כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רב ניר ברקין (רפורמי)

רב ניר ברקין (רפורמי)

רבנים ועורכי טקסים
כתובת:
טלפון:054-4874929
94
99 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Aviko   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רב נהדר בעל השקפה שוויונית ומודרנית. מעבר לכך איש נעים שעזר לנו להתאים את טקס החופה למידות שלנו לאחר פגישה יסודית שערכנו בביתו
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הרב ניר ברקין, המחתן המושלם! כבר בשיחה בזום הבנו שללא ספק נרצה שהוא יהיה זה שיחתן אותנו. לאחר מכן הגענו לפגישה אישית עם ניר בביתו, שם אירח אותנו בנועם. שוחחנו ארוכות וכל כך נהננו שלא שמנו לב בכלל כמה זמן היינו שם, יצאנו מהשיחה עם חיוך מאוזן לאוזן ובביטחון מלא שהרב ניר יערוך לנו טקס חופה וקידושין ערכי, שוויוני ויהודי בדיוק כמו שרצינו. אכן כך היה הדבר, ניר הקריא דרשה שכתב במיוחד עבורנו, אישית ומרגשת, עבר איתנו את כל מסע התחנות וערך לנו טקס חופה מיוחד ומרגש מאין כמוהו! כל כך שמחים בבחירה שלנו בניר ובבחירה של ניר בנו!
הצג עוד

Shuli   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
את ניר הכרנו בחתונה של אחותי ולפי הטקס המיוחד שהוא ערך להם וההמלצות החמות עליו, החלטנו שיערוך גם לנו את טקס הנישואין. הפגישה עם ניר חיזקה אצלנו את הבחירה בו ואת הבחירה להינשא מחוץ לרבנות ועם זאת לערוך חתונה יהודית ושוויונית. הוא חיזק אצלנו גם את הבחירה של האחד בשניה ואת הבחירה בחיי נישואין. כל שיחה עם ניר העלתה בנו הרגשת ביטחון והרגשנו ממש בנוח לשתף אותו בלבטים, בעיות או שאלות. מעבר לטקס הוא היה אוזן קשבת וייעץ לנו בכל עניין שחפצנו, שזה כשלעצמו הוכיח כי הבחירה בו היתה הדבר הנכון לעשות. הטקס שלנו ריגש רבים מהמשפחה והחברים וכולם התחברו והשתתפו באופן מפליא! ממליצים על ניר בחום.
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מי שרוצה חופה מרגשת, אישית וייחודית ממליצה בחום על הרב הרפורמי ניר ברקין. הפגישה המקדימה שעשינו איתו הייתה פגישה כל כך מעניינת ומרוממת, התמודדנו עם המון שאלות עלינו ועל הקשר שלנו, על דברים שחווינו יחד בעבר ועל החלטות שנצטרך לעשות בעתיד. פתאום כל הקשר שלנו נפרס מולנו ומול ניר וכל המהות של החתונה הייתה לנגד עינינו. זה היה מדהים החיבור שנוצר בינינו לבין ניר והתהליך שהתחלנו מאותה פגישה ועד החתונה. לא רצינו להתחתן ברבנות ולא רצינו שהטקס שלנו יבטא דברים שאנחנו לא מאמינים בהם כמו אי שיוון בין נשים לגברים וכו'.. ומצד שני גם לא רצינו הצגה או משהו מגוחך שלא יכבד את המסורת שלנו ושל המשפחה שלנו. ניר הצליח לעשות בדיוק את הבין לבין גם טקס מסורתי יהודי מכובד וגם טקס שהעביר מסרים של שוויון, ערכים ואהבה טהורה. ניר הקריא תכנים של אמנים שאנחנו אוהבים, סיפר את הסיפור שלנו כזוג ונתן לנו לשאת זה לזו וזו לזה הקדשה אישית. זה פשוט היה הטקס שלנו. בעלי ואני התרגשנו מאוד בחופה, המשפחה שלנו כולה בכתה מהתרגשות וכל הקהל היה בשקט ובהאזנה לכל מילה שנאמרה שם. קיבלנו המון מחמאות על הטקס שהיה מרגש ומיוחד, אנשים אמרו שהרגישו בתוך סרט :) והתרשמו ממנו באופן אישי מאוד. לא יכולנו לבקש מישהו טוב יותר לעבור איתנו את התהליך הזה ולהעביר אותנו את הרגע הבלתי נשכח הזה! אנחנו מעריכים אותו מאוד ומקווים שעוד הרבה זוגות יזכו לכך שהוא יחתן אותם.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב ניר - הטקס היה מדהים וייחודי וכול ם התרגשו מאוד ממנו. הוא היה מאוד מותאם לנו אישית, יהודי מסורתי ושיוויוני. לאורך כל התהליך נתן תחושה אבהית חמה וכנה, מקצועית מרגיעה ומנחה. גרם לאורחים להיות מאוד מעורבים בטקס וזה מאוד לא מובן מאליו! אחרי האירוע כל האורחים ציינו כמה שהטקס היה מיוחד ומעניין ומרגש ועוד הרבה סופרלטיבים. תודה אדירה!!
הצג עוד

