כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

70 פילים

70 פילים

פאבים וברים
טלפון:03-6291777
0
59 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
amira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
לא יודעת, אווירה כזאת לא של פאב אלא יותר של מקום שאין לו הגדרה כלל. מתאים אולי לצילומים, צילומי סדרות בטלויזיה אולי כן, יש לוק ועיצוב (האמת גם קצת מלוקק ונוצץ עם מנורות וספות כאלו של הדודה בסלון). אבל רציתי הרגשה כזאת של פאב - ולא היתה לי!!! בזבזנו ערב וחבל. באמת, מי שאוהב פאבים אמיתי - אל תלכו! זה לא זה.
הצג עוד

מלח מים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
על בוגרשוב, ככה סתם באמצע הרחוב, תמצאו חנות קטנה. הצצה דרך הווטרינה, תגלה לכם מעין חנות יינות אפלולית. מי שנכנס פנימה יכול לראות יינות וספרים על המדפים. כן, כולל מספר מדרגות ואז וילון שחור עבה. מאחורי הוילון יש עוד מדרגות שמובילות מטה לאחלה בר מגניב. אלמנט מפתיע וחביב לכשעצמו. המקום עצמו יחסית גדול. יש בו בר גדול באמצע ולא מעט שולחנות שאפשר לשבת. קהל המקום נע בטווח גילאי 30-40 להערכתי וכולל אנשים סבבה. קהל תל אביבי בעיקרו. מאחר ואני לא איש אלכוהול אמיתי, יהיה לי קשה לפרגן בנדון. אבל הבנתי מאנשים שיש מה למצוא. האקייז'ן היה יומולדת לאשתי. דאגו לנו לפינה טובה, עם כורסאות נוחים והמלצרית המאוד עסוקה לא הפסיקה לבוא ולשאול מה קורה. יפה. קיבלנו על חשבון הבית מגש מלא (מלא) בצ'ייסרים של גלן פידיך ופינלנדיה. אמנם היו לנו קשרים, אבל בכל זאת.. זה היה נדיב. האווירה הייתה כיפית, נוגנו בעיקר ליינים של קצת אלקטרו מיינסטרימי, אלטרנטיבי כיפי ובווליום המתאים גם לשיחה. בערב המדובר היה עמוס, אבל לא מדי. מדויק. בקיצור, מקום סבבה.   בהחלט ממליץ על המקום. אה כן, תבואו רווקים.
הצג עוד

יאצק   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
השילוב של בר וחנות משקאות הוא פשוט במקום.הן החנות והן הבר מאד נעימים.
הצג עוד

limorben   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
המקום מעוצב נחמד, ממה שהספקתי לראות לפני שאנשים מילאו אותו עד שאי אפשר היה לזוז.מקום דיי קלסטרופובי:ב מרתף, אין חלונות, מילאו אותו באנשים שמילאו אותו בעשן.
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
בר מפתיע בתוך חנות יין - בסה"כ אוירה טובה, מוזיקה מעולה אבל קצת שקטה בשביל פאב. הלוק של המרתף והכניסה ממש משחק בשבילם, אבל מצד שנ גורם לעשן להיות צורב בעיניים באופן מיוחד.. כמה מהחברה התלוננו על זה. או שאולי התרגלנו כבר למקומות בלי עשן?מבחר בירות לא רע מחבית (גולדסטאר, פאוליינר ועוד), מחירים יפים על הוויסקי (גלן פידיך 12 ב42 ש"ח), והערב מסודר. הקהל גם הוא נחמד באופן כללי. אהבתי, אם המקום היה קרוב יותר הייתי חוזר הרבה.. איך שזה כרגע, כשיצא.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up