כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מטריקס הגברה ותאורה לאירועים

מטריקס הגברה ותאורה לאירועים

הגברה ותאורה לאירועים
טלפון:052-2693159
81
91 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Boaz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מטריקס היו מדהימים, מקצוענים, ציוד מצויין וגם לא נבהלו מהשגעונות שלנו. מוטי מקצוען אמיתי ותענוג היה לעבוד איתו.
הצג עוד

moryinon   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מטריקס – מקצועיות זו מילת המפתח!קיבלנו המלצות על מוטי מ"מטריקס" מכמה זוגות חברים שנעזרו בשירותי ה"מטריקס" להגברה ותאורה בחתונותיהם. את האירועים הללו זכרנו לטובה בזכות הטאץ' הקסום שהתאורה הוסיפה ללוקיישנים הנבחרים בקיבוץ שבהם נערכו החתונות.וגם אצלנו בחתונה – מוטי ואלכס הגיעו עם הציוד הכי טוב שיש (הדיג'יי מאשר זאת), כל האישורים הנדרשים וכמובן עם המון כשרון. הסאונד היה מעולה. האורחים יכלו לדבר ולשמוע אחד את השני, גם אם הם ישבו ממש ליד רחבת הריקודים. והתאורה.... קסומה! מתחם הבריכה נצבע בתאורה צבעונית שהאירה את השמשיות והעצים בשלל צבעים. והתוצאה – מתחם הבריכה הפך לגן קסום מהאגדות.ממליצים בחום על מטריקס!
הצג עוד

lotemushka   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו אל מוטי דרך המלצה חמה מחברים.מוטי בקש להיפגש איתנו במקום האירוע כדי לראות ולהכיר.מההתחלה היה ברור שמדובר באיש מקצוע אמין ומקצועי. מוטי הבין מיד את הראש שלנו. דיבר איתנו בגובה העניים, הקשיב לרצונות שלנו, ייעץ לנו מניסיונו והציע רעיונות ופתרונות נוספים.הבנו שאנחנו בידיים טובות, שאפשר להירגע ושיש על מי לסמוך.ביום האירוע המקום נראה נפלא והתאורה יצרה אוירה מושלמת בדיוק כמו שרצינו. בזכות הסאונד האיכותי הטקס עבר בצורה מושלמת ויכולנו לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה.מוטי תודה לך על שלקחת חלק ביום שלנו שהיה מושלם גם בזכותך. תודה על שרות אמין ומקוצעי ברמה הגבוהה ביותר ועל יחס חם ובגובה העניים. אין כמוך!! היה תענוג!!
הצג עוד

segevpaz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
מוטי מגיע עם צוות מיומן, עובד מהר ובצורה טובה.היחיד שנתן לנו מחיר ריאלי ולא ניצל את העובדה שמדובר בחתונה.
הצג עוד

אמיר ומורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רצינו להמליץ בחום על חברת מטריקס הגברה ותאורה של מוטי הררימוטי עשה לנו את החתונה - ההגברה ,התאורה ,הקרנת ווידאו ובכלל את כל החשמל באירוע.עשינו חתונה בטבע בחורשת אקליפטוסים מוטי האיר וצבע את המקום בצורה מדהימה ופשוט מהממת!!!שלא נדבר לגבי ההגברה והסאונד סט של ליין אריי שהקפיץ את הרחבה עד הבוקר עם סאונד מעולה!!!!בקיצור ממליצים בחום חברה מקצועית ביותר עם ציוד ושירות מעולה ללא פשרות!!!!!
הצג עוד

עדיוגיא   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה מוטי עשה עלינו רושם רציני ומקצועי, הוא בא כמה פעמים למקום האירוע,עשינו את החתונה בקיבוץ ומוטי ממש הקים את התאורה מאפס ועשה מהקיבוץ ממש גן אירועים מדהים ומקסים ולא הפסקנו לקבל מחמאות! התאורה הייתה מדהימה וההגברה הייתה מעולה, מוטי נתן מענה לכל בעיה ותקלה והאירוע עבר חלק , מומלץ בחום!!! מקצועי ואמין! מוטי היה קשוב לכל רצונותינו ועשה לנו חתונה מהחלומות :)
הצג עוד

עודד פלג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חתונה של עודד ורותם בקיבוץ דליה - 28.06.2012חתונה שהפקנו בעצמנו ולתאורה והגברה היה מרכיב מאוד חשוב בהפקת האירוע.מוטי איש מקצוע מצויין נתן פתרונות יפים ויצירתיים לכל בקשה.התאורה יצרה אפקט מחשמל במקום וגם ההגברה היתה באיכות מיטביתמחיר הגון מאוד כולל שינויים בסמוך לאירוע שהתקבלו באהבה
הצג עוד

ענתגלעד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מוטי הוא מקצוען אמיתי, מנוסה, מבין עניין, בעל רעיונות, אך גם יודע לזרום עם בקשות של אחרים. התחתנו בשדה מחוץ למושב ולמעשה הקמנו הכל מאפס, כאשר מוטי היה שם מההתחלה ועד הסוף - מתקתק אבל גם מחייך. מחזיר טלפונים ומגיע לפגישות בזמן. אשתי ואני מרגישים שהיה לו חלק משמעותי בהצלחת הארוע (וקיבלנו מחמאות על העבודה שלו מרוב האורחים). הוא היה הגון במחיר והסכים להשתמש בציוד שהבאנו לו כדי להוריד עוד קצת (אך עדיין הקפיד על בטיחות). הוא עשה את ההקמה של הגברה, תאורה ובמת הריקודים עוד יום קודם לארוע רק כדי שכולנו נבוא בכיף ליום החתונה. הוא לא הגביל אותנו בשעות ולא ביקש תוספות או יחס מיוחד והיה פשוט חברה'מן ונעים. ההגברה היתה מעולה וחילקה את השדה (!!) לאזור ישיבה ואזור ריקוד, כך שלמרות שהיו אורחים מבוגרים שבדרך כלל סובלים מהרעש, כולם ציינו שניתן היה לשבת בנעימים ולדבר ליד השולחנות, אפילו שמספר מטרים משם השתוללו כמה עשרות על הרחבה וזכו לסאונד מושלם. במושב שלנו מוטי ידוע כמספר 1 ואני שמח להמליץ עליו גם לאחרים!
הצג עוד

orityigael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
חברת מטריקס והאנשים העובדים בה הינם מקצועיים ביותר. בחתונה הכל התנהל בצורה חלקה ומרשימה....
הצג עוד

avibl   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשחשבנו על ארוע בשטח הנחלה חיפשנו חברה מקצועית עם נסיון.הגענו לחברת מטריקס דרך מכר.הגיע בעל החברה מוטי והבנו שיש לנו עסק עם איש מקצוע רצינימוטי וצוותו נתנו לנו שירות מעל ומעברועשו עבודה מעולה ויפה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up