כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
staccato dj יובל לויים

staccato dj יובל לויים

תקליטנים
טלפון:054-5566535
95
98 מתוך 100
לפי 59 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
eyal   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
היינו בחתונה של חבר והוא היה הדי ג'י. מאוד התחברנו ואהבנו את מה ששמענו
הצג עוד

Aviad   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני מכיר את יובל מתחום האירועים. עבדתי 7 שנים בהפקות ואחרי נסיון של בערך 1000 חתונות עם עשרות רבות של DJ ולהקות שעבדתי איתם, בחרתי ביובל. תמיד האירועים שעשה היו מדהימים. ליובל יש את היכולת לקחת אירוע עם כל קהל ולהוציא ממנו ערב חוויתי משובח.
הצג עוד

Anat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת - מדהים! כבר בפגישה הראשונה נהנו מאוד מהמקצועיות של יובל, ההבנה שלו את הרצונות והאוירה שאנחנו מחפשים בחתונה שלנו ובעיקר מהנינוחות והאנרגיות הטובות שהוא שידר. בכל תהליך ההכנות היה זמין לשאלות ובקשות שלנו ונענה להן ברצון. גם במהלך החתונה הוא לא אכזב לרגע: ידע לקרוא את הרחבה ולשמח את כל האורחים תוך-כדי שהוא נצמד לתכנית שסיכמנו עליה ביחד.
הצג עוד

ohad.vaksman   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה ,כלה בשנייה,הייתה אווירה מדהימה,שמקצוען ולא איש מכירות מולך,זה משרה אווירת בטחון.ארוע עד 1:45 ,שהקהל לא ישב,מבוגרים וצעירים על הרחבה,בסוף מה שקובע זה התגובות של האנשים ומצב הרחבה,ללא מילים,מקצוען,משרה בטחון,יסודי,חייכן,צנוע וענו,מומלץ בחום. אוהבים אותך בטרוף.
הצג עוד

ynonc7   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ליובל הגענו אחרי ששמענו עליו המלצות רבות מחברים כבר מהרגע הראשון שנכנסו למשרדו ידענו שהגענו למקום הנכון, אדם חם, חברותי, סבלני, ופשוט מקצוען אמיתי עם מלא ניסיון. יובל לא הלחיץ לסגור חוזה ולא ניסה לשכנע, פשוט היה הוא עצמו וזה מה שכל כך קסם לנו. בכל מהלך בחירת השירים לחתונה ותכנונה יובל היה מעורב יחד אתנו ונענה לכל בקשה בצורה האישית ביותר . ביום החתונה יובל הגיע כמו שעון ופשוט העיף את הרחבה עד השעות הקטנות של הלילה. מספר ימים לאחר החתונה הכין לנו דיסק עם כל השירים שהיו בחתונה שיהיה לנו למזכרת . בקיצור אם אתם רוצים DJ שיודע להרגיש את הקהל, להרגיש אתכם, שיעשה הכל בחיוך גדול ויתן לכם ראש שקט הגעתם למקום הנכון. יובל- המון תודה!
הצג עוד

Polina   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
כל מה שניתן לכתוב על יובל לא יעשה מספיק צדק איתו. קודם כל הוא אחד האנשים הכי נחמדים ונעימים שפגשתי בחיי. מבחינה מקצועית הוא אלוף וניכר הניסיון הרב שיש לו. תקליטן ללא ספק עושה את האירוע, והוא הצליח לקרוא את הקהל בצורה מדהימה ולעשות כך שגם בחתונת שישי צהריים הרחבה הייתה מלאה כל הזמן! פשוט תענוג של בן אדם ואיש מקצוע- שילוב נדיר ומיוחד שעשה לנו את האירוע לשמח ומלא זכרונות כיפיים!
הצג עוד

