כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שרון בן הרוש - איפור

שרון בן הרוש - איפור

איפור כלות
טלפון:052-6526562
93
97 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שרה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
שרון איפרה אותי לחתןנה והאיפור היה מושלם החזיק כל הערב. שרון מדהימה נינוחה מקצועית ומשתמשת עם מוצרים איכותיים.
הצג עוד

shdema   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת שמאפרת בצורה עדינה וטבעית. קיבלתי המלצה על שרון, כבר משלב השיחה הטלפונית הייתה לי הרגשה נעימה ונינוחה. שרון נשמעה מקצועית ועניינית מאוד. ואכן כך היה. גם בבוקר ההתארגנות, שהיה לחוץ מאוד שרון הייתה רגועה וסופר מקצועית. לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור העדין הטבעי והכי חשוב - אהבתי את מה שראיתי במראה והרגשתי בנוח. ממליצה בחום על שרון, מי שתשכור את שירותיה תרוויח :)
הצג עוד

mor264   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שרון המקסימה הגיעה לאפר אותי לקראת אירוע חשוב. אחרי תיאום צפיות קצר, בו שאלה מה אני אוהבת ומה הייתי רוצה להדגיש בתווי הפנים - היא פרסה את האיפור האיכותי שלה על השולחן והתחילה במלאכה. תוך זמן קצר שרון הפכה אותי לייפיפיה, עם ידיים מקצועיות ומיומנות כך כך (: שהסתכלתי במראה הייתי מופתעת לראות את השינוי המדהים. קיבלתי כל כך הרבה מחמאות באותו ערב - האיפור היה טבעי, עדין והכי חשוב - החזיק שעות (אפילו עד בוקר אחרי האירוע). מחכה כבר לפעם הבאה שיהיה לי אירוע ואבוא להתאפר אצל שרון האלופה.
הצג עוד

Dina   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שרון נעימה ועדינה בעבודה שלה. היה ממש נחמד להיתארגן איתה ביום החתונה. היא איפרה אותי בצורה עדינה בדיוק כמו שרציתי. האיפור החזיק גם מעמד כל הערב.

יעל וליאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני בחורה שלא מתאפרת בכבדות.. והיה חשוב לי להראות עצמי ביום חתונתי ולא כמו מישהי שאני לא מכירה,לכן היה לי חשוב לבחור מאפרת שתבין אותי ושתזרום איתי.הגעתי לשרון דרך המלצות, וכבר באתר שלה התחברתי לסגנון.הגעתי אליה לאיפור נסיון והיא הייתה ממש נעימה, הקשיבה לבקשות שלי ובסוף הייתי ממש מרוצה.ביום החתונה היא הגיעה אליי לחדר במלון בזמן, הייתה אווירה כיפית וקלילה.האיפור יצא מהמם- ממש מה שתיארתי והיה הכי אני. הוא היה מאוד עדין אבל יחד עם זאת מאוד עמיד והחזיק מעמד כל הערב והלילה.תודה שרון על האיפור המושלם!!!יעל 18/10/12
הצג עוד

hila.aharonian   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל שרון הגעתי דרך מעצב השיער עדי חייט. חיפשתי איפור עדין, כדי שלא ארגיש "מחופשת" וכשראיתי את התמונות באתר של שרון, החלטתי לפגוש אותה לאיפור ניסיון. ביום החתונה, שרון הגיעה בזמן ואיפרה אותי ואת אחותי במקצועיות. מעבר לכך, היה נעים להעביר איתה את שעות ההתארגנות, היא נעימה ומשרה רוגע וביטחון (שכלה זקוקה להם מאוד ביום החתונה). קיבלתי אינספור מחמאות על האיפור והוא החזיק מעמד יפה עד סוף הערב, בעיקר בהתחשב בכך שמדובר באוגוסט.
הצג עוד

llliz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לשרון הגעתי דרך גרוטסקה צילום ארועים אשר המליצו לי בחום על, ואם צלם ממליץ אז הוא כנראה יודע... ואכן הם לא טעו.שרון בן הרוש מאפרת מעולה, יודעת לקרוא את תווי הפנים, ומיד יודעת להתאים את האיפור המושלם והעדין.משתמשת באיפור איכותי שנשאר לאורך זמן.שרון העניקה לי יחס אישי , היא טלפנה מספר פעמים לפני החתונה והתענינה בהתקדמות וגם אחרי החתונה לשאול איך היה ולברך.תודה לך שרון עלי והצליחי
הצג עוד

gilialon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין לי מילים לתאר כמה שרון בחורה מדהימה, כישרונית עם ניסיון רב. ידעה בדיוק את הסגנון שחלמתי עליו... שרון איפרה באותו יום את כל הבנות שקרובות אליי וכל אחת יצאה מיוחדת ומהממת... כולנו לא הפסקנו לקבל מחמאות.

alonharari   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שרון החמודה עשתה עבודה מדהימה איתי וגם עם אימא שלי, היא משתמשת רק בחומרים הכי טובים של מאק , האישיות שלה כ"כ רגועה ונעימה וזה ממש עוזר ליום הלחוץ של החתונה. אהבתי מאוד את העבודה שלה , זה היה איפור עדין וקלאסי , והוא החזיק לכל אורך האירוע מהבוקר ועד הערב! ממש שמחתי שבחרתי בשרון , ובאמת אני ממליצה בכל ליבי לקחת אותה כמאפרת שלך ליום החתונה, לא תתחרטי!
הצג עוד

hyankel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
וואו!!!אני אתחיל מההתחלה....המאפרת שלי מסיבות בריאותיות אושפזה שבוע לפני החתונה ושרון נענתה בהתראה של 4 ימים לעזור לי ביום החשוב בחיי!!!היא הייתה סבלנית (אני לא סובלת להתאפר), הבינה בדיוק מה אני רוצה (להראות לא מאופרת), וקיבלה מחמאות ללא הרף על הכל: העדינות (שזה בדיוק מה שרציתי), הגבות, הצבעים וכל מיני דברים שאני אפילו לא חשבתי עליהןשרון- תודה את מהממת, אין לי שום מילה שלילית לומר....
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up