כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דיג'יי גלית גרינר

דיג'יי גלית גרינר

תקליטנים
טלפון:0507376040
95
99 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
noamshrater   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
גלית ישבה איתנו למשך כמה שעות טובות כדי להבין בדיוק את הטעם השונה מעט שלנו במוסיקה, היא יצירתית וחוקרת, דברים שהכירה זרמו בשפע, ודברים שלא הכירה חקרה עליהם וחזרה אלינו, תענוג צרוף!
הצג עוד

שריי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה היה ברור לנו שגלית הולכת לנגן בחתונה שלנו. בפגישות איתה הכל זרם ממש בכיף היא הצליחה לקרוא אותנו ואת הקהל שלנו. גלית הגיע עם מגוון רחב של סגנונות מוזיקה ולא היה רגע אחד שהרחבה שלנו היתה ריקה.... פשוט מדהימה וקוסמת !!!!!
הצג עוד

Nomi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
"פס קול" של החתונה שלנו נוצר בזכותה של DJ גלית גרינר הפגישה הראשונה הבהירה לנו כי אין לנו צורך להמשיך ולחפש. הסובלנות, ההקשבה, הייעוץ הייחודיות ומעל הכל מקצועיות וידע שאין דומה להם! כיוונה אותנו ויעצה לנו לאורך כל ההתלבטויות שלנו. בפגישה השנייה כבר הכל היה סגור. היה לנו שמח וטוב בחתונה, נהנינו. כך גם האורחים, שהרעיפו מחמאות על האירוע. ממליצים בחום ואהבה גדולה :)
הצג עוד

לירון ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל גלית מהמלצה חמה חמות משי ברבלט שהוא קרוב משפחה שלי ואוטומטית ידעתי שאני בידיים טובות.. פשוט לא ידענו עד כמה! איפה אפשר למצוא היום מישהי שמקדישה לנו שעתיים וחצי בהשמעת מוזיקה והכרת הזוג לעומק, לחקור ולהעמיק בכל ז'אנר של מוזיקה עד שהיא קולעת בול.. איזה השקעה. היה פשוט חוויה לשבת איתה ולשמוע עד כמה היא מכירה עולמות שלמים.. לחיות במחשב שלה. היה לנו חשוב שזה לא יהיה כמו עוד חתונה.. אלא באמת משהו שייצג אותנו וישמע טוב ובאמת כך היה ועפנו איתה יחד. מדהימה, כשרונית, אדם עם לב ענק של אהבה וזכינו!
הצג עוד

nimrodlan1   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתה לנו חוויה מדהימה! התחתנו ב21.6.18. גלית הייתה נהדרת עוד משיחת הטלפון הראשונה שעשינו. דאגה להתעניין ולבדוק בדיוק איזה מוזיקה אנחנו אוהבים ומה הטעם שלנו על מנת להרכיב פלייליסט שיתאים לנו ולאורחים שלנו בדיוק! גלית הייתה קשובה ומכילה לאורך כל הדרך. בערב האירוע היה מעולה! נהננו מהמוסיקה בטירוף והאורחים אח''כ נתנו לנו הרבה מחמאות. בקיצור ממליצים בחום!!!
הצג עוד

עמרי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
החוויה עם גלית היתה נעימה מהרגע הראשון, המפגש הראשון כלל הכרות ראשונית עם הטעם המוסיקלי שלנו ועם הייחודיות המקצועית והבין אישית של גלית. משם והלאה המסירות של גלית לאירוע התבטאה בקשר תדיר ורעיונות מוזיקליים שעזרו לנו להתמקד. בארוע עצמו גלית פשוט היתה מדהימה, קלעה לטעם שלנו, ובמיוחד הצליחה להרקיד את כל האורחים מכל הגילאים. אוהבים אותך גלית ואם אפשר היה היינו מתחתנים איתך שוב!
הצג עוד