Danit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ללא ספק הדי ג'י הכי טוב בארץ! כשחיפשנו די ג'י לא רצינו מישהו שישים על שאפל רשימה של שירים שנבחרו מראש. בחתונה שלנו היו המון צעירים אבל לא מעט מבוגרים, יובל ידע לייצר את האווירה ברחבה שתתאים לכולם באופן חוצה גילאים! ועשה זאת בצורה יוצאת דופן! באירוע עצמו וגם בימים שאחריו קיבלנו מחמאות אדירות על הדי ג'י - מהקרחניסט של החבורה, ועד הדוד שקם לרקוד למרות שאף פעם לא רוקד. היתרון של יובל, הוא היכולת שלו לקרוא את הקהל בצורה מופתית ולספק אווירה מיוחדת ושמחה! ממליצים בחום!
הצג עוד

ניר וליה הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
יובל הוא אחת הבחירות הכי טובות שלנו! הוא קרא את הקהל הרים אותו באוויר ושבר להם את הרגליים! קיבלנו אין סוף מחמאות על המוזיקה בחתונה.. יובל היה קשוב לכל בקשה שלנו.. אדם מקסים ונעים! ממליצים בחום!!!!!!!!!!!
הצג עוד

שני ואור   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
וואוו אין לנו מילים לתאר את הדי גי האלוףףף הזה יובל לוים. הרים לנו את הרחבה עד 2 בלילה היו לנו אנשים מכל מיני סגנונות שונים של מוזיקה ופשוט כולםם לא הפסיקו לרקוד , יובל הקשיב לכל הבקשות שלנו היה לו אכפת מכל הדברים הקטנים ובזכותו הרחבה לא הייתה ריקה אפילו לשנייה . תודה לך יובל על זה שבזכותך הייתה לנו חתונה הכי שמחה שיש !
הצג עוד

sagi180182   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
ליובל לוים הגענו מהכרות מימי המועדונים של שנות תחילת ה2000, הייתי עוקב אחר מסיבות בהן הוא מתקלט, אז ידעתי שאני רוצה את יובל בחתונה שלנו. יובל מקצועי ברמה בנלאומית , אין לנו ספק , אחד הדיג'יים הטובים בארץ מבחינתנו. אין מה לומר, מוזיקה מטורפת, מסיבה מקפיצה, להיטים וקליעה לטעם של כל האורחים ושלנו כמובן בול. מעבר לזה שיובל הוא אומן אדיר! קיבלנו יחס חם וקשוב לנו, לא היינו צריכים להסביר הרבה כי יובל קלט בקלות והבין בדיוק את המוזיקה שאנחנו רוצים. התקשורת שלנו הייתה מצויינת וידענו שאין לנו מה לדאוג לשנייה אחת, כי יש לנו דיג'יי שמה שלא יהיה תהיה לנו מסיבה של החיים. בחתונה, יובל , הצליח לגרום ל97% מהאורחים (השאר זקנים וכאלה..) שלנו להזיז את עצמם לרקוד, עם להיטים בדיוק כמו שרצינו, מעברים בין טראקים חלקים , מיקסים מעולים והקפצה של הרחבה כאילו היינו באיזה מסיבה של אמן דיגיי מחול. מאז החתונה, אין אורח שלא בא ואמר לנו, היה לכם דיגיי תותח, הקפיץ אותנו וגרם לנו לרקוד כאילו אין מחר עד השעות המאוחרות של הלילה. אז אנחנו יכולים לומר לכם, אין לכם מה לחפש יותר, מצאתם דיגיי, והוא יובל לוים, חתונה תקום ותיפול על דיגיי טוב, עם יובל, תדעו שהמסיבה שלכם תטיס את כולם לשמיים. הייתי בעשרות חתונות, מליון מסיבות, אין על יובל לוים , הוא דיגיי אגדי, מקצוען על ותותח וחשוב לא פחות, נותן שירות מעולה חם ואוהב. בנימה אישית, תודה יובל מעומק הלב על ההשקעה שלך, השמחה, המוזיקה המדוייקת, הזרימה הפצצית של השירים, המענה לכל האוכלוסיות שלנו, ועל חוויה עצומה של לרקוד לדיג'דוג'שלך פעם נוספת אחרי אין סוף מסיבות שרקדתי לצליליך. תודה ובאהבה ענקית, יעל ושגיא סלומון 28.6.15
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up