כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

yoshi
0
79 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Islay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
בעקבות ההמלצות כאן קפצנו ליושי. הסושי טוב וטרי, אבל חלק מהמנות פשוט קטנטנות. רול אינסייד אאוט עם מקלות סרטנים, אבוקדו וטוביקו היה בינוני מינוס בגודלו יחסית למקומות אחרים ועלה 27 ש"ח - יחסית סביר איכשהו. ניגירי אבוקדו עולה 9 ש"ח ליחידה (11 לסי-בס), אבל מדובר באצבע קטנטנה של אורז בכיסוי צנוע של ירק/דג. בשביל הדוגמה, שני ניגירי של יושי שווים בקושי בגודלם לניגירי אחד של סושיה ממוצעת. קונוס היה קצת עני במרכיבים וגם די קטן. בקיצור, סושי די טוב, אבל קוטן המנות הופך את כל העניין ללא כל כך משתלם. לא בטוח שנחזור.
הצג עוד

מלח מים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לא מזמן קראתי על מסעדה יפנית קטנה וכיפית של אחד קוראים לו יוסי. יושי, ביפנית. קראתי שמדובר על יוצר שמקפיד על איכויות קולינריות, אבל אין בו תאווה לכסף והעסק משתלם.   הגענו לארלוזרוב, פינת שלמה המלך וראינו את המקום, ממש על הרחוב. זה נשמע רע, אבל עבור מי שאוהב את תל אביב, זו הזדמנות לצפות בה ככה בכיף מהצד, תוך כדי אכילת סושי. בעיני זה סבבה.   המקום מחולק לרחבת דק עץ חיצונית, ועוד איזור רחב יותר בפנים. מדובר על מסעדונת שמעוצבת במינימליסטיות ופשטות. בלי יותר מדי התחכמויות. אז למרות שבדר"כ אני נוטה לייחס חשיבות לעיצוב, כאן זה דווקא הסתדר לי לא רע. התיישבנו בחוץ, אני ועוד 3 חברים, זה היה בשעות הערב, כך שבחוץ לא היה יותר מדי רעש. התחושה הייתה כאילו שהתיישבנו מתחת לאחד הבתים ובאו לחלק לנו סושי. מגניב, האמת.   המאפיין העיקרי של המנות שקיבלנו היה - טריות. אתם פשוט לא מאמינים איזה הבדל זה עושה, שהסלמון, הטונה, הפטריות, הירקות והכל - ממש טריים. קחו קומבינציה בסושי 2 גו ותבינו מיד. יש שם קומבינציה שנקראת "אוהבי הטונה והסלמון". כמה פשוט, כמה כיף. בדיוק עבור מג'נונים כמוני. לקחנו גם טמפורה ועוד והכל היה באמת סבבה.   השירות ניתן לנו ע"י בחור (איש) לא צעיר, שידע לדבר, להתנהג ולהיות מקצועי. חשוב.   אז האמת היא שלא הייתי מגדיר את עצמי כמומחה לסושי, אבל כן אחד שכבר יודע להבדיל בין ג'פניקה לאונאמי. רוצה לומר - יושי זה משהו טיפל'ה שונה בנוף המקומי, נעים וקטן. מי שאוהב איכות ופשטות, זה המקום האידיאלי.   עלות המנות סבירה, אם כי לא זולה, כפי שצויין במספר מקומות. אבל שווה בהחלט.
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נכנסתי ליושי בגלל הוויסקי, מודה. פעם עוד היה קשה למצא וויסקי יפני טוב, וליושי היה, ויושי נתן בכבוד - הרבה מאוד וויסקי יפני זרמו באותו ערב.. הסושי טעימים, בעלי שילובים מיוחדים, לא יקרים מדי, ומוגשים מהר ועם הרבה חיוכים וסיפורים. בעל הבית סיפר לנו איך הגיע מניהול בית קפה לטיול בעולם, התאהבות במטבח היפני, למידה, וחזרה לארץ עם חלום. המקום רחב ומאפשר לדבר בלי לצעוק ובלי להסתכל מי מקשיב לך כל הזמן. כשמתחשק לי איזה סושי טוב בסביבה, כשמתחשק לי לשבת בכיף, בלי פלצנות סושית רגילה אבל בלי להקריב את האיכות, ליושי יש את התשובה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up