שחף ודניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לגלית הגענו דרך האתר mit4mit, עברנו על מספר דיג'אים ויצרנו קשר עם 10 מתוכם ונפגשנו עם 3. כבר בטלפון הראשון היה לנו קליק, ואז בפגישה הראשונה היה ברור לנו שני דברים - דבר ראשון, גלית מבינה במוזיקה מעולה על שלל גווניה וסוגיה, ממזרחית ועד מטאל ומה שביניהם. דבר שני, גלית באמת ובתמים רוצה שהאירוע יהיה האירוע שאנחנו חלמנו עליו. גלית עובדת שתקשורת מלאה ושקיפות, נותנת טיפים מניסיונה הרב ובכך עזרה לנו לנווט את האירוע טוב יותר. אנחנו לא אנשים של מסיבות ועם טעם מוזיקאלי מאוד שינה האחד מהשניה אבל המוזיקה השתלבה באירוע בצורה זורמת, טבעית וכיפית. מעל הכל, גלית היא אדם טוב! ממליצים בחום!!!
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אנחנו רוצים להמליץ בחום רב על גלית! בראש ובראשונה דיגיי נהדרת שמחוברת לאנשים, מקפיצה את הרחבה, עם היכרות ואהבה אמיתית למוסיקה. גלית התאימה את המוסיקה למה שאנחנו אהבנו ורצינו ויחד עם זאת בחכמה רבה הצליחה להישמר קשובה לקהל שלנו ולמה שקורה. התוצאה הייתה רחבה מלאה ושמחה לאורך שעות, עם אנשים בגילאים ומרקעים שונים. מעבר לאירוע עצמו, הייתה לנו חוויה נפלאה עם ההכנות לחתונה. בילינו שעות כיפיות אצלה בסלון, בהקשבה ובדיוק המוסיקה שאנחנו רוצים ברחבה שלנו. גלית עזרה לנו למצוא שירים לכל אחד מחלקי הטקס. אין ספק שהיא יודעת להתאים את עצמה לכל זוג לפי הסגנון שלו תוך כדי שהיא מובילה אותנו ומסייעת לפי הניסיון הרב שלה. אנחנו נהננו בטירוף מכל החלק המוסיקלי של האירוע, ואין ספק שלבחור בגלית כדיגיי הייתה בחירה מעולה שעשינו. ממליצים לכם גם :)
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגענו לגלית בהמלצת גן האירועים ללוס שבו התחתנו. נפגשנו בביתה של גלית לדבר על עצמנו ועל המוזיקה שאנחנו מתחברים אליה. גלית הייתה מאוד קשובה, נעימה ומקצועית. בלי ששמנו לב ישבנו אצלה במשך שעתיים ודיברנו על מוזיקה. במהלך השיחה גלית השמיעה לנו שירים וסגנונות כדי להבין בדיוק מה אנחנו אוהבים ומה לא. גלית עבדה בצורה מאוד מסודרת, כתבה את כל הרשמים מהפגישה והייתה זמינה לכל שאלה ובקשה אם היו כאלו. בחתונה המוזיקה שהתנגנה הייתה בדיוק כפי שרצינו, האורחים החמיאו לנו על הייחודיות גם במהלך החתונה וגם אחריה. מי שמחפש מוזיקה מעט שונה ומעניינית בחתונה ועדיין מקפיצה, כיפית ומגניבה ולא עוד אותה מוזיקת חתונות טיפוסית- גלית היא הדי ג'יי בשבילכם! ממליצים בחום
הצג עוד

shlosi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
גלית כבשה אותנו מהרגע הראשון. מהפגישה הראשונה מיד נוצר איתה חיבור, הן אישי והן מוסיקלי. באותו רגע ידענו שהיא תהיה הדיג'יי שלנו בחתונה, אבל הלכנו לראות עוד דיג'ייז רק כדי לעשות וי. מיותר לציין שלא השתוו לה בשום צורה. בקבלת הפנים היא שמה את הפלייליסט שהכינה מראש כך שיכלה להסתובב בקהל ולהרגיש את האנשים. כך יצא שכשהמסיבה התחילה היא ידעה בדיוק מה לשים ומתי, איך לחבר בין שירים ואיך לחבר בין אנשים. האורחים שלנו לא רצו לרדת מהרחבה ושבועות רבים לאחר החתונה המשכנו לקבל מחמאות ופידבקים חיוביים על המוסיקה המצויינת. גלית, את משהו מיוחד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up