כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גיא ויטנברג- סקסופוניסט, כנר והרכבים מוסיקליים

גיא ויטנברג- סקסופוניסט, כנר והרכבים מוסיקליים

נגנים לאירועים
טלפון:0522596141
96
99 מתוך 100
לפי 267 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שעות
verify
100 מתוך 100
את החתונה שלנו עשינו באולם אירועים אדאו ב 5.3.24סגרנו את גיא לאירוע שלנו לאחר שהיינו באירוע של חברים שסגרו אותו לחתונה שלהם והוא היה אחד הדברים הטובים ללא ספק.הבנו ישר שהוא יופיע בחתונה שלנו גם.שמחנו לראות ולהכיר בן אדם נעים עם אישיות סוחפת כמו של גיא, יש לציין שהבן אדם מכנר ומסקספן!!! שזה לא פחות ממטורף.חשבנו שידענו מה אנחנו הולכים לקבל, אבל גיא לא מתפשר ומחפש להביא את ה 1000 אחוז שלו וכך זה הרגיש. הוא עבד בתיאום מדהים עם אמיר ה DJ שלנו והוסיף מלא למסיבה שהייתה במיוחד שנכנס לרחבה בין האורחים ובכללי בכל פעם שעלה עם הכינור או הסקסופון. אנחנו ממליצים בחום לא לוותר על האטרקציה הזו, צריך לחוות את זה כדי להבין שאי אפשר אירוע ללא זה, ובפרט לא לוותר על גיא, בחור תותח שלא מתפשר ויעשה הכל שהמסיבה תהיה מסיבה!
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
מאוד רצינו נגן בחתונה והתלבטנו בין כינור לסקסופון ואז גילינו את גיא שמנגנן בשניהם וזה היה לנו מאצ׳ מושלם!!! אמרנו לגיא מראש מה אנחנו רוצים- שעתיים של טירוף חושים ברחבה מהסלואו והשארנו את זה כהפתעה לכל החברים, הוא נכנס באמצע הסלואו עם כינור וזה היה פשוט מטורף ומרגש ואח״כ הקפיץ לנו את הרחבה גם עם הסקסופון והכינור ואין אחד שלא החמיא ואמר שזה הרים את הערב ועשה אווירה מטורפת!!
הצג עוד

אסף   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
כבר בשיחה ה-1 הרגשנו שגיא מבין אותנו ואת הטעם המוזיקאלי שלנו. הממשק איתו היה כיף לאורך כל הדרך. גיא היה חלק חשוב מאוד בחתונה שלנו עם אנרגיות טובות וחיוך ומוזיקה מעולה. מאוד ממליצים וחושבים מכל הלב שזה הייתה הצלחה שהרימה מאוד את החתונה ועשתה כיף גם לצעירים וגם למבוגרים
הצג עוד

may   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
את גיא הכרנו לפני כ7 שנים בחתונה של אחותי, כבר אז הוא קיבל אינספור מחמאות מהאורחים וברגע שהתארסתי סגרנו איתו- שלא נפספס אותו בטעות. גיא סקסופוניסט אדיר, הוא ככ הוסיף לרחבה, ניגן בין האורחים שלנו והפך את קבלת הפנים למשהו מיוחד עוד יותר. מעבר לזה, גיא בנאדם זהב וראו שהוא השקיע מכל הלב. ממליצים בחום ובאהבה גדולה!!
הצג עוד

אייל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
חוויה מדהימה, זרימה מטורפת עם הדי-ג׳יי, ידע בדיוק מתי להכנס לרחבה ומתי להשתלב!
הצג עוד

Yaniv   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
רצינו להוסיף נגן לחתונה בשביל לשדרג את המוזיקה, ואחריי שראינו סרטון של גיא פשוט התאהבנו בו!!! סגרנו אותו מיד לכל מהלך האירוע. מרוב שאהבנו, עוד היינו שומעים קטעים שלו מהיוטיוב מנגן סתם לכיף 😍😍גיא פשוט עשה לנו את האירוע. החל מקבלת פנים שבה הוא ניגן גם על סקסופון וגם על כינור, לשיר החופה שבה הוא ניגן לנו על כינור, לשיר הסלואו אותו הוא ליווה עם סקסופון, ועד לרחבת הריקודים שבה הוא עשה live on dj שהיה מטורף לגמריי, הרים את האורחים, והפך את המסיבה למשוגעת! גם עם הכינור וגם עם הסקסופון. כל האורחים פרגנו לנו על גיא אחריי, פשוט אלוף ותותח על.מעבר לזה, גם בהכנות לחתונה הוא דיבר איתנו המון, שלח לנו סקיצה שלו מנגן, ואפילו נתן לנו המלצה מצויינת ל-dj שבסוף הלכנו עליה והיינו מרוצים.פשוט אלוף, קחו אותו לפניי שייתפס.
הצג עוד

תומר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
חיפשנו הרבה נגן שירגיש לנו מקצועי וגם כיפי ואין ספק שגיא הוא האחד! מקצועי וסבלני, מבין וזורם עם כל מה שביקשנו! אין אחד שלא התלהב מגיא - בקבלת פנים וברחבה, מסבתא ועד חברים בני גילנו, כולם ללא יוצא מן הכלל עפו והתלהבו מגיא ומכמות האנרגיות שהוא הביא לרחבה!
הצג עוד

נוי ומתן פריד   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
גיא המקסים ניגן בקבלת פנים שלנו והוא היה מדהים!!! קיבלנו המון פידבקים עליו!
הצג עוד

שירן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
לקחנו את גיא לחתונה , הרים לנו את האווירה והיה מושלם !
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
גיא הקפיץ את הרחבה, ידע להכנס בדיוק במקומות הנכונים והמיוחד שבו זה שהוא מגנן על שני כלים גם סקסופון וגם כינור
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up