כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בולה בר
75
78 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
or   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
75 מתוך 100
באופן כללי הבר בסדר גמור, עושים את העבודה בשמחה. אבל, וזה אבל גדול - אנחנו הבאנו חלק מהבקבוקים בעצמנו (לאור המחירים המופקעים שנדרשו מאיתנו), ולמרות שהובטח לנו שלא ייפתחו סתם בקבוקים, בפועל נפתחו סתם המון בקבוקים ולא יכלנו להחזיר אותם אחר כך.
הצג עוד

לילך   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
היינו מאד מרוצים מרמת השירות הגבוהה והברמנים המצוינים. רן היה מאד קשוב לצרכים שלנו ופינק בקוקטיילים שווים בקבלת הפנים מומלצים בחום!!
הצג עוד

I and K   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
בר ברמה גבוהה.בתחילה נתקלנו בקשיי תקשורת וחוסר סבלנות של אשת הקשר.אבל בשורה התחתונה - הברמנים של בולה בר דאגו לספק שירות מדהים,תמיד נכונים לעזור, חייכניים ומקצוענים אמיתיים.לא חסר דבר במהלך כל הערב.
הצג עוד

hadartal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין ברים כאלה!המבנה היה מדהים - יצירת אמנות (תבקשו את הבר המהגוני!) השירות היה קטלני - יפים ויפות, הבטיחו הרבה עובדים ובאמת היו ועשו שמח כמו שצריך ולא שכונה האלכוהול היה איכותי וההגשה היתה מדהימה
הצג עוד

nogaha   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ביום שישי האחרון בשדות ים. התלבטנו הרבה לגבי הבר והחלטנו ללכת על הבר שקיבלנו עליו המלצות ממביני עניין והם היו פשוט מעולים.היתה לנו פגישה עם רן לפני והוא היה מאוד זורם ונעים, הבין מה אנחנו מחפשים ונתן לנו בדיוק את זה! הברמנים היו מקסימים באירוע ונתנו שירות מצויין והאלכוהול היה ברמה מאוד מאוד גבוהה!! האורחים שלנו מאוד התלהבו מהקוקטיילים המיוחדים והשווים ומהמבחר בכלל והשירות!אני ממליצה עליהם בחום! למרות שהם אולי עולים קצת יותר, הם שווים כל שקל.
הצג עוד

ofi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
את הבר קיבלנו כנותן שירות דרך המקום (כוכב הים), כאופציה יחידה.מתוך זה שאנחנו סומכים בעיניים עצומות על המקום, לא היו לנו דאגות... אבל:שבועיים לפני האירוע הייתה לנו פגישת ספקים באולם, הגיעו מנהל האירוע האגדי - שלומי, והשף המצויין - ירוןאבל רקפת, אשת הקשר שהייתה אמורה להגיע מבולה-בר לא הופיעה, וגם לא הייתה זמינה.שלומי ניסה ליצור איתה קשר, אבל היא לא הייתה זמינה. הוא ממש התנצל - והבטיח שנקבע איתם זמן ומקום, והם יגיעו אלינו.יומיים אחר כך התקשר אליי רן, איש הקשר השני - הייתי בעבודה וביקשתי שיתקשר בערב, והוא הסכים. בערב הוא לא התקשר, אלא למחרת בצהריים. לא נורא... קבענו להיפגש אצלנו בבית ביום שישי ב10 בבוקר.יום שישי הגיע. בעשרה לעשר הרמנו לו טלפון, לוודא שהוא בדרך, ולא הייתה תשובה. חשבנו שאולי הוא נוהג... בעשר וחצי התקשרנו להודיע לו שאנחנו יוצאים מהבית, אנחנו לא מתכוונים לחכות לו ולשרוף את יום שישי על ציפייה במקום על סידורים - שיש תודה לאל לא מעט לפני החתונה.הוא לא הגיע. לא קיבלנו - לא מרקפת ולא מרן שום טלפון של התנצלות ושום הסברים.כששלומי שמע על ההברזה השניה הוא רתח עליהם, ושאל מתי נסכים להיפגש איתם שוב.אמרנו שאנחנו לא מבזבזים עליהם יותר שניה אחת של המתנה לשווא. אני ביקשתי ממנו שיאפשר לנו להביא בר חלופי, אבל הוא לא יכול היה לאפשר לי את זה - כי הם עובדים רק איתם.בסוף נזכרנו שאנחנו באים לאולם יומיים לפני האירוע לבדוק כמה דברים, אז ביקשנו משלומי שהם יגיעו, ושהוא יוודא מולם רבע שעה קודם שהם שם. זה עבד, כנראה שהם צריכים גננת...רקפת הגיעה. היא התחילה לשבת איתנו על הדברים שצריך לסגור לחתונה, ובאיזשהו שלב עצרתי אותה, ושאלתי למה אנחנו עושים את זה רק עכשיו, ולא לפני שבועיים, ואז היא הסבירה מה שקרה לה ביום שהיא לא הופיעה.ההסבר היה משכנע, אבל אמרתי לה שמאד מכעיס שאנחנו צריכים לדרוש את ההסבר וההתנצלות האלה. היא הסכימה איתנו, ובררה איתנו איך אפשר לפצות אותנו, מבחינת דברים שאפשר לשדרג בחתונה.העלנו רעיונות - ואף אחד מהם לא התממש בחתונה עצמה. (וזה לא היו רעיונות מטורפים, לגבי כולם היא הנהנה, רשמה ואמרה שתבדוק...)שוב, טעויות ופשלות קורות - אבל צריך לדעת לתקן אותן בזמן. מי שעובד עם כוכב הים - לדרוש ממנהל האירוע שידאג לגבי הבולה בר, ומי שעובד עם הבר הזה בהקשר אחר, שימו לב לעניין האחריות.חשוב נורא לציין שבערב עצמו הבר היה מקצועי לגמרי, ועבדו מעולה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up