כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
חוף התמרים
80
88 מתוך 100
לפי 19 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
התחתנו לפני עשר שנים ועד עכשיו מתסכל אותי שבחרנו במקום הזה. שירות גרוע יחס מזלזל, אורחי המלון בתוך מתחם החתונה. פשוט נורא
הצג עוד

Simon   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מי שמחפש לעשות אירוע עם אוכל מעולה , נוף מושלם לשקיעה על הים עם עכו העתיקה ברקע ושירות מנצח, ממליץ מאוד על חוף התמרים! אני ואישתי התחתנו במלון בספטמבר 18, החתונה שלנו הייתה מדהימה. עבר קצת זמן, אבל אחרי שאני ממשיך לקבל מחמאות מאורחים, הרגשתי צורך להמליץ לאחרים על המקום. היחס של כל בעלי התפקידים היה מושלם, מצוות המלצרים, מנהלי האירוע ואפילו המנכ"ל שתמך ופיקח שהכל יעבור בצורה חלקה. המון תודה למלון ולכל צוות מחלקת האירועים!
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
40 מתוך 100
מה שקנה אותנו בבחירת מלון רימונים עבור החתונה שלנו היא בראש ובראשונה הנוף המדהים (החלטנו על חתונת צהריים), חוות הדעת הטובות סה"כ, המחיר הנוח וכמובן הרושם הרב שמנהלת המכירות שני השאירה עלינו יחד עם הבטחות כלליות, גם לצ'ופרים כאלה ואחרים בין היתר. בעיקרון, לא היינו מהזוגות שמנדנדים יותר מדי, סה"כ סמכנו על הצוות (בעיקר על שני מנהלת המכירות וטל פריד- סמנכ"ל האירועים) כמו באחת הביקורות הנ"ל, גם במקרה שלנו דברים החלו להשתנות לאחר שחתמנו על חוזה. כל מיני הבטחות של שני בע"פ, נראו כאילו לא היו ולא נבראו מבחינתה (וכמובן שהיו כאלה שגם טל דאג לבטל בכל תוקף, או פשוט לאשר בשביל להרגיע אותנו ובזמן אמת להתעלם) כל ההבטחות שלא התקיימו הן בטלות בשישים לעומת מה שקרה באירוע עצמו, שלכל הדעות, היה לא פחות ממחדל: - הגענו יום לפני בכדי להכין את כל הדברים לאירוע, שבדיעבד אף אחד לא דאג להשתמש בהם (כמובן שהציוד עלה לא מעט כסף) - זר הכלה אוחסן במקום מסויים ובבוקר הבחור היחיד שידע איפה הוא, פשוט לא היה זמין- יצאנו לצילומים בלעדיו (גם הזר עלה לא מעט כסף) - השער לאירוע היה סגור ואורחים בכלל לא ידעו לאן להגיע (גם לפני וגם אחרי השעה שבה התחיל האירוע) - הכספת לא הייתה במקום ואורחים התרוצצו בלחפש אחריה זמן רב וגם לשאול אותנו. - במשך זמן רב מאוד לא היו אנשים במזנונים שהגישו אוכל - הבשר ישב בחוץ בשמש עם זבובים ובצורה לא נאותה וזאת מול אורחים שבים ובאים. - לא היה אלכוהול במשך זמן רב בקבלת הפנים. - כשהסתיימה קבלת הפנים והאורחים נכנסו פנימה, מסתבר שאף אחד לא דאג לעשות סידורי ישיבה (למרות שדאגנו להעביר את הכל, כמו שצריך. חשוב לציין שטל לא ממש דוגל בשיטה של סידורי ישיבה- לטענתו, זה אף פעם לא עובד- "חיים תמיד ירצה לשבת ליד יעקב ולישראלים אין את המשמעת הזו" בשפה שלו) - גילינו שבעלי המקצוע (DJ, צלמים וכד..) ישבו בשולחן שלנו (חתן, כלה, הורים) אף אחד מרימונים כמובן לא טרח ליידע אותנו שזה מקובל שאנשי מקצוע ישבו בשולחן משלהם ולא לקחנו אותם בחשבון. בעקבות זאת, התיישבנו בשולחן ריק ובשיא החוצפה ניגש אחראי המלצרים אלי, לאשתי ולהורים ואמר שהולכים לחייב אותנו אקסטרה על השולחן (למרות שבפועל הגיעו הרבה פחות אנשים מהמתוכנן) - ממש אחרי החופה, ניגש אלינו טל והתנצל. מצאנו את עצמנו מנחמים אותו שנייה אחרי שירדנו מהחופה (ממש לאחר מכן, טל פשוט נעלם מהארוע וגם לא טרח לענות לטלפונים- בעצם מהרגע שנכנסו האורחים פנימה מקבלת הפנים, לא היה מי שניהל את האירוע) לטענתם, הרבה מהבלאגן באירוע נוצר מזה שירד גשם בבוקר של האירוע. בשורה התחתונה- האירוע היה כשלון. הרגשנו עוגמת נפש וזלזול. מצאנו את עצמנו מתעסקים בדברים שאף חתן או כלה צריכים להתעסק בהם במהלך אירוע. הדבר היחידי שהיה טוב באירוע, היה האוכל והעובדה שקיבלנו פיצוי מכובד מהמנכ"ל לאחר שאיימנו בתביעה.
הצג עוד

