כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

צנובר מעדנות

צנובר מעדנות

קייטרינג לאירועים
טלפון:09-7676675
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גבי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
90 מתוך 100
אירוע חתונה בחוף הים באולגה היה מדהים העיצוב הריהוט האוכל היה מושלם במיוחד בתקופה
הצג עוד

אאאאריאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
לקח לי שנתיים להביא את עצמי לכתוב את הביקורת הזו. אני כל כך מצטער שחוות הדעת השלילית שכתבו אחרים באתר לא הניאה אותי מלשכור את שרותיי הקייטרינג של צנובר מעדנות.מאיפה להתחיל.ראשית, דיברתי עם גבי לפני שקראתי חוות דעת באתר והגענו לארחות טעימות בבית פרטי שהיתה באמת טעימה ומקסימה, ההורים שלי ושל אשתי מאוד אהבו את גבי, הוא כריזמטי באופן פשוט וקשה להאמין שמתחת לכל זה מסתתר לא פחות מנוכל (לדעתי). כאמור בשלב זה בלבד נתקלתי בביקורות ואלמלא נותרו שבועיים למועד החתונה גם הייתי מבטל את הקייטרינג. גבי כמעט ולא עמד באף מילה ממה שהבטיח. למשל: 1. הארוע התקיים בשטח וביקשתי והובטח לי שהמטבח יהיה חסוי ולא יתפוס תשומת לב- בפועל יוטות כחולות מכוערות נפרסו לכל אורך השטח.2. גבי היה אחראי להשאיר את השטח נקי. בפועל: אני ואחי בעזרת אנשים מהאתר ניקינו (כן כן החתן והכלה בבוקר אחרי) בעצמנו את שטח המטבח שנותר מ ז ו ה ם להחריד.3. בקבוק יין לכל שולחן. בפועל: לא היו כמעט בקבוקי יין. בטח לא על השולחנות .4. אוכל בשפע ומספר מנות ראשונות גדול. בפועל: הקבלת פנים היתה עלובה. מה שהיה היה טעים אולם רק כעשרה אחוז מאורחניו באמת זכו להנות מכך. הוריי והורי הכלה רדפו והפצירו בגבי שיוציאו עוד מנות- לשווא.5. מנות מאוחרות- סוכם על המבורגרים שיוכנו במקום על גריל לרוקדים המאוחרים במסיבה. בפועל: נחת מגש עם המבורגרים יבשים בלחמניות ללא רוטב ללא כלום. הונח על שולחן וזהו. מביךאבל מעל לכל ובעצם הכי נורא הוא גבי עצמו והבן שלו שמתפקד כשף. ההתנהגות שלהם בארוע ובעיקר לקראת סופו כשרצו לעזוב (בסביבות חצות למרות שהובטח שיישארו עד אחרון הרוקדים ויפנקו) היתה בריונית !!! זה הגיע למצב שגבי מאיים על אבי הכלה ש"יוריד את השאלטר" אם הוא לא משלם לו באותו הרגע (סוכם מראש שהתשלום הסופי יועבר בסוף הארוע בלבד) ואחר כך הבן שלו שאינו קטן מימדים בלשון המעטה, התקרב ונצמד באופן מאיים אל אבי הכלה. זה היה מזעזע !!!!כאמור החתונה היתה לפני שנתיים ורק היום הבאתי את עצמי לכתוב את החוויה הזאת. אני מפציר במי שבכלל שוקל להתקרב לשירותים שלהם או לאדון גבי ורדי- אל תעשו את הטעות שעשיתי ותגידו שאצלכם זה לא יקרה ואתם,בזכות ההערות שנכתבו, תהיו חכמים יותר, פשוט אל. בסופו של דבר ובזכות כל האלמנטים האחרים היתה חתונה כיפית ונהדרת לכל האורחים אבל האנשים החשובים ביותר בארוע סבלו לא מעט. אני אישית זוכר את הארוע כחוויה משמחת מאוד אבל תמיד אני נזכר בה עם צביטה קטנה וכעס גדול.
הצג עוד

משהברוך   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עשינו בר מצווה במצדה והיה פשוט תענוג. גבי מצנובר דאג לנו לאירוע ברמה אחרת ולחוויה מהסרטים, הוא דאג לטיול מהנה באותו יום הסעות לכולם ובסופו של דבר לאירוע עוצר נשימה למרגלות מצדה עם אוכל בלתי נשכח!!! פשוט חוויה בלתי רגילה, מהתחלה גבי נהג איתנו בהגינות היה נינוח ושלו וכמובן שכך גם התנהלותו לאורך כל הדרך, ביום האירוע חיכו לנו אוטובוסים שלקחו אותנו לטיול בדרום שבסופו הגענו למצדה לאירוע עוצר נשימה עם אוכל משובך שעד היום אנחנו מקבלים טלפונים על חוויה קולינרית בלתי נשכחת.... אין מילים פשוט מומלץ בחום
הצג עוד

