כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
cbook - אלבום תמונות דיגיטלי

cbook - אלבום תמונות דיגיטלי

אלבום חתונה
טלפון:077-3303041
66
89 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ayala   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
80 מתוך 100
אפשרויות העיצוב נרחבות והשימוש בתוכנה נוח וידידותי מאד. לאחרונה היו לא מעט תקלות ומספר אפשרויות, כמו דגימת צבע והחלפת צבעי גופן לא היו אפשריות. מצפה לחידוש בשרות עם תוכנה מחודשת
הצג עוד

Semadar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אני הזמנתי מספר אלבומים דיגיטלים, הדפסים על קנווסים ועוד וכל פעם פגשתי אנשים מיוחדים המוכנים לעזור בכל דרך ולתת את השירות הטוב ביותר. היחס אישי, עם הרבה סבלנות ואוזן קשבת. רק היום הזמנתי 2 אלבומי ג'מבו פרימיום ומכיוון שהתוכנה נתקעה בזמן ההזמנה, ברוך עזר לי במשך יותר משעה ובסוף הצלחנו לעבור את המכשול. אני המלצתי לחברים ומשפחה להזמין דרכיכם ואמשיך כך בעתיד! תודה רבה ובהצלחה!
הצג עוד

Malki   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
25 מתוך 100
סיבוק פרסמו לוח שנה לראש השנה למרות הסגר עבדנו שעות להכין לוח להורים הכסף ירד מהחשבון עוד באותו ערב עכשיו- לאחר חודשיים וחצי עוד לא קיבלנו כלום וכשמדברים איתם מקבלים יחס קר ולא לוקחים אחריות
הצג עוד

Atara   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
25 מתוך 100
שירות מזעזע בשיחה טלפונית, חוסר סבלנות, רצון לנתק איתך את השיחה כמה שיותר מהר ובטח שאין תחושה נעימה לשאול שאלות לגבי מוצר, זמני אספקה ושליחויות. אם לא הייתי עושה כבר את ההזמנה לא הייתי חושבת פעמיים ולא עושה שם הזמנה. אפילו לא חושבת על זה, היחס לא שווה שום עבודה שיעשו.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
שירות פשוט מזעזע. הוספתי תשלום למשלוח, החבילה נאבדה בדואר והתשובה שהיה לאישה המקסימה בשירות לקוחות היה ש״היא את שלה עשתה וזאת כבר בעיה של הדואר״ אפס ניסיון לעזור ואפס סבלנות. אנחנו חיילות בשירות סדיר ואיבדנו כמעט 200 שקל מבלי לקבל את המוצר ומבחינת החברה זאת כבר לא בעיה שלהם. ממש גועל נפש של שירות ולא מומלץ בכלל!
הצג עוד

ליאב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
30 מתוך 100
אני רכשתי מתנה לחברתי תמונה על ריבוע עץ עשיתי דרך האתר את כל מה שהיה צריך ולאחר מכן במשלוח היו שתי אופציות או משלוח רגיל שמגיע לבית עסק קרוב או משלוח עד הבית 25 לעומת 35. ולאחר מכן הגיע המוצר לא אליי הביתה אלא הגיע לחנות הקרובה ואני. להפתעתי לא מבין למה זה ככה דיברתי עם השירות לקוחות של החברה שענה בגסות וללא כל אכפתיות או שירותיות כלל. וכשביקשתי החזר כספי ענה בגסות וענה לי שאין החזר ואמר לי שיש לי זיכוי לרכישה הבאה. ואינני צריך זאת ולכן ארצה זיכוי כספי או תמורה לעשרה שקלים של ההפרש וישלחו לי משהו בתמורה לכסף. ונעניתי בשלילה ועם חוויה רעה בלב מהרכישה.
הצג עוד

Nashio   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
60 מתוך 100
אלבום מבריק פרימיום (פתיחה מלאה) הודפס והתגלעו פגמים מינוריים בחיבור בין כמה דפים אך לא משהו שאני מוכן לקבל. לשבחם הציעו הדפסה חוזרת ומשלוח ללא תשלום - אך התברר שהפגמים חזרו והפעם בחיבורים אחרים של דפים. למי שמזמין ולא ממש קפדן - האלבום נראה יפה והמחיר סבבה. סיבוק תריכים להקפיד על אבטחת אעכות המוצר במיוחד לאחר שהתלוננתי וזו הדפסה חוזרת.
הצג עוד

nrahamim   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
40 מתוך 100
הזמנתי בוק בת מצווה ואלבום ברכות דרך cbook השירות היה מהיר ואדיב אבל לצערי כשקיבלתי את האלבומים גיליתי שאיכות ההדבקה ממש מאכזבת. בניגוד לאלבומי פתיחה מלאה אחרים שראיתי פה יש לפעמים הפרדה בין דפים וזה לא נראה טוב. כמו כן, באלבום הרגיל ההדבקה ממש לא יפה ולא נוח לדפדף בו בעקבות כך. כשהתקשרתי לשאול מה אפשר לעשות השירות כבר היה קצת פחות אדיב ולא נתנו לי פיתרון לבעיה מלבד לתקן הדבקות בעצמי.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
עיצבתי בסיבוק את ההזמנות לחינה ולחתונה עם כמה קבצים שקניתי ב Etsy. הממשק ממש נוח וידידותי למשתמש, זה היה טוב אם היו יותר פונטים בעברית ואנגלית אבל באמת שיצא מדהים בלי מאמץ מיוחד. אחרי שהעיצובים היו מוכנים (וגם לאורך הדרך) היו לי המון שאלות ויוני היה מאוד אדיב והגיב לי על כל האימיילים כמעט מייד. המחיר ממש שווה וההזמנות היו מוכנות תוך כמה ימים ויצאו מהממות. בקיצור מומלץ מאוד!
הצג עוד

Ronit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הממשק לא כל כך נוח. כל משפט יש לכתוב בתיבת טקסט נפרדת וזה מסרבל את העבודה. אבל לאחר שעיצבנו הכל זרם נהדר: שלחתי את ההזמנה במוצאי שבת, שילמתי בעסקה טלפונית בבוקר יום ראשון, וביום שני ההזמנות כבר הגיעו אלי בדואר שליחים ויצאו בדיוק כמו שרצינו. אנחנו מרוצים מאוד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up