bella_77   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו מקום אמין ואיכותי אמין ואיכותי ממליצה בחום על מלון רימונים (חוף התמרים) עכו אולם תמר לאירוע חתונה. החופה על רקע ים ועיר העתיקה עכו. מה שחתם עבורנו את העסקה היה האיש, טל פריד, סמנכ"ל המקום, שהתחברנו אתו מיד ולאורך כל התהליך היה מקסים, אדיב, ואמין, בזכותו קיבלנו כל מה שהובטח לנו. מעבר למקצועיותו, איש "שכל מילה שלו בסלע" כמארגן ומלווה מתחילת ההתקשרות שלנו עם המקום ועד סוף האירוע. ברצוני לציין שגם המנות שהזמנו היו טריות וטעימות וקיבלנו הרבה מחמאות מהאורחים ולכן אין לי מילים שיכולות להמחיש ולתאר את הערב האיכותי מתחילתו ועד הרגעים האחרונים שלו.
הצג עוד

אלה ויואב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
החתונה החלומית שלנו בחוף התמרים 17.11.2013ציון מושלם הרבה יותר מחמישה כוכבים! למקום, לאירוע, לעובדים, למארגנים, ולאירוח חתן כלה! סגרנו את המקום מול חיים (המדהים!!), הוא דאג ללוות אותנו לאורך כל הדרך ולהרגיע כשצריך, דאג לנו לטעימות ואף אמר שנוכל להגיע שוב פעם משום שלא סגרנו מנה אחת, כמו כן ענה על כל שאלה ובעיקר דאג לנו כזוג שאין לו ניסיון וזאת הפעם הראשונה שאנו נחשפים לתעשייה. (לא חסר סיפורים על נצלנים בתעשייה הזאת שמומחים ב"לסבן"). חיים פשוט נפלא ואין כמוהו! מאוד מקצועי, שיודע גם לתת עצות גם בפרטים הכי קטנים ובאדיבות ובחיוך תמידי, מחמיא, מפרגן והכי חשוב משדר נינוחות ומהרגע הראשון נותן את התחושה שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומת ולקבל את ההכי טוב. תודה ענקית לא מספיקה פה בכלל! חסאן מנהל האירוע גם הוא היה ממש אדיב אלינו, יעץ לנו על כל פרט החל ממיקום השולחנות באולם ועד להגשת פירות, ארוחות וכל דבר נוסף שרק ביקשנו לסוויטה במלון והכל על חשבונם. הוא נתן לנו הרגשה מדהימה וסמכנו עליו בעיניים עצומות, הוא עשה עבודה מדהימה בכל הקשור להושבת אורחים, ספירות ופתיחת רזרבות רק באמת כשכבר לא הייתה ברירה וזה נעשה בצורה מאוד אמינה ומקצועית ועל כך אנחנו חייבים לו תודה ענקית. לגבי האירוע עצמו: הגיעו יותר מוזמנים מהצפוי, ולמרות זאת האולם ידע לתת מענה גם מבחינת כמות וגם מבחינת איכות, לא חסר דבר ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות מהאורחים על האוכל הטוב והמגוון, על העיצוב היוקרתי, השירות והאווירה המדהימה שהייתה בחתונה. בנוסף לכל זה קיבלנו מהמלון סוויטה מהבוקר של יום האירוע ועד ליום למחרת, בסוויטה חיכו לנו פירות, שמפניה, ארוחת בוקר, ארוחת ערב, ארוחת לילה לאחר החתונה, ועוד המון פינוקים. לא יכולנו לבקש יותר מכך, תודה רבה על חתונה מושלמת!
הצג עוד

