כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
להקת מנדרין

להקת מנדרין

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
כתובת:
טלפון:0526265549
89
95 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rona   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהימים! הייתה חתונה שלא תשכח :-) כמעט כל האורחים רקדו וגם אלו שלא מאוד נהנו. אנשים הגדירו את החתונה כאירוע הטוב ביותר שהיו בו. כולם התלהבו מהלהקה :-) שי, אחד מהמנהלים, ניהל את האורחים מבחינת זמנים. היה ברור מתי חופה, מתי מנה עיקרית ומתי סלואו. זה מאוד עזר לחבר'ה הצעירים שרקדו לא לפספס מנה עיקרית. שי ולאה מאוד נחמדים ומקצועיים. ממליצה: בתחילת הערב ניגן נגן הסקסופון יחד עם אחד הזמרים ששר ג'אז. האוירה הייתה נעימה וזה נתן טעימה להופעה.
הצג עוד

Sandra   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
להקת מנדרין היקרים- לאה, שי וכל הצוות, אנחנו רוצים להודות לכם על הופעתכם הבלתי נשכחת בחתונה שלנו. עד היום האורחים לא שוכחים כמה שמח היה בזכותכם. האנרגיות שלכם על הבמה, הרפרטואר שנבחר והביצוע שלכם מעידים על מקצועיות ללא פשרות! תודה לכם על השירותיות, על ההיענות שלכם לבקשותינו ועל הזמינות שלכם. היה כיף לעבוד איתכם! תודה תודה תודה ! שלכם בהמון הערכה, סנדרה ואיליי חתונה 28.01.2016
הצג עוד

shalevn   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
עשו לנו את הערב :) הקפיצו את כולם, אפילו את המבוגרים בקהל. סבתא שלי אמרה שבחיים לא נהנתה ככה בחתונה. הזמנו אותם בהרכב מלא (כולל נגן סקסופון בבופה, ודיג'יי אחרי חצות, למרות שבסוף יצא שהם נשארו להופיע הרבה אחרי הזמן שסיכמנו עליו!). הם שרו מגוון סגנונות, שכן בעלי ואני שונים בטעם המוזיקלי. לא היה אחד שנותר לשבת. אנשים שאלו אותי אחר כך מי החבר'ה האלה. להקה צעירה, שמחה, לא כבדה כמו להקות אחרות שראינו, עם רפרטואר עשיר שאפשר לבחור ממנו. הם פשוט נתנו את הנשמה. המנהלים לאה ושי יעצו לנו בבחירת השירים, וכשקצת נתקענו או נקלענו לאי הסכמות (למשל, אני אוהבת את שירי שנות ה80, ובעלי העדיף שירים ים תיכוניים) ידעו לפשר ולהציע הצעות ששנינו הסכמנו להם. הזמרים היו מוכשרים, עשו לנו את הערב!
הצג עוד

מאיה וגרי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
להקת מנדרין הופיעה אצלנו בחתונה. היה כל כך כיף ושמח, כולם רקדו ונהנו, הייתה אווירה טובה. הם פשוט הרימו את האירוע. גם החבר'ה הצעירים והמבוגרים רקדו. אחרי החתונה האורחים לא הפסיקו לשבח את הלהקה. באמת שהם עשו את האירוע. שווה כל שקל!!!
הצג עוד

kfirzack   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשבת זוגתי אמרה לי שהיא רוצה להקה בחתונה שלנו, התנגדתי בכל הכוח, כי זה היה נראה לי דבר מיושן מאוד. אני רציתי דיג'יי בחתונה שלי, כמו שכולם עושים...כשנפגשנו עם לאה ושי, מנהלי הלהקה, הם דיברו נורא יפה וגם הראו לנו קטעים מהופעות של הלהקה, ולמרות שזה היה נורא מרשים עדיין לא השתכנעתי.ביום של החתונה הבנתי כמה שטעיתי- הלהקה הזו עשתה שמח בצורה שאף דיג'יי לא יכול אפילו לחלום! כל אחד ואחד מהנגנים והזמרים השקיע את הנשמה והביצועים של השירים היו מדהימים!רבים מהאורחים שהיו בחתונה אמרו לנו לאחר מכן שהלהקה הזו היתה הברקה מטורפת.תודה לכם לאה ושי, וכל להקת מנדרין!כפיר ואלכס
הצג עוד