snetal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
קשה לי קצת לכתוב את חוות הדעת הזו כי הקוטביות במקרה שלנו היתה כה קיצונית. מיד לאחר החתונה קיבלנו מיילים וטלפונים עד כמה האוכל היה מ-ד-ה-י-ם ובשפע אך עם זאת אנחנו יצאנו מאוכזבים מאוד מאוד.לפני החתונה קיבלנו הבטחות מכאן ועד הודעה חדשה שלא קויימו: פרחים לשולחן-יום לפני החתונה עודכנו שכרוך בתוספת תשלום.דוכן אוכל שיעמוד עד סוף החתונה (ללא הגבלת זמן)-הקייטרינג ברח(!!!) בשעה 17:00 (החתונה התחילה ב 13:00) מבלי להגיד שלום. כשחיפשנו את המלצרים בסוף החתונה (19:00) לא היתה נפש חיה. אפילו את שאריות האוכל שמגיעות לנו לא קיבלנו.בר תוצרת חוץ: תפסנו את הברמנים מוזגים קגלביץ(!!) וכשצעקנו עליהם ראינו אותם ממלאים בקבוקי סמירנוף בקגלביץ מאחורי העמדה. פשוט בושה! הכלה אלרגית לאלכוהול זול וחטפה הרעלת אלכוהול עד סוף האירוע.30 אורחים הומצאו למרות שעמדה מישהי מטעם הקייטרינג בכניסה וספרה 70 איש פחות ממה שסיכמנו. בפועל לא הגיעו 10 אורחים. בקיצור, חבל חבל חבל שנשאר לנו טעם ככ רע מהם, יכול היה להיות פשוט מושלם.
הצג עוד

zoi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
ממש מבאס אותי לרשום פה חוות דעת שכזאת, שכן הייתה לנו חתונה באמת מיוחדת ושמחה וכייפית... חבל שנשאר טעם רע שכזה בגלל נותן שירות אחד, ואני כותבת את כל זה כדי שמי מכם שירצה לעבוד איתם בעתיד ידע ממה להזהר.כל ההתנהלות מול קייטרינג צנובר, ובראשה גבי, הייתה בעייתית למן ההתחלה. האמת היא שבגלל שהתחתנו במקום לא סטנדרטי ושאינו ערוך לחתונות, וזה היה הקייטרינג שהם עבדו איתו כבר זמן מה, קייטרינג שמכיר את הנקודות הבעייתיות ויודע להתמודד איתן, זו הייתה הסיבה העיקרית בגללה סגרנו איתו. בקטע הזה צדקנו, באמת, לא שמעתי על תלונות על אוכל רע או שכאלה, פרט למקרים מסויימים בהם האוכל הגיע קר, ודברים שביקשנו מהם בפירוש לא להגיש והוגשו בכל זאת.. הגענו לצנובר בהתחלה לטעימה והאוכל היה פשוט מגעיל. מלוח, בשר רע, כבר התחלנו לחפש משהו אחר. אחרי שהוזמנו לטעימה נוספת בה באמת היה אוכל מצויין החל תהליך המשא ומתן. וזה היה נורא!!גבי אדם מאוד נחמד וחלקלק שינסה בכל דרך לקחת כל שקל אפשרי מהזוג המתחתן. הם דרשו בתחילה שני שליש(!!) מהתשלום עוד לפני החתונה, כמובן שהבהרנו להם שזה לא יקרה. אחר כך כוד פרטים קטנים שהם חשבו שיכולים לשתות מאיתנו כדי לחסוך לעצמם. החלקנו את זה - למזלנו אנחנו לא הדגים שהם שמים שם על הגריל.השיא היה יומיים לפני החתונה, כשהתבשרתי במייל שהמקום סגר אחוז עמלה על כל מוזמן שיקח מהקייטרינג, וחברת צנובר דרשה מאיתנו לשלם אותו (13000 שקל!!). יומיים לפני. אם זה לא היה כל כך קרוב הייתי זורקת אותם לכל הרוחות ומחפשת קייטרינג אחר, אבל לא היה זמן. גם כאן הבהרנו להם שאנחנו לא משלמים שום דבר שלא חתמנו עליו. גם כאן הם התקפלו. כנראה הבינו ששום בית משפט בעולם לא יצדיק דבר כזה.אבל סליחה, זה לא היה השיא.השיא היה בערב החתונה. כן כן. אני הכלה, בחצות, שיכורה ונהנית ורוקדת, ואז מגיע אליי השושבין שהתנהל מול גבי ואומר לי שגבי דורש 10 אחוז טיפ למלצרים (מה???) כי זה מה שסגרנו (מה?!?!!?) ועוד 500 שקלים על כוסות שלא הוזמנו על ידנו, ועוד 550 על כיסאות שהוזמנו על ידי. אכן הוזמנו, ומזל שיש תמונות שמעידות שלא היו שם כיסאות בסכום הזה.מיותר לציין שכל מה שלא נסגר מולו הוא לא קיבל. הדבר היחיד שמעניין אותי לדעת, זה אם האלף שקלים שהבאנו טיפ למלצרים אכן הגיע אליהם או נכנס לכיסו של אדון גבי. אנחנו מהמרים על האפשרות השניה.זה פשוט מבזה, מגעיל ומוציא כזה טעם רע לחברה לנסות לשתות מאנשים כל שקל. מצטערת שלקחנו אותם, ומקווה שזה יעזור לבאים בתור.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up