אלה ויואב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
החתונה החלומית שלנו בחוף התמרים 17.11.2013 - יואב ואלה עשהאלציון מושלם הרבה יותר מחמישה כוכבים! למקום, לאירוע, לעובדים, למארגנים, ולאירוח חתן כלה! סגרנו את המקום מול חיים (המדהים!!), הוא דאג ללוות אותנו לאורך כל הדרך ולהרגיע כשצריך, דאג לנו לטעימות ואף אמר שנוכל להגיע שוב פעם משום שלא סגרנו מנה אחת, כמו כן ענה על כל שאלה ובעיקר דאג לנו כזוג שאין לו ניסיון וזאת הפעם הראשונה שאנו נחשפים לתעשייה. (לא חסר סיפורים על נצלנים בתעשייה הזאת שמומחים ב"לסבן"). חיים פשוט נפלא ואין כמוהו! מאוד מקצועי, שיודע גם לתת עצות גם בפרטים הכי קטנים ובאדיבות ובחיוך תמידי, מחמיא, מפרגן והכי חשוב משדר נינוחות ומהרגע הראשון נותן את התחושה שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומת ולקבל את ההכי טוב. תודה ענקית לא מספיקה פה בכלל! חסאן מנהל האירוע גם הוא היה ממש אדיב אלינו, יעץ לנו על כל פרט החל ממיקום השולחנות באולם ועד להגשת פירות, ארוחות וכל דבר נוסף שרק ביקשנו לסוויטה במלון והכל על חשבונם. הוא נתן לנו הרגשה מדהימה וסמכנו עליו בעיניים עצומות, הוא עשה עבודה מדהימה בכל הקשור להושבת אורחים, ספירות ופתיחת רזרבות רק באמת כשכבר לא הייתה ברירה וזה נעשה בצורה מאוד אמינה ומקצועית ועל כך אנחנו חייבים לו תודה ענקית. לגבי האירוע עצמו: הגיעו יותר מוזמנים מהצפוי, ולמרות זאת האולם ידע לתת מענה גם מבחינת כמות וגם מבחינת איכות, לא חסר דבר ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות מהאורחים על האוכל הטוב והמגוון, על העיצוב היוקרתי, השירות והאווירה המדהימה שהייתה בחתונה. בנוסף לכל זה קיבלנו מהמלון סוויטה מהבוקר של יום האירוע ועד ליום למחרת, בסוויטה חיכו לנו פירות, שמפניה, ארוחת בוקר, ארוחת ערב, ארוחת לילה לאחר החתונה, ועוד המון פינוקים. לא יכולנו לבקש יותר מכך, תודה רבה על חתונה מושלמת!
הצג עוד

