כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יהונתן יעיש
95
98 מתוך 100
לפי 56 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Marine   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב27.12.17. לקח לי זמן מה לחיפושים אחר הספר ההכי טוב עבורי לחתונה. לאחר המלצות רבות הגעתי ליונתן. כבר מהתחלה ראיתי שיש לבן אדם טונות של סבלנות והבנה. לא הייתי סגורה לגבי התסרוקת ולאחר שניסינו, בדקנו שוחחנו לגבי זה החלטנו על תסרוקת שהכי תתאים ותחמיא לי. בסופו של דבר יצא פשוט מושלם. כל ערב החתונה והצילומיל בטבע לא זזה לי אף שערה אחת !! בקיצור, מדובר בהמון כשרון, מקצועיות, הבנה, מחיר שפוי ובבן אדם מדהים!דא המקום יפיפה !! מומלץ בחום!!
הצג עוד

Emily   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
Yonatan is the best!! He did my hair for my wedding and his team did my bridal party -- they worked magic. My hair is curly and coarse, but Yonatan did an amazing job -- with so much care and attention -- tying it in a neat, sleeky bun with extensions to make the bun look fuller. it was gorgeous and lasted all night throughout the wedding (despite crazy wind). Yonatan's also the sweetest, speaks perfect English, and is a really great and calming presence to have around when you're getting ready for your wedding. I !would go back to Yonatan in a heartbeat
הצג עוד

rotem_al7   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אני ויונתן מכירים המון שנים וכבר אז ידעתי שהוא יהיה זה שיעצב לי את השיער בחתונה!!! יונתן פרפקציוניסט, מוכשר, אלוף ותותח ברמות! השיער היה מושלם ושערה ממנו לא זזה יום שלם!! תודה רבה על הכל ועל הסבלנות!!! מומלץ בחום!!!!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אמנם עברו שנתיים וחצי מאז אבל אף פעם לא מאוחר לפרגן:) מה גם שיהונתן עדיין נשאר הספר שלי. אז אתחיל בזה שקיבלתי על יהונתן המלצה מחברה שסיפרה שעיצב לחברתה את השיער ושידר רוגע לאורך כל הדרך, דבר סופר חשוב ביום עמוס רגשות שכזה, הגעתי ליהונתן עם אחותי שהייתה גם המלווה שלי ומהרגע הראשון ידעתי שהוא יעצב לי את השיער בחתונה, באמת מה שיהונתן משדר זה רוגע, מקצועיות, ומישהו שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, הראיתי לו כמה סגנונות ויחד החלטנו על אסוף מורם שהיה מושלם! מיותר לציין שהשיער החזיק לי כל הערב ונראה פשוט מצוין, קיבלתי מלא מחמאות וידעתי שאמשיך ללכת ליהונתן גם אחרי והוא מאז הספר שלי! אחותי שהייתה המלווה שלי התחתנה לא מזמן וכמובן שעשתה אצלו את השיער גם כן, ואני שליוויתי אותה ( בחודש שמיני להריון ) ואין ספק שהרגשתי מצוין! אז אם אין לכם עדיין מעצב שיער לחתונה,אין מה להתלבט, יהונתן יעיש מספר אחד!!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
את יהונתן הכרתי מלפני שנתיים וחצי, הוא עיצב את השיער של אחותי לחתונתה, וגם את שלי כמובן, ומאז התחיל הקשר המהמם הזה. דבר ראשון אני רוצה להגיד שיהונתן הוא בחור סופר כישרוני, אהוב, סבלני וכיפי, האישיות שלו מוסיפה לזה שהוא המעצב שיער הכי כישרוני שנתקלתי בחיי ( ובחיי שנתקלתי בהרבה ועברתי וחיפשתי את האחד גם מבחינת גוונים- הוא תותח!!) עוד ביום החתונה של אחותי היה לי ברור כשאתחתן הוא יעצב לי את השיער . איך שסגרתי תאריך התקשרתי ליהונתן לשריין את היום לי ולמלוות שלי. מההתחלה ידענו מה הוא הולך לעשות לי בשיער וסמכתי עליו בעיניים עצומות! הוא עשה לי קוקו עם שביל באמצע, ובייביליס ותוספת מושלמת של הדס פיס שעיצבה אמא שלי המוכשרת. כמובן שאחרי החופה במהלך הריקודים הוא הגיע ועשינו תסרוקת שנייה- שיער פזור עם פן מוברש- פשוט מושלם! השיער האסוף לא זז לשנייה במהלך היום המתיש ובצילומים ונציין שירד גם גשם :) השיער כשהייה פזור עם סיכות למעלה גם הוא לא זז לשנייה ואפילו הלכתי לישון ככה מרוב העייפות! הכל החזיק גם למחרת. בקיצור מי שרוצה להנות מבוקר החתונה ולקבל 200% מהמעצב שיער שתגיע ליהונתן יעיש!! תודה על יום מושלם וכיף שאתה המעצב שיער שלי! עדי
הצג עוד