melai   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
להתחתן אצל הרב ברקין היתה חוויה מיוחדת במינה.בפגישה המקדימה עם הרב, שנמשכה קרוב ל-3 שעות, הוא הצליח לא רק לרגש ולהרגיע אותנו, אלא גם לבצע בנו ניתוח פסיכולוגי מדויק כמו סכין.אין ספק שמדובר באיש רוח מיוחד, שמאמין באמת בלקדש את הזוגיות ואת השיוויון, תוך שמירה על ערכי היהדות.הרב ברקין התאים לנו טקס אישי, מודרני, יהודי ושוויוני, שהצליח לגעת לסחוט דמעה אפילו מהקשוחים שבחברינו.הרגשנו שהטקס באמת מבטא את מערכת היחסים בינינו, נתן מקום למשפחה וכבוד מלא הן לחתן והן לכלה.המשימה של כתיבת הכתובה בעצמינו עזרה לנו להתחבר למשמעות הטקס ולמעמד.
הצג עוד

mayablue   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לרב דרך התנועה ליהדות מתקדמת ו/או מרכז דניאל. הרב נפגש איתנו בביתו במודיעין, שוחח איתנו באווירה נעימה ותיאם עמנו ציפיות לטקס. הוא גם ביקש לברר הרבה פרטים אישיים עלינו ועל הקשר בינינו כדי להכין טקס אישי, והתוצאה היתה נהדרת: גם חופה יהודית מלאה ותקינה לכל דבר, גם שיוויון מוחלט בין הגבר והאשה (אף אחד לא קונה אף אחת – כל ההתחייבויות הדדיות וכך גם הקידושין), וגם טקס מאוד אישי ומרגש המשלב קטעים מהמקורות, קטעים של יוצרים עבריים מודרניים וסיפורים אישיים. קיבלנו הרבה מחמאות מהאורחים שלנו, שעבור רובם ככולם זו היתה החתונה הרפורמית הראשונה שהם נכחו בה. החופה נמשכה כ-20 דקות. את הכתובה, אגב, ניסחנו בעצמנו (לפי הנחיות הרב) והיא מהווה חוזה נישואין הדדי ולא כתב קניין. שילמנו 1,100 ש"ח + 200 ש"ח לנסיעות (מחיר קבוע לחתונה דרך התנועה ליהדות מתקדמת – זה לא "טיפ", מקבלים קבלה – והכסף הולך למימון הקהילה היהודית הרפורמית שאותה מנהיג הרב). מומלץ לפנות לרב ישירות כדי לא לשלם דמי תיווך למרכז דניאל (100 ש"ח).
הצג עוד

אנה ועוז   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל הרב ניר ברקין הגענו על ידי הפניה מבית דניאל. ההחלטה לעשות טקס רפורמי הייתה לא פשוטה והגענו מעט חוששים ועם הרבה סימני שאלה.הרב ישב איתנו בביתו והסביר ופירט כל דבר ועניין.את הטקס עצמו הוא תפר במיוחד בשבילנו על פי רצוננו והסיפור האישי שלנו, ולאחר מכן שלח אותנו עם שיעורי בית - להכין כתובה משלנו, לחלק תפקידים לחברים/משפחה ועוד.ביום הארוע הרב הגיע בזמן (ואף הקדים) ולאחר חתימת הכתובה שנעשתה בצורה פשוטה ומסודרת המשכנו לחופה.אנחנו לא לוקחים כמובן מאליו שאנשים מגיעים אחרי החופה (וגם אחרי החתונה) ומספרים לנו שטקס החופה היה מיוחד ומרתק.הרב הכניס הרבה עניין, יחודיות ואישיות לטקס שלנו והצליח לרגש ואף לשתף את הקהל.מומלץ בחום רב!
הצג עוד

