כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איתי נעמן

איתי נעמן

תקליטנים
כתובת:
טלפון:052-2508849
94
99 מתוך 100
לפי 39 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
זהר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
פרק ב... כבר לא ילדים... הגענו לאיתי כי פשוט מכירים. אירוע אינטימי, 80 בני משפחה והחברים הכי קרובים ופשוט לא ירדנו מהרחבה. פגע בול בהכל. איכותי, אחראי ופשוט מושלם. מומלץ בחום.
הצג עוד

noiy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו!!! אני התחתנתי ב11/12 ואני חייבת לציין שהייתי כלה לא קלה ואיתי פשוט קלע בול לסגנון ולשירים שרציתי שילב בין מה שביקשתי לבין הקהל עצמו וזרם עם הקהל בטירוף!! מקצוען בטירוף!!
הצג עוד

mosheb   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לאיתי היקר איזה אנרגיות ! פשוט אדם שמעביר את האנרגיות שלו לרחבה ומקפיץ את כולם מצעירים ועד מבוגרים. קורא את הקהל ומאד חשוב לו הזוג ומה שהוא רוצה ונותן מעצמו 200% ולא פחות נותן גם מהידע שלו בתחום לזוג. בקיאות מדהימה בכל הזאנרים של המוזיקה ומכל העשורים. בקיצור אנרגיות מטריפות ומקצועיות. :)
הצג עוד

Aleksei   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים איך לעשות את האירוע שלכם שמח, מקפיץ ובילתי נישכח - איתי נעמן הוא האיש שלכם! התחתנו בסוף ספטמבר, אמרנו לו בגדול מה הטעם שלנו ופשוט נתנו לו יד חופשית.. זו הייתה הבחירה הכי הכי טובה שלנו. אנשים באירוע לא הפסיקו להגיד לנו שהבאנו די ג'יי אלוף! יום למחורת צילצלו לישאול את שמו ולספר כמה כיף היה!! אנחנו יכולים להגיד בביטחון מלא שאם לא היה "כיבוי אורות" בסוף, אז אנשים עדיין לא היו עוזבים את הרחבה... :) איתי, אנחנו מודים לך! אתה מלך!!!!! אנחנו מאחלים לעצמינו עוד הרבה שמחות בחיים כדי שנוכל להזמין אותך לשמח אותנו עם אורחינו. תודה! תודה! תודה!
הצג עוד

Ilanit   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
איתי היקר והאהוב אין לנו מילים להודות בזכותך ועם האנרגיות שלך האירוע היה יותר ממושלם! תודה שליווית אותנו לאורך כל הדרך והרמת את הרחבה קראת את הקהל וידעת לשלב באופן יוצא מן הכלל את כולם לא מפסיקים להחמיא לנו על המוזיקה והשמח שהיה באירוע אנחנו יודעים שבחרנו את הטוב ביותר! ❤
הצג עוד

toolz180   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה אנרגיות יש לבחור הזה! כבר בפגישה הראשונה התאהבנו בו. היו לו אנרגיות אדירות, מעצם היותו מי שהוא! נתן את התחושה שהוא מת לשמח אותנו ברחבה. ובאמת ברחבה, המוסיקה הייתה כל כך טובה, וענתה על כל הצרכים, שלא יכולנו לזוז מהרחבה. איתי פשוט לא נתן לנו לעזוב אותה! גם לפני האירוע וגם במהלכו הוא קרא את הקהל, והיה קשוב לנו ולכולם. תמיד הפגין מקצועיות, אי אפשר לפספס את זה, שומעים את זה בגישה שלו, בדיבור, ובסופו של דבר גם באושר על הרחבה.. תודההההההה
הצג עוד

OritAk   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
איתי בחור מדהים ומקצועי, רואים את זה על הפגישה הראשונה.מאוד נוח עם הזוג, בן אדם מקסים וכייפי. בפגישה של בחירת השירים לחתונה ראו עליו כמה הוא מקצועי ונותן יחס מלא עם דעות אמיתיות , אדם שאפשר לסמוך עליו במיליון אחוזים!!! תקשיבו לי, תזרמו איתו .... ותראו שיהיה לכם אירוע מהסרטים!!!!!! תודה איתי נעמן המדהים!! אוהבים אותך המון ולא נפסיק להמליץ עליך בפני כל מי שאפילו לא ישאל .... ;)
הצג עוד

שרית ח   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי ב22.1.14 ואיתי נעמן היה הדי.ג'יי שלנו ואין לי מילים! היתה לי חתונה מושלמת ולא תארתי לעצמי שככה זה יהיה! איתי מתקלט וקורא את הקהל! אנשים לא רצו לשבת לאכול כי היה כל כך כיף לרקוד! ואפילו בסוף האירוע לא רצו ללכת הביתה עד שהחתן בעצמו סגר את המוסיקה! חחהכי קלישאטי אבל איתי נעמן קורא את הקהל ויודע בדיוק איזה שיר להכניס ומתי. היה לו חשוב מאוד להקשיב להעדפות שלנו וכך באמת היה. האורחים מאוד נהנו והייתה הרגשה של מסיבה מטורפת! היו לנו מלא צעירים ובזכות איתי היה מושלם! אל תתפשרו על המוסיקה זה מה שיכתיב את כל הערב! מסרתי כבר את הטלפון שלו למספר חברים!
הצג עוד

מירב קבילו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פשוט מצויין! הוא קלע בול לקהל האורחים בזכותו האורחים לא הפסיקו לרקוד,
הצג עוד

yaerez   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מעולה!!!!הגענו לאיתי דרך רשימת המומלצים של הגן השקוף, הוא היה הדי.גי הראשון שפגשנו וישר ידענו שלא צריך לחפש יותר.יש לו אנרגיות חיוביות, רואים שהוא מקצועי ויודע את העבודה!הרחבה הייתה מלאה כל החתונה, הוא ידע לקרוא את הקהל וגיוון במוזיקה כל הזמן!אחרי החתונה קיבלנו עליו מלא מחמאות והכי חשוב נהנו ממש!!!!איתי תודה רבה על הכל!ארז ויעל
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up