revi22   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשחיפשנו מקום לסגור חתונה ישר הלכנו לתמרה על הים, הקבלת פנים והחופה במקום פשוט מדהימים והאולם גם מעוצב ועם רחבת ריקודים חדשה ויפה. איש הקשר לנו היה חיים, הוא היה קשוב לכל בקשה שלנו והיה מאוד חביב ונחמד והכי חשוב אמיתי (בנוגע לאוכל, ובחירת התפריט). וביום החתונה גרם לנו הרגשה של מלכים, היה זמין אלינו כל הזמן וטיפל בכל בעיה במידיות!. החתונה היתה מדהימה, האורחים לא הפסיקו להחמיא על מראה הקבלת פנים ואיכות האוכל. כל צוות המלון מחיים ועד השף עשו מעל ומעבר וכך זה גם הרגיש. את האירוע הבא אנחנו כבר יודעים איפה נעשה...
הצג עוד

23fonrt   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו באביב עם קבלת פנים וחופה באולם. האולם עצמו מהמם (ובחיפושים אנחנו עברו על 12 אולמות וגני אירועים) עם מסכי לדים וקוביות לדים ברחבה, יש מרפסת רחבה לשימוש האורחים...בקיץ קבלת הפנים והחופה בחוץ ליד הים.איש הקשר שלנו היה חיים שנתן יחס אישי והכי חשוב אנושי, בזכותו היה לנו ראש שקט בכל התקופה, כל דאגה ובקשה שלנו נענתה. הרגשנו שההתנהלות מבוצעת מול בן אדם שבאמת דואג לך ולא מול "חוזה". הנסיון והמקצועיות של חיים הקלו על רוב ההתלבטיוית והבחירות שלנו. המקום מציע עיצוב אולם מרשים עם מבחר עיצובי פרחים מהממים שבמקומות אחרים מבקשים עבורם תוספת תשלום (גלדיולות, ליליות וורדים חיים ), כולל סידורי פרחים בצידי החופה. קוביות הלדים מעל הרחבה מוסיפות לאווירה ולעיצוב המקום.האוכל טעים ואיכותי. בחרנו את התפריט הקלאסי המשודרג, היינו טעימות + קיבלנו תגובות מאוד טובות מהאורחים. בבר היה מגוון בשרים על האש, סושי ועוד ועוד ופינת דים סאם שזכתה לשבחים! מנות הביניים והעיקריות מאוד טעימות (האנטריקוט קיבל הרבה שבחים מהאורחים!).האלכוהול שהמקום מציע מגוון ואיכותי ומכיל מיני וודקה ווויסקי תוצרת חוץ. הברמנית הוציאה המון צ'ייסרים לרחבה כולל אבטיח מלא בוודקה עם קשיות!כל נותני השירות במקום - המלצרים, הברמנים מקצועיים מאוד. מנהל האירוע, חסן ניהל ותפעל את האירוע למופת לכל הבקשות של אנשי הקשר שלנו.לסיכום - היה מושלם והתגובות החמות מהאורחים לא מפסיקות להגיע...
הצג עוד

jenias   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היה פשוט מדהים!!! האולם מהמם!! האוכל טעים בטירוף והיחס שיקבלנו היה פשוט מדהים.קיבלנו סוויטת חתן כלה דאגו לנו לאוכל ושתיה לפני האירוע ואפילו ב2 בלילה הביאו לנו אוכל ומים לחדר פשוט מדהימים.קיבלנו יום ספא מתנה להרגע אחרי החתונה. היחס שקיבלנו היה פשוט מדהים ממליצה מכל הלב דברו עם שירלי.
הצג עוד

giladgud   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לעניות דעתי , זוהי התמורה הטובה ביותר באזור צפון - חיפה למה שמקבלים ... היה פשוט מדהים , קבלת פנים מדהימה בחוץ מול הים ... אוכל ברמה גבוהה ובשפע ... אולם חם עם אנרגיות טובות ... אין מה להגיד אלא תודה על אירוע מדהים שלא נשכח לעולם ~~~
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up