כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הרב חננאל מעודה

הרב חננאל מעודה

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0723932930
97
98 מתוך 100
לפי 371 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Jasmin   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
חיפשנו רב קליל שיבצע את הטקס באופן מעניין וסוחף , וכך היה.לא היה בן אדם אחד שלא הקשיב לחופה. נתנאל סיפר את סיפור ההיכרות עם הומור וקלילותממליצה בחום!
הצג עוד

שובל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
הגענו לרב חננאל דרך המלצה של האולם, הוא היה הרב הראשון שדיברנו איתו והיה פנוי בתאריך שלנו, כשפגשנו אותו לראשונה בביתו הנעים הכרנו אדם מקסים וצנוע שלא מפסיק לחייך - ישר התאהבנו בווייב שלועל כל השאלות שלנו ענה בסבלנות ובאדיבות.כשהיינו צריכים לדחות בגלל המלחמה הוא אמר שזה בסדר וישר גם בדקנו שהוא פנוי בתאריך החדש ולמזלנו היה פנוי. כולם אמרו שלא ראו חופה כזו מרגשת כבר הרבה זמן ולא הפסיקו להחמיא על המילים שאמר בנוסף לטקס הרגיל.
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם הרב בביתו, מאוד חייכן ונעים, היה קליל וזורם.. הוא שיתף על עצמו ואנחנו עלינו נתן לנו הרגשה מאוד נוחה ופתוחה. דאג לברר את הצרכים שלנו ולהתאים את עצמו אלינו.
הצג עוד

Vilo   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
התחתנו במרץ האחרון הרבה חננאל מעודה היה קשוב לצורכינו, טקס החופה היה מרגש עם אווירה מעולה. רב לעניים העביר בצורה טובה ומצחיקה בדיוק כמו שחלמנו.

Oz   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון חננאל יצר איתנו קשר אישי, עזר לנו מעל ומעבר בשלל עצות וטיפים על החתונה, וכשהגיע היום המאושר שלנו הוא כבר בא כחבר כאילו אנו מכירים כבר שנים. החופה הייתה קלילה מצחיקה ומרגשת. חננאל קיבל הרבה מחמאות מהמשפחות והחברים. לא יכולנו לבקש רב טוב יותר שיקדש אותנו. תודה לך חננאל היקר, על הכל.
הצג עוד

ולריה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל מזה שאני ובן זוגי לא ידענו את מי לבחור ואני נכנסתי לעמוד פה ובמקרה ראיתי אותו בטופ הראשונים, לאחר מכן התייעצנו עם המשפחה ומסתבר שהוא חיתן את אחיו התאום של בן זוגי אמרנו יאללה בוא נתאם פגישה! הרב היה זמין גם כשלא יכול היה לענות , ענה ואמר לחזור אליו . החופה הייתה קצרה , מרגשת , מצחיקה , השאירה את כולם שקועים (בדרך כלל לאנשים נמאס כזה חופר ואז נכנסים לאכול) ופה כולם היו מרותקים עשינו ברכות וזה היה ממש צ׳יק צ׳אק . מי שמחפש רב קליל (שאגב הוא שואל אם באלכם ארוך/קצר שזה לא מובן מאליו) אז לכו עליו !! אתם לא תתחרטו ! נ.ב - הוא גם הגיע בזמן לפני כמו שצריך והכל היה פיקס !
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
החוויה עם הרב חננאל הייתה מדהימה מהרגע הראשון. היחס האישי, הרגישות והכבוד שהעניק לבני משפחתנו והניהול המופתי של החופה הוכיחו לנו שעשינו את הבחירה המדויקת ביותר ליום הגדול שלנו.
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הרב חננאל היה הבחירה הכי טובה שלנו! הוא עשה לנו חופה קצרה, קלילה ומצחיקה בדיוק כמו שרצינו. הצליח לגרום לכולם להקשיב ולהיות מרוכזים בחופה!תודה רבה לך על חופה מרגשת ומרתקת🙏😊

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות זה לבחור את חננאל מעודה! ואו החופה הכי מרגשת הכי טובה וקדושה שיכולתי לבקש, ריגש את כולם שימח את כולם תודה על הזכות ועל הבחירה ברב הזה, תשמעו טוב כולם מי שרוצה רב שירגש ויעשה את הפתיחה של הערב בצורה הטובה ביותר אתם יודעים מה לעשות!
הצג עוד

אביה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
תעשו לעצמכם טובה ותקחו את הרב הזה ליום החשוב בחייכם!מקצוען , קליל ,אכפתי וזמין בכל שעה.לא מערים קשיים ונראה אחד עם המון ניסיון!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up