כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פרחי קוליברי

פרחי קוליברי

זרי כלה
טלפון:03-6747359
89
93 מתוך 100
לפי 8 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
natip147   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגענו לפרחי קוליברי כי זה קרוב לבית שלנו ברמת גן, לודמילה עזרה מאוד והזמנו דרכה 6 זרים לחופה (בתמונה), זר לכלה וקישוט לרכב. 6 הזרים נשלחו חצי שעה לפני תחילת האירוע לגן האירועים והכל הגיע בזמן וכמו שציפינו. אנשים לקחו את הזרים לבית והם החזיקו מעמד לזמן ארוך. הקישוט לרכב והזר לכלה קיבלנו שהגענו עם הרכב לעסק. לודמילה הוסיפה אפילו צבע לקישוט לרכב כי הרכב היה בצבע לבן. מאוד מרוצים וממליצים.
הצג עוד

el   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הזר שלי היה פשוט מושלם! יצא אפילו יפה יותר מתמונות ההשראה ששלחתי כדי להסביר מה אני רוצה. לודה הייתה מקסימה והיה מאוד נוח לתקשר איתה, והיא גם עשתה עבודה נהדרת עם קישוט הרכב, בדיוק כמו שרציתי. הוא הוסיפה לי גם עלי כותרת אמיתיים בחינם. המחיר היה ממש ממש הוגן, וכלל בתוכו מלא דברים (כאמור גם עלי כותרת, גם קישוט רכב - עם פרחים אמיתיים, את הזר כמובן ועוד). מומלץ מאוד!!
הצג עוד

ganish   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
המוכרת הייתה מאוד נחמדה ומקצועית, מהר מאוד הבינה מה הכיוון שלי והציעה זר מתאים במחיר מעולה. הזר שהגיע היה יפה ופסטלי, בדיוק כמו שתארה לי אותו
הצג עוד

mayansarit   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לודמילה מקצועית מאוד - באנו עם תמונה של הזר שהכלה רצתה והיא עשתה זר מרשים בדיוק בהתאם לבקשה שלנו. הזר יצא יפה ומרשים.
הצג עוד

oferandnofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לפרחי קוליברי בהמלצת המאפרת שסגרתי איתה (עינב בר, חוו"ד נוספת).לודמילה היתה אדיבה ונחמדה מאוד בטלפון, והמחיר היה הוגן ואטרקטיבי מאוד!שלחתי במייל תמונה של הזר שאני רוצה וקיבלתי ממנה אישור שהיא אכן יכולה להכין זר כזה.אציין שלודמילה מקצועית מאוד ושאלה אותי בטלפון שאלות שמטרתן להתאים לי את הזר (מה הגובה שלי, מימדים וכו' על מנת לא להכין לי זר גדול או קטן מדי).
הצג עוד

DanielRo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נהדרת! נתנה שירות מצוין על-אף שירד גשם באותו בוקר!!!שמרה לנו מקום חנייה, קיבלה אותנו בלי בעיה על-אף שהקדמנו בשעה.הסידור היה כמובן יפהפה ולובה היא עובדת נאמנה ומנוסה מאוד.היה נהדר!
הצג עוד

karnina22   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
המוכרת בחנות מקצועית, סבלנית ומאוד חמודה. הקישוט לרכב היה מקסים! מי שראה התפעל. למוכרת ידע רב בכל סוגי הפרחים, מה שמאוד עוזר להחליט מה לבחור. הבעיה שבסוף הזר יצא ממש גדול, יותר ממה שרציתי ובתמונות הוא נראה די ענק. אם הייתי יודעת הייתי אומרת לה לפני כן שלא יהיה כזה גדול. היא הוסיפה פנינים קטנטנות על סרט הסאטן של הזר אבל פשוט לא ראו אותם בגלל העלים הירוקים בצדדים. הורדים היו יפים וטריים. המחירים הנוחים.
הצג עוד

galit99   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
החצי הגיע לפרחי קוליברי ממש במקרה דרך גוגל....... אחרי שכמעט סגרנו בפרחי אלנבי (חוו"ד נוספת).שוחחנו בטלפון עם הבחורה (שלצערי, אינני זוכרת את שמה) ושאלתי האם המבצע שמופיע באתר עדיין אקטואלילהפתעתי, כל המבצעים שבאתר זהים למידע שנמסר בטלפון.יום לפני האירוע, התקשרה אליי הבחורה ושאלה האם ארצה להוסיף קישוטים לזר או משהו נוסף לרכב.בחרתי זר משושן צחור.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up