jonny79   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בחרנו בהרכב של 9 זמרים. בחתונה היו 250 אורחים. התלבטנו עם לבחור בדיג'יי או בלהקה. למרות ההבדל במחיר החלטנו לבחור בלהקת מנדרין. חשוב לציין שלא ראינו אותם בשום אירוע לפני והסתמכנו על המלצות, הרושם הראשוני והקטעים ב - YOUTUBE.לפני האירוע לאה ושי עזרו לנו עם בחירת שירים לפני ואחרי החופה וכו' ועם התכנון בכלל. כמו כן שי ניהל את האירוע.והעיקר.... האירוע היה מדהים, הלהקה לא הפסיקה לנגן, גם בזמן הפסקות לארוחות הזמרים המשיכו בהופעה. ביצועים היו מצויינים לפחות כמו המקור!!! הלהקה לא סתם מופיעה, הם עושים שואו מדליק, שלא משאיר את אף אחד אדיש. כל זמר הוא משהו מיוחד עם הניצוץ שלו. הרחבה פשוט לא התרוקנה לרגע. מנדרין ביצעו שירים בכל מיני סגנונות ושפות, הרגישו את הקהל והתאימו את עצמם אליו. כבר באירוע עצמו האורחים התפעלו "איזה יופי, מאיפה הבתאם אותם". בקיצור.... מצויינים, שווה כל שקל, הפכו את החתונה מעוד אירוע לשואו בלתי נשכח... פשוט לא רצינו שייגמר, כל עוד הלהקה נגנה אנשים פשוט לא עזבו!!! בכיף הייתי חוזר על האירוע. ממליץ בחום.
הצג עוד

sivanad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הלהקה הופיעה בהרכב של 11 איש. 7 זמרים ו-4 נגנים. נתנו מופע פשוט מצוין ובאיכות גבוהה. כל מי שהיה בחתונה לא הפסיק לשאול עליהם. יש להם אופי יותר צעיר מלהקות אחרות שראינו. לאה ושי היו אדיבים מאוד ובאו לפגוש אותנו כמה פעמים לקראת האירוע לצורך תיאום ציפיות. ממליצים בחום!!!
הצג עוד

finefine   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
את להקת מנדרין ראינו בחתונות אחרות וגם קיבלנו עליהם הרבה המלצות טובות, לכן פנינו אליהם בתקווה שנעבוד עם להקה איכותית ומקצועית.החתונה שלנו הייתה די קטנה לוההרכב הגדול היה תפוס לתאריך שלנו לכן קיבלנו הצעה להרכב קטן יותר של הלהקה (ובהתאם גם המחיר היה קטן יותר). פחדנו שבגלל שהמנהלים של הלהקה (לאה ושי) לא יהיו באירוע עצמו יהיה קצת בלגן וזה מה שקרה.השירה עצמה הייתה נהדרת והם הופיעו יפה אבל היו כמה תקלות בדרך. קודם כל בכניסה לחופה שכחו לשים מוזיקה והחתן נכנס בלי מוזיקה. שנית, לא שמו לנו את השיר אחרי חופה שרצינו שמו שיר אחר. שלישית במהלך כל הערב האחראי פנה לאמא שלי כמה פעמים בעניין הכסף, כאשר היינו צריכים לשלם בכלל בסוף אחרי שהכל נגמר. והאחרון והכי מעצבן הם סגרו לנו את המוזיקה כשעל הרחבה נשארו עוד לפחות 30 חברה צעירים! וכשביקשנו שיחזירו הם התעלמו, אמרו שנדב עם לאה, ולאה אמרה להם להחזיר את המוזיקה והם לא עשו זאת בכל מקרה. למחרת לאה אמרה לי בטלפון שפשוט הם כבר פירקו את ההגברה כשאמרה להם להחזיר ולכן אי אפשר היה להחזיר. בקיצור ההופעה הייתה בסדר, אבל לא ממליצה לקחת את ההרכב הקטן או לפחות שלאה או שי יהיו איתם, ולשלם רק ורק לאחר שהאירוע נגמר!
הצג עוד

חנית וסרגיי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
להקת מנדרין מדהימה . הם הפכו את החתונה למושלמת שכולם מדברים עליה. הם עשו הרבה שמח וריגשו כשצריך (בסלואו ובקבלת פנים -הסקסופון ).הם נתנו שואו במלוא מובן המילה , הם שרו ורקדו ועשו הרבה שמח ועם הרבה אנרגיות , חיוכים ועשו הרבה כיף ונתנו את כל הלב .כולם רקדו הן מבוגרים והן צעירים ולא ירדו מהרחבה כל הערב. כל אחד מהזמרים והזמרות מוכשר . הם שרים הכל - מזרחי, רוסית , דאנס וכל השירים הכי עכשוויים והרבה יותר טוב מהזמרים המקורים. לאה ושי מקסימים ומקצועניים אמיתיים . הם היו קשובים ונתנו לנו הרבה עצות בבחירת השירים .
הצג עוד

revi2005   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הופיעה אצלנו באירוע שהתקיים ביוני 2010.להקה מעולה .ביצוע הקוורים היה מושלם ,אפשר לאמר יותר טוב מהמקור.גם מזרחי גם לועזי להיטים ממש אחרונים .נתנו הופעה מקצועית הן מבחינת תלבושות והן מבחינת רפרטואר שירים וביצוע.בהחלט תמורה מלאה לכסף ושווה כל אגורה.האורחים לא הפסיקו להתפעל ולשאול על הלהקה הנהדרת הזו שבהחלט עשתה לנו את האירוע למושלם.מאד מומלצת
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up