כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יעלה סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב

יעלה סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב

שמלות כלה
90
89 מתוך 100
לפי 37 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הסטודיו הראשון שנכנסתי אליו, השמלה הראשונה והיחידה שמדדתי! יחס חם, השמלה הכי מושלמת שחלמתי! בחירה מהממת!
הצג עוד

betty   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
השכרתי שמלה מאתי בסטודיו לא הפסקתי לקצור מחמאות שירות מעולה יחס אישי ומחירים סבירים ממליצה בחום
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
יעלה סטודיו היה המקום הראשון שהגעתי אליו לראות שמלות כלה וגם האחרון :) שירלי ליוותה אותי כמעט לאורך כל התהליך והבינה בדיוק מה אני רוצה. התוצאה יצאה מושלמת! המחמאות לא מפסיקות להגיע גם אחרי החתונה על כמה השמלה הייתה יפה ומיוחדת ושלא ראו עוד שמלת כלה כזו במקום אחר.
הצג עוד

noa_dinman   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אתי המקסימה, נינט וכל הצוות ביעלה סטודיו תפרו לי את שמלת חלומותיי.. מקום נהדר
הצג עוד

morki8   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לפני החתונה הלכתי למספר מקומות לעיצוב שמלת כלה. היה לי ברור מראש מה אני מחפשת ואיזה סגנון אני רוצה. בכל מקום שאליו הגעתי ניסו לשכנע אותי אחרת ולהמליץ לי על דמים אחרים שלא הרגישו לי טבעי ולא הרגשתי בהם אני.כשנכנסתי לסטודיו יעלה קיבלה אותי אתי ה-מ-ד-ה-י-מ-ה שמהרגע הראשון הבינה את הראש שלי, את הטעם שלי ואיך לגרום להרגיש הכי בנוח. ברור שסגרתי שם את השמלה לכך שהצוות מקסים ונותן שירות אדיב, הן מקצועיות ומשקיעות בפרטים הכי קטנים. כל דבר שרציתי להוסיף או לשנות קיבלו זאת החיוב ובחיוך. אמא שלי וחברה טובה שליוותה אותי ביום החתונה הגיעו לעצב שמלת ערב לחתונה שלי בסטודיו לאחר שראו את השירות והמקצועיות שקיבלתי.מיותר לציין שאני נהנתי משירות מצויין ואני ממליצה בחום לכל כלה להגיע לסטודיו ולהיתרשם מהעבודה האיכותית של הבנות שם.
הצג עוד

דור אברהמי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ברגע הראשון שנכנסתי לסטודיו של יעלה, הבנתי שהגעתי למקום הנכון. . זה היה המקום הראשון שבו חיפשתי שמלה וברגע שנכנסתי לסטודיו היה לי ברור שבסופו של דבר שם אמצא את השמלה המושלמת עבורי וכך באמת היה! אתי וכל הצוות קיבלו אותי תמיד בנועם ובחיוך וכיוון שהגעתי מרחוק, דאגו לבוא לקראתי בתיאום כל מפגש. אתי הקשיבה לכל בקשה ושאלה שלי , דאגה לכל הפרטים הקטנים ולא חסכה בכלום כדי שאהיה מרוצה ושהשמלה תהיה מושלמת, וכך היה!!! . קיבלתי אינסוף מחמאות על השמלה והכי חשוב, שהשמלה הייתה נוחה ונעימה כך שיכולתי להשתולל ולרקוד ללא כל דאגות... :) תודה רבה!!!!
הצג עוד

rrozmanit119   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
כל שמלת כלה שמדדתי הרגישה כמו תחפושת. עם אתי יכולתי לתפור שמלה שמתאימה לי בדיוק. הרגשתי בידיים טובות ובטוחות. והשמלה יצאה ייחודית ומקסימה. גרפה מחמאות בלי סוף. תודה על הליווי והטיפול המסור ועל המקצועיות;)
הצג עוד

Adiel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ברגע הראשון שנכנסתי לסטודיו של יעלה, הבנתי שמשם אני יוצאת עם שמלת חלומותיי. וכך באמת היה! אתי וכל הצוות המדהים קיבל אותי בחיוך ענקי ובסבלנות רבה, כל השמלות שמדדתי היו מושלמות!! הן הבינו בדיוק מה אני רוצה מסוג הבד, לגזרה של השמלה, חצאית נוספת, שיבוץ האבנים, הכתפיות וביחד איתן עיצבנו את שמלת החלומות, מאפס ועד הפרט הכי הכי קטן. הן מקצועיות בטירוף, נעימות, סבלניות. מכל מדידה יצאתי מרוצה וחיכיתי כבר למדידה הבאה. לאורך כל התהליך היה נעים וכיף להגיע לסטודיו, תמיד היה להן זמן והן היו קשובות ואכפתיות. המחמאות ביום החתונה ועד היום (חודשיים וחצי אחרי...) מדברות בעד עצמן, אינסוף מחמאות על השמלה!! הרגשתי נסיכה אמתית בשמלה שתמיד חלמתי!! תודה רבה רבה מקסימות! ממליצה בחום!
הצג עוד

sapirla   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הסטודיו של יעלה היה הראשון שנכנסתי אליו בערך חודש אחרי ההצעה. מהרגע שמדדתי את השמלה הראשונה שהיא המליצה לי עליה ידעתי שהגעתי למקום הנכון. קודם כל- הצוות מקצועי מאוד. חוץ מהעובדה שהן מקסימות וחייכניות הן עושות עבודה מצויינת- אתי מאוד דקדקנית, היא לא מפספסת כלום ולא נותנת לך לצאת ממדידה בלי שהיא בודקת ורואה שהכל תפור לפי שביעות רצונך וששום דבר לא זז. בכל מדידה שהגעתי אליה היה יחס חם ובאמת שאני חודש אחרי החתונה ואני כבר מתגעגעת למדידות:) אני מאוד מרוצהה וממליצה ממש בחום!
הצג עוד

lkjh68   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אנחנו זוג מסורתיים התחתנו בתאריך 15.9.16 מצאנו בית חם ואוזן קשבת למצבנו העדין שבוע לפני החתונה נאלצנו לבטל שמלת כלה ב"מיקאסה" כי האיכות ורמת השמלות שהוצעו לנו לא ענו לטעמנו ולארוע ולרושם שרצינו להשאיר לקהל האורחים (עקב דיל של אולם) השמלות למגזר הדתי \מסורתי אין מבחר והדגמים ישנים ב"מקאסה" אני ממליץ לא לחתום לפני שתיהיו בטוחים כי ייחייבו אתכם בקנס כספי ממליצים בחום לפנות לסלון כלות "יעלה" בר"ח גושן 45 קרית מוצקין גם איכות גם שירות וגם חיוך פלוס שמפניה בקבלת החתן את הכלה זה "הסלון" אתי יש לך לב גדול לא רואה כלה בתור כסף
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up