כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הרב אריאל נתיב

הרב אריאל נתיב

רבנים ועורכי טקסים
כתובת:קדומים
טלפון:0723939902
95
98 מתוך 100
לפי 171 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
הרב אריאל נתיבתודה ע נ ק י תכזה לב ענק אדם זהב!כל כך שמחים בבחירתנו!הייתה לנו הזכות שתחתן אותנו!ההשקעה, הדאגה, האחריות, המסירות לא מובן מאליו!

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו מרוצים ושמחים שהגענו לאריאל,קיבלנו עליו המלצה מחברים, וכבר בשיחה הראשונה הרגשנו קלילות, חייכנות, חוש הומור ואווירה רגועה.אריאל היה איתנו לאורך כל הדרך למשך יותר משנה עקב דחיית החתונה.היה לנו מאוד חשוב לקיים טקס לפי ההלכה (התחתנו דרך צהר) ויחד עם זאת גם לשלב אלמנטים שלנו (הענקת טבעת מהכלה לחתן, הקראת ברכות אחד לשני), אריאל היה קשוב לכך והצליח לשלב את הכל כמו שרצינו, העביר את החופה באופן רשמי, מרגש ועם חוש הומור בהתאם לציפיות שלנו ועם המון מחמאות מהאורחים. ממליצים מכל הלב!!
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
לפני החתונה היה מאוד קשוב, מתחשב ומכיל.נתן תחושה שהוא איתנו מהרגע הראשון ונתן יחס אישי. העביר את החופה בצורה מאוד מרגשת והתאים את הטקס בדיוק לפי מה שביקשנו. מאוד ממליצים!!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
המלצה חמה !אל הרב אריאל הגענו לאחר שהוא חיתן זוג חברים טובים שלי. עוד לפני שידעתי מי יהיה בעלי ידעתי כבר מי יהיה הרב שלנו…ואכן שנה אחרי - אריאל היה הרב שלי ושל יאיר . (אם זה לא מספיק הוא גם חיתן את אחותו של יאיר..) בקיצור כל הכוכבים הסתדרו, נפגשנו עם אריאל חצי שנה לפני האירוע . קיבלנו תדרוך מושלם על חיי נישואין והמלצות חמות אבל שום דבר לא הכין אותנו לחוויה החוץ גופית שחווינו בחופה עם הרב אריאל נתיב האחד והיחיד…בעקבות המצב, האזעקות וצווי ה8 במשפחה החלטנו (בשונה מכולם בערך) להקדים את החופה ולהתחתן שבועיים לפני המועד המקורי בגינה של דודה שלי. ברגע שהודענו על כך לאריאל הוא מיד נענה בחיוב למרות שהוא בעצמו בצו 8. שום מילה לא תוכל לתאר את מה שחווינו בחופה הזו. אריאל כתב עלינו בצורה אישית וירד לפרטים כל כך עמוקים שכולם חשבו שאנחנו מכירים שנים. הוא התרגש בעצמו במעמד וריגש אותנו ואת כל האורחים עד דמעות. לא היה אורח אחד שלא שיבח אותו ארוכות. וכמובן שהוא כבר מתוכנן לחתן את האחים שלי . ומאחלים לכם שגם אתכם 🤍🪬
הצג עוד

איתי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמ;לק: הרב אריאל חיתן אותנו בתאריך 6.9.23 בחופה שתיזכר בליבנו לעד. זה היה החלק הכי משמעותי, מרגש ועוצמתי עבורינו בכל הערב, וזאת הודות לאריאל בעצמו. אריאל ערך לנו חופה ככ מרגשת, שנונה, קלילה ואצילית. כחצי שנה לפני החתונה ערכנו פגישת היכרות ותיאום ציפיות עם הרב אריאל שארכה כשעה. זו הייתה שיחה מאוד נעימה בה קיבלנו את כל המידע שהיינו צריכים מאריאל. אריאל היה סבלני ומקסים וענה על כל שאלה שעלתה. כשבוע לפני החתונה העברתי לו טקסט המסכם את סיפור ההיכרות המיוחד שלנו, והוא אמר שהוא ינסח בקצרה כמה מילים להקריא בחופה. הטקסט שהוא כתב היה כלכך מדויק ושנון, שאנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על הרב שחיתן אותנו. אריאל איש מקסים עדין ומיוחד מאוד, והוא נכנס לנו ללב. ממליצה לכם בחום על הרב אריאל אם אתם רוצים חופה מרגשת, קלילה, קצרה וקולעת בול! מזל טוב לכולם :)
הצג עוד

מיכל ואבירם   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הרב אריאל נתיב היה מקסים, קשוב ומכילהתחתנו באוגוסט וקיבלנו המון מחמאות על החתונה והחופש בפרט - אמר דברים מרגשים מאוד וחיבר אותנו לטקס בצורה מקסימה
הצג עוד

Sahar   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
השיחה שלנו התקיימה בזום, הייתה קלילה ונעימה. הרב הסביר לנו על הכל ובסוף ואפילו נתן לנו כמה טיפים על זוגיות לחיים שנזכור לעד! נתן לנו חופש להעניק טבעת ולדבר גם לאישה, ולא התעקש על כתפייה. לגבי החופה - לא מפסיקים לקבל מחמאות על הטקס. היה קליל ומרגש. הסיפור שכתב עלינו והקריא היה פשוט מדהים וזו מזכרת מהאירוע לכל החיים!
הצג עוד

Sapir & Amir   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, איזה בחירה מדהימה! את אריאל פגשנו דרך מיט4מיט ולמרות שלא היינו בשום חופה שלנו – הבחירה הרגישה מאוד נכונה. אריאל פגש אותנו בזום והיה מקסים מהרגע הראשון ועד לרגע של אחרי. היה חשוב לו להכיר אותנו, ליווה אותנו בכל התהליך, התאים את עצמו ואת הטקס אלינו ועשה לנו את החופה המושלמת. גם בחתונה עצמה, מרגע הכתובה שליווה את התהליך באופן קסום ועד לרגע של אחרי החופה שגנב את שנינו לחצי שניה ובירך אותנו – אריאל אתה מדהים!ולכל הזוגות – הבחירה ברורה, תתקשרו לאריאל לפני שהוא נתפס :)
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אריאל אדם נעים מאוד, היה קשוב לדרך שלנו וגמיש לכל מני נקודות שהיו חשובות לנו.הפגישה המקדימה איתו היתה מרגשת ובאמת מרגישים שהוא מחתן זוגות מתוך תחושתשליחות ורצון לעשות טוב! עשה לנו חופה קלילה ומרגשת. ממש ממליצה
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הרב אריאל נתיב פשוט אדם מקסים, מעניין וטוב לב, שעושה את הדברים מהלב! כל כך נהננו מהתקשורת איתו, הכל התנהל בצורה הכי נעימה ונינוחה. טקס החופה היה מרגש ומצחיק כאחד, האורחים לא הפסיקו להחמיא על הרב והטקס המיוחד והקליל שהיה. מודים על כך שהיה הרב שלנו, לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up