כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ספארק אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שלומי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
לפני 13 שנה חגגנו ברית לבן בספארק מרוב שהיינו מרוצים חזרנו לחגוג בר מצווה באותו המקום. האוכל ממש מעולה וטעים.
הצג עוד

אסנת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היינו בברית ומאוד אהבנו את המקום, האולם מאוד יפה ומאוד נקי שרות מצויין ממליצה בחום
הצג עוד

liatdyan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
35 מתוך 100
סגרתי לילדה עם מוגבלות וסמכתי עליהם ואתאכזבתי
הצג עוד

kyoto1234   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
מקום ממש ממש מאכזב שום דבר לא היה כפי שציפינו אוכל קר וחסר מנהל ארוע שנעלם כול הזמן מלצרים שהם בעצם ילדים מאכזב ברמות לא ממליץ בכלל ותרו על התענוג יש מספיק מקומות שמכבדים את עצמם ולא מתנהגים בזלזול ללקוחות שלהם

oe   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
איזה כיף שאפשר לכתוב המלצה ולפרגן פשוט כי מגיע. כבר מהשיחה הראשונה עם ליאל הרגשתי שאני בידיים טובות זה המשיך בפגישה עם ערן המקסים יוסי הבעלים . חגגנו ברית האוכל היה מצוין המקום קושט יפיפה והצוות עבד בשמחה ויעילות. ממליץ בחום, ונפגש ב"ה בשמחה הבאה.
הצג עוד

anatdr11   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
חגגנו בר מצווה. אולם יפה מאוד לאירועים קטנים. אוכל טוב, למרות שאני הרגשתי שהכל חריף או מלוח, אבל משפחתי אהבה. יחד עם זאת, שירות גרוע ביותר. מנהל האירועים התחלף באמצע ולא טרחו לעדכן אותנו. מנהל האירועים החדש היה לא מקצועי, קבע איתנו פגישה יום לפני האירוע ולא ישב איתנו כדי להרגיע חששות שהיו ושאלות שהכינו, חזרנו כלעומת שבאנו. התקליטן לא נפגש איתנו לפני האירוע ורק ביום האירוע חצי שעה לפני שהתחיל שאל אותי איזה שירים אני רוצה אך לא שאל את בני, בר המצווה, והתוצאה היא שבני התאכזב מהשירים שהיו... יתרה מכך, במהלך האירוע הוא לא הזכיר פעם אחת את שמו של בני החוגג ולי זה הרגיש כמו מסיבה סתמית ולא בר מצווה. יש לציין שמנהל האירועים הראשון שר והכניס את בני לאולם בקול ערב ולא לקח כסף. תודה על כך. לאחר שהסתיים האירוע, בעת התשלום, אף אדם בעל סמכות לא סגר איתנו חשבון, לא בעל האולם, לא מנהל האירוע. מי שסגרה את החשבון (25000) היא פקידה בת 20. זה היה מעליב שכשעושים חוזה כל האולם על הרגליים בשבילכם, אבל ביום האירוע ואחריו אתם כבר לא משמעותיים להם. והדבר הכי חמור, הצלם שעובד דרך האולם- במשך ארבעה חודשים מספטמבר ועד ינואר לא הכין לנו אלבום תמונות מעוצב ולא וידאו. רק לאחר חודשיים הוא נתן לנו דיסק תמונות, לשם כך רדפתי אחריו לא מעט. הוא ביקש שאוציא תמונות ואשלח דרך קישור למייל שלו. שלחתי לו ובמשך חודש לא שמענו ממנו. לאחר חודש הוא התקשר לבעלי ואמר שהוא לא רואה מספרי תמונות ושנשלח שוב (יש לציין שתהליך 100 בחירת תמונות מתוך 800 לוקח כשעתיים). הפעם התרגזתי ממש ואמרתי לבעלי שאני לא מעוניינת באלבום מעוצב ממנו (ניגש לצלם מקצועי ושירותי יותר!!) ושיעשה אלבום תמונות רגיל. בעלי שלח לו מספרי תמונות שוב ואמר לו שיבחר מתוכן, אותנו זה כבר לא מענייו. מאוד מאוד מאכזב!!!! אל תתקרבו לשם!!!! לבני הגדול חגגנו באולם קליספרה מאוד מומלץ!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up