כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אלינור טוביילם - מאפרת

אלינור טוביילם - מאפרת

איפור כלות
טלפון:0542474522
95
98 מתוך 100
לפי 156 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
hilazis   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אלינור מדהימה! ומקצועית ממש! וזה ממישהי שאוהבת ויודעת להתאפר מוקפד, אך לא מוגזם. הגעתי אליה מחברה מאפרת בעצמה, שלא יכלה לאפר אותי ודי מעריצה אותה. יום לפני החתונה היינו חולים ממש, ישנתי 3 שעות וקמתי עם עפעפיים נפוחות... לא כייף בכלל. אלינור הגיעה עם אנרגיות מעולות, שאלה שאלות כדי להכיר אותי ואת האיפור ביום- יום וצבעים אהובים וכו'. עבדה עלי שעתיים, במקום שעה כהרגלה ואז הראתה לי את התוצאה. הייתי בשוק. מיום שהתחיל עם משחה שלא עזרה להורדת נפיחות והשלמה עם המצב.. יצאתי כשנראיתי מעולה. הייתי ממש מופתעת ושמחה. חוצמזה, שהיא כייפית ויודעת להרגיע ולהנחות אותך בכייף. גם חברה שלי יצאה מדהים. האיפור של שתינו לא זז עד שתיים לפנות בוקר והשתוללנו מלא. רק בשלוש כשהסרתי את האיפור, ראיתי את הנפיחות ששכחתי. מ ד ה י מ ה וסופר סופר מקצועית. זכיתי בה!
הצג עוד

Coral   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שהכרתי את בעלי ידעתי שאלינור תאפר אותי בחתונה שלי כששלוש שנים לפני הייתי עם חברה באיפור נסיון אצלה :) כשקבענו תאריך מיד שריינתי אותה, אפילו בלי איפור נסיון!! ביום החתונה אלינור הגיעה בזמן, מוכנה והשרתה המון המון רוגע. אין לי ספק שזו אחת הבחירות הטובות ביותר שעשיתי בחתונה!
הצג עוד

Olga   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אלינור היא מדהימה!! ולמה? כל כך הרבה מאפרות, הלכתי לאיבוד, חיפשתי וחיפשתי.. ואז קיבלתי מצלמה מחברה על אלינור.. קבענו איפור ניסיון. איפור ניסיון לא הרבה מאפרות ותיקות ומקצועיות עושות. כבר קיבלה נקות זכות. ביום החתונה התייצבה אלינור וכל הפלטות בול בזמן! אני לא מתאפרת ביום יום ולא אוהבת איפור כהה. אלינור יחד עם הבקשות שלי והניסיון ומקצועיות שלה הצליחה לאפר אותי הכי יפה שיכלתי לדמיין!!! האיפור כמובן החזיק עד סוף האירוע. מחמאות בלי סוף על כמה האיפור יפה, כמה נסיכותי ועדין. פרט לזה שאלינור ותיקה במקצועה, סווופר מקצועית והופכת את הבנות ליפייפיות , היא מגניבהההה, נעימה, חברמנית, מצחיקה ומהממת ואותי אישית היא קנתה גם לעתיד !
הצג עוד

lernerevi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אלינור המושלמת!! הבחירה שלי באלינור הגיעה בעקבות חברה שהתאפרה אצלה ואחרי שראיתי מספר כלות נוספות שלה ישר התקשרתי וסגרתי איתה את התאריך! אלינור דבר ראשון מתוקה ברמות, חייכנית, מביאה המון רוגע והנאה במהלך היום. וכמובן מקצועית בטירוף. אלינור הוציאה אותי,את שתי האחיות שלי ואת אמא שלי מרוצות, אין מישהו שלא החמיא לנו על האיפור היפה, העדין, והמושלם. ממליצה בחום!!
הצג עוד

Janna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אלינור אלופה! היא איפרה אותי ואת אחותי בחתונה שלה לפני 5 שנים לפחות וידעתי שארצה שהיא תאפר אותי גם :) היא מקצועית, נעימה והתאימה את עצמה בול לרצונות שלי :) מאוד ממליצה !

hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אלינור מקסימה! מוכשרת בטירוף וגם משרה רוגע ושלווה. ממליצה עליה ממש!
הצג עוד

ליעד   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אלינור איפרה אותי לחתונתי ואת אימי ואחותי במאי האחרון. אין ספק שהייתי בוחרת בה שוב!! האיפור היה טבעי, עמיד, זוהר אבל לא מוגזם. אלינור הצליחה להסתיר פגמים בעור ועדיין שכבת האיפור נראתה דקה ולא עמוסה. ולצד כל זאת - גם הסרת האיפור הייתה קלה ונוחה. הרגשתי מעולה עם עצמי :-) היתרון הגדול של אלינור זה הקסם האישי שלה והמקצועיות לאור נסיונה עתיר השנים. היא יודעת להתאים איפור לכל מבנה פנים ולהמליץ לך מה התוצאה המושלמת עבורך! מאחלות לך המון בהצלחה אלינור! שנפגש רק בשמחות!
הצג עוד

Shany   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה להתחיל? אלינור טוביילם פשוט אלופה! בכל הנוגע לאיפור הייתי מאוד בררנית ועברתי לא מעט פגישות איפור ניסיון עד שהגעתי לאלינור. חיפשתי איפור שמצד אחד יהיה עדין ובעל מראה נקי ומצד שני יהיה גלאמי וזוהר. אלינור קלעה בול למה שחיפשתי ומעבר לכך, היתה קשובה כל הזמן לרצונות שלי. למשל- שינתה מעט את מראה הגבות ואת צבע האודם כדי שיתאים לטעם שלי. התוצאה הייתה מדהימה! גרפתי כל כך הרבה מחמאות מהאורחים והרגשתי נסיכה ליום אחד. ואפילו שעור הפנים שלי מאוד שומני, האיפור לא זז כל הערב, למרות שרקדתי והזעתי. אין מילים, אלינור כל כך מוכשרת, מדויקת ומקצועית. ומעבר לכך, היא נעימה ומשדרת רוגע, דבר שכל כך חשוב ביום החתונה.
הצג עוד

Lauri   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אלינור פשוט מדהימה גרמה לי להרגיש בנוח ובכיף במהלך כל התהליך. אני בהחלט ממליצה לעבוד איתה💜😘😍💛👍👍
הצג עוד

Shiraz   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מוכשרת בטירוף ומאפרת מהמם! קיבלתי אינספור מחמאות והאיפור שרד עד סוף האירוע

להמשך גלישה באתר
up