Katie   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
Yonatan was recommended to my by a friend for my wedding. He is the first hairdresser i have ever completely trusted with my hair! I could not recommend him highly enough. I have been going to him for highlights and styling ever since I got married. He really listens to what I want, and on top of it all is a really lovely guy, and who is such a calming presence to have around on the wedding day.
הצג עוד

מוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
כשרוצים לתת המלצות על יהונתן קשה לבחור האם להתחיל מהאישיות המדהימה ומהכייף שבלקבל ממנו שירות או במקצועיות המטורפת שבאה לידי ביטוי בכל שלב ושלב בעשייה שלו. ביום לחוץ כמו חתונה הכי חשוב זה שתהיה אווירה נעימה ושיהיה אפשר לסמוך על איש המקצוע בעיניים עצומות- וזאת בדיוק החוויה שהיתה לי עם יהונתן. יהונתן תודה על שעשית ממני נסיכה ליום אחד, עד היום אני מקבלת מחמאות על הקסם שעשית מהשיער שלי ושל אחותי. למי שמתלבטת- אין ספר מקצועי ונעים כמו יהונתן (וזה לאחר שנים בבילוי במספרות מהשורה הראשונה בארץ)
הצג עוד

Batel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
...................................
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל נתחיל מזה שמדובר פה באישיות מהממת, כזו שכייף לבלות איתה חלק בלתי נפרד מיום החתונה. את זה הבנתי כבר מהפגישה הראשונה שלנו ומתסרוקת הניסיון שהיה מאוד חשוב לו שאהיה מרוצה (אפילו שניסיון לא משקף את התוצאה הסופית). נמשיך לזה שיהונתן הגיע בדיוק בזמן, עשה שיער לי, לאמא שלי ולחברה הכי טובה שלי. הוא היה מקצועי בטירוף, הגיע עם כל מה שצריך, לא היה רגוע עד שלא יצא מושלם וכל אחת מאיתנו הייתה מרוצה. אמא שלי לא ידעה בדיוק מה היא רוצה בשיער והוא פשוט הצליח להבין אותה בדיוק. במהלך החתונה החלפתי תסרוקת, יהונתן הגיע עם עוזר שעזר לו לתקתק את החלפת התסרוקת, ותוך רגע כבר חזרתי לרחבה. קיבלתי אינספור מחמאות על השיער, נוסיף לזה שקמתי בוקר למחרת והתסרוקת עוד עמדה בדיוק כמו ערב לפני. אם חלמתי להיראות כמו נסיכה אז יהונתן בהחלט הגשים חלום. ממליצה בחום גדול!!!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
יהונתן תודה רבה היה פשוט מושלם! ממליצה בחום על עיצוב שיער אצל יהונתן , היה מדהים ! והתוצאה פשוט מושלמת! אתה פשוט אומן! באהבה גדולה שירה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up