HnW   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הקשר שלנו עם ניר בכל מה שקשור לטקס החופה וההכנות לה היו מרגשים ועוצמתיים מאד. התרשמנו משיחת ההיכרות המעמיקה ומהסברים מפורטים שקיבלנו על שלבי הטקס ומשמעותו.מעמד החתימה על הכתובה (שכתבנו בעצמנו בהדרכתו של ניר) והטקס עצמו היו מרגשים ועוצמתיים מאד עבורנו.ניר הנחה את הטקס בצורה רגועה ונינוחה, כל המשתתפים קיבלו הדרכה מה עליהם לעשות ומתי כך שהכל זרם בצורה נעימה ואיכותית.הקהל היה מרותק ואורחים רבים החמיאו לנו על הבחירה בטקס המיוחד.ניר שילב טקסטים יהודיים עם טקסטים ישראליים כך שמרבית האורחים הצליחו להתחבר ולהתרגש.
הצג עוד

talyael4ever   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ניר ברקיןבתור זוג שאינו שומר מצוות או מסורות, ההחלטה להתחתן הביאה איתה את ההתלבטות לגבי אופי הטקס שנערוך. היה חשוב לנו שהטקס יהיה שוויוני, ולא יהיו בו מוטיבים של השפלה (הבעל קונה את האשה בכסף, פני האישה מכוסים, וכו'). במהלך בדיקת האופציות העומדות לרשותינו (ביניהן גם אפשרות לטקס חילוני), הגענו לפגישת היכרות אצל הרב ניר ברקין, מקהילת יזמ"ה במודיעין. מדובר באדם צעיר, רהוט, אדיב, ולא כ"כ דומה להגדרה הקלאסית של "רב" - החל מגישתו המודרנית ליהדות, המשך בישירות שלו בכל הנוגע לתיאום ציפיות בינינו (מה אפשר, מה אי אפשר, מה הוא יכול, מה אנחנו מחפשים), וכלה באישיותו החמה, באסרטיביות, מכובדות ומקצועיות. ניר הסביר לנו שבניגוד ליהדות האורתודוקסית, "שמעלימה עין" מהעובדה שרוב (כל?) הזוגות החילוניים חיים יחד לפני החתונה, היהדות הרפורמית לא רק מכירה בעובדה זו, אלא זה גם מתבטא בברכות החתונה. דוגמאות נוספות לדברים שמצאו חן בעינינו: כיסוי פני הכלה אינו מקובל , שני הצדדים מקדשים את הטבעות של בני זוגם, והכתובה נכתבת באופן אישי על ידי בני הזוג, ומכילה רק הסכם המקובל על שניהם, ללא עירוב ענייני כספים לא קשורים. לאחר שראינו שיש הבנה וכימיה, שלח אותנו ניר לעשות "שיעורי בית" - לכתוב סקיצה לכתובה משלנו ולענות על שאלון מפורט. בשאלון ענינו על כל מיני דברים הנוגעים לאופי הטקס שאנו רוצים (האם ניכנס ביחד או לבד, האם יש מישהו נוכח שנרצה לכבד, האם נרצה להגיד נדרים אישיים או שנסתפק בברכה המסורתית, האם נרצה לשבור שנינו כוסות או רק הבעל, ועוד ועוד). לאחר ששלחנו לו את החומרים (והדפסנו בעצמנו את הכתובה שלנו בבית דפוס), הוא החל לעבוד על בניית הטקס. כמה ימים לפני היום הגדול, נפגשנו לפגישה נוספת לסגירת קצוות אחרונים. ואז הגיע יום החתונה. לפני הטקס הוא הזמין אותנו, את העד והעדה ואת האמהות הנרגשות לחתימת הכתובה, הסביר לכולם את חלקם באופן ברור ומסודר, ואח"כ הוא הסביר לנו באופן מפורש את הכניסה לחופה, כדי שלא נסתבך. לפני החופה הוא בירך אותנו, והכניס אותנו באופן מושלם להוויה והקדושה של הטקס. הרב ברקין העביר את הטקס באופן מבריק, מרגש ומיוחד. כולם, בלי יוצא מהכלל, אמרו לנו לאחר מכן שבטקס כזה הם עוד לא נכחו. הרב ברקין שילב קטעי שירה, ואם הכלה, שזהו תחום עיסוקה מאוד התלהבה, ואף שאלה האם תיאמנו אילו שירים היא אוהבת מראש (לא אמרנו-זה היה צירוף מקרים!) השילוב של המוטיבים היהודיים המוכרים עם הצדדים האישיים שלנו הניבו תוצאה שעוצמתה לא הייתה ניתנת לחיזוי מראש. היה ניכר שהטקס נבנה כך שיתאים בדיוק למידותינו, ואין בפינו מילים להודות לו על ההשקעה הכבירה.יש לציין שהופנינו לרב ברקין באמצעות בית דניאל בתל אביב, ועל כך חוייבנו ב-100 ש"ח נוספים "דמי הפנייה". אנו ממליצים ליצור קשר עם הרב ברקין באופן ישיר (חיפוש שמו בגוגל או דרך האתר yozma.org.il).
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up