה מאוד מביך בשבילנו בצורה קלילה ונעימה. הכל התנהל ברוגע ובנחת גם כשלא עמדנו בזמנים וכשיצאנו התחיל קצת גשם הכל התנהל ממש בנועם. התמונות יצאו מהממות, צוות של אלופים.
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רוני צלם מקצועי, אדיב ונעים. תמונות יצאו מעולה. ליווה אותנו במהלך החתונה. ממליצים בחום !!
הצג עוד

Tal Boris   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו אל רוני דרך אספוסה (אחרי שחבר אחר המליץ עליו). רוני צלם נהדר שעושה מעל ומעבר! הגיע אלינו הביתה ועשה לנו המון תמונות אומנותיות ויפות, לקח אותנו לצילומים במקומות ממש מקסימים שהכיר ויצר לנו תמונות מיוחדות. לבסוף באירוע, היה ממש מקצועי, לא איבד רגע וצילם את המשפחות בצורה נהדרת, את החופה, והמון תמונות חוויה מהריקודים. סך הכל, בחור מצחיק, צלם טוב, ואחלה גבר.
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
רוני פשוט מדהים, צלם קשוב, שרואה את הזוגות ויודע איך לגשת! אנחנו נהננו מכל רגע איתו במהלך היום ובצילומי Dave the date
הצג עוד

יפית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אחת ההחלטות הכי טובות שלנו!!לפני שהחלטנו ללכת עם רוני כצלם לחתונה שלנו בדקנו חוות דעת וכמובן ראינו תמונות ... אך לרגע לא חשבנו שנקבל את היום הכי שמח שלנו בכל כך הרבה יופי ומקצועיות... פשוט מופע ראווה ! צלם בחסד עליון, פשוט כשרון!!
הצג עוד

nofar.nahum   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
תענוג לעבוד עם אדם כל כך מבין וסבלני. יודע את העבודה ומצוין בה. תפס כל כך הרבה סיטואציות קטנות בעדשה שתועדו באופן טבעי וספונטני.רוני קלט ישר מה חיפשנו בצילומים. היתה אווירה כל כך נעימה ורגועה ביום הכי מלחיץ.
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לי איך להסביר כמה חששתי מהצילומים מכוון ואני ממש לא אוהבת להצטלם . אבל מהשיחה הראשונה עם רוני ירד הלחץ בשנייה לאורך כול הדרך היה אדיב וידע להגיד את המילים הנכונות , לא ויתר לרגע על הלוקישן שהיה חשוב לי גם שנאלצו לנסוע לשני מקומות עבור זה . ידע להדריך אותנו ולהרגיע לאורך כול הדרך . ברחבה לא הרגשתי אותן בכלל (מה שהיה חשוב לי מאוד) ! בקיצור התמונות יצאו מושלמות ממליצה בחום על רוני !
הצג עוד

ormeir2   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בתחילת מרץ. בפגישה הראשונה עם רוני ראינו עבודות מגוונות ומקצועיות שמאד אהבנו. במהלך יום הצילומים, היינו עם רוני במספר לוקיישנים שעל כולם הוא המליץ, וידע בדיוק לאן לקחת אותנו בלי לטרטר אותנו יותר מידי. לרוני יש יד מקצועית ועין יוצאת דופן והוא הצליח להוציא מאיתנו את המירב, יחד עם אווירה כייפית וקלילה לאורך כל היום. מאד אהבנו את התוצאות, והתמונות הגיעו אלינו בפרק זמן קצרצר לאחר עריכה. אין ספק שרוני הצליח לזהות את הרגעים המרגשים וללכוד אותם בעדשת המצלמה שלו, והיה מרגש לראות את האירוע שלנו דרך העיניים שלו.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חיבור מדהים מאין כמוהו רוני הרגיש אותנו מהשניה הראשונה, שנינו לא חובבי מצלמה ובכל זאת, רוני הוציא מאיתנו את הזוגיות והרגשות כפי שחלמנו שישתקף בתמונות החתונה שלנו! גן באירוע עצמו רוני פשוט הרגיש, בלי יותר מדי הנחיות, את מי לצלם, איפה להתעכב ואיך להנציח את האירוע הזה בצורה הטובה ביותר וחשוב יותר- בצורה שמשקפת אותנו ואת המשפחות שלנו בצורה הנפלאה ביותר. תודה רבה!! ❤🙏
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר בירור על כמה צלמים החלטנו לקחת את רוני, קיבלנו המלצות חמות מארטיקה שעשו לנו את המוזיקה. הסתכלנו על האלבומים והעבודות שלו וידענו מהרגע הראשון שרוני הוא הבחירה שלנו. רוני ישב איתנו בסבלנות, הסביר לנו את כל האירוע, מה יהיה, איך כדאי להתנהל ביום האירוע והכין אותנו כמו שצריך. ביום האירוע רוני היה עדין ונעים, הרגיש אותנו, הציע רעיונות טובים לצילומים אדירים והיה קשוב אלינו. הייתה לנו אחלה חתונה שבעולם ואין ספק שרוני היה אחד הגורמים הבולטים שגרמו לזה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up