כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יואב ריש

יואב ריש

שמלות כלה
טלפון:03-6204826 , 0545776816
92
95 מתוך 100
לפי 123 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל ביריד שמלות Smart Bride שאליו הגעתי עם אחותי. אחרי כמה סיבובים וחיפושים הסתכלנו על השמלות של יואב המעצב הדגול ומיד התאהבנו. דור ויואב כיוונו אותנו לפי הסגנון שלי וסגרנו עסקה. כשהגעתי לתיקונים דור היה מקסים וענה על שאלות, היה מאוד אדיב ומקסים עם חיוך רחב. דור התאים לי עליונית והינומה מהממות שהתאימו בול לשמלה, שמו לי שיבוץ נוסף של אבנים על השמלה כפי שביקשתי. היו לי שלוש מדידות של השמלה כפי שסוכם מראש. השירות שנתנו לי בסטודיו היה מעל ומעבר!! אני כל כך שמחה על הבחירה בשמלה המדהימה שגרפה אינספור מחמאות והרגשתי שכל כך החמיאה לי והתאימה לי לאופי. כולם חשבו כמוני.
הצג עוד

tkatash   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שכרתי את השמלה דרך יריד של כלות חכמות. כבר ביריד הרגשתי את המקצועיות של הצוות. עודד (המנהל העסקי) היה זמין עבורי ותיאם את כל המדידות לפי בקשתי. התוצאה הסופית הייתה מדהימה ולא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה. קרן
הצג עוד

Vicka   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את השמלה השניה רכשתי ב @ RISH BRAIDAL מעצבים סופר מקצועיים ברמה הכי גבוהה שהכרתי . מקדישים לך את כל הזמן שבעולם למרות הלו"ז העמוס, תמיד זמינים לשאלות, יצירתיים להפליא ופשוט מושלמים. גרפתי המון מחמאות על שתי השמלות והן היו סופר מיוחדות. ממליצה מאוד לכל מי שמחפשת שמלת כלה בסגנון רומנטי-וינטג'י, לפנות אליהם יש להם מבחר שמלות ושירות נהדר.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז אף פעם לא תכננתי לערוך חתונה ולא היתה לי שמלת חלומות. כך הגעתי לסטודיו של יואב ריש, ללא חזון או תמונה ברורה, ולשמחתי לא היה כל צורך. הסטודיו הראשון אליו נכנסתי ומיד מצאתי את מה שלא ידעתי שחיפשתי, שמלה יפהפיה שאפשרה לי להיות כלה כמו שמתאים לי. הרגשתי הכי בטוחה והכי יפה בידיים שלכם, תודה!
הצג עוד

shiraverbuch   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת- פשוט ואוו! הסטודיו של יואב ריש הוא השילוב המושלם בין כלה שרוצה להרגיש הכי יפה ביום שלה ולא לאבד את העשתונות ולשלם עשרות אלפי שקלים על שמלה. הגעתי ליואב לשבוע סייל, וקניתי שם שמלה יד שנייה שנראתה כאילו נתפרה למידותיי. למרות שקניתי ביד שניה ולא בסכומים הגבוהים יותר שיש בחנות, קיבלתי יחס מכל הצוות כאילו קניתי את השמלה הכי יקרה בחנות. קבעו לי ארבע מדידות לשמלה שלא היתה זקוקה ליותר מדי תיקונים, רק כי הייתי בלחץ ורציתי לראות שהכל יוצא בדיוק כמו שצריך. בנוסף, כל רעיון שהעלתי זכיתי לפידבק כנה מיואב וכל תיקון שדובר והובטח נעשה בצורה מדויקת. באחת המדידות יואב אפילו הציע שנוסיף עוד שיבוצים לחלק העליון של השמלה, דבר שהוסיף לו עוד עבודה ולא חשבתי לבקש, רק כי הוא ראה שיתרום עוד זוהר לשמלה. ביום החתונה השמלה היתה סופר נוחה וקלילה, קיבלתי המון מחמאות עליה ופשוט הרגשתי נסיכה ליום אחד. בנות- התעשייה הזו מלאה בכל כך הרבה מעצבי שמלות, ותהליך המדידות והיחס שתקבלו בדרך לא פחות חשוב מהשמלה עצמה. לא חסרים סיפורים על יחס מזלזל כלפי כלות ומחירים חסרי תקדים. אצל יואב השילוב בין שמלות הורסות ויחס חם ונעים הוא פשוט מנצח. תודה רבה יואב! מתבאסת שנגמר רק כי לא אלבש אותה שוב:) ממליצה בחום עם המון אהבה- לא תתחרטו!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הסטודיו של יואב ריש הוא הסטודיו הראשון שהייתי בו וסגרתי בו. לא עשיתי מיליון סיבובים ואין מאושרת ממני שזאת הייתה הבחירה שלי! הרגשתי בשמלה כל כך טוב וכל כך אני. בזמן קבלת הפנים, כל אחד ניגש אלי והחמיא לי על השמלה, המחמאות על השמלה היו אינסופיות וזה רק חיזק את התחושה שלי. הסטודיו מהמם וחמים, הצוות מדהים. נתנאל שהיה איתי לאורך המדידות היה כל כך סבלני ונתן תחושה נינוחה ונעימה. לסיכום השמלה הייתה מהממת, נוחה, מתאימה לי ולמקום ובמחיר הוגן. מומלץ בחום!
הצג עוד

shahafola   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אין דברים כאלה!!!! אחרי חיפושים מייגעים ומתישים אצל מיטב המעצבות שהתנהגו בצורה לא מפרגנת ולא סבלנית הגעתי לאחד והיחיד יואב ריש , סטודיו מדהים, נעים, שקט ואסתטי , מעצבים מושלמים , אדיבים, מסבירי פנים שגורמים לכל כלה להרגיש כמו מלכה, המחירים הוגנים ושפויים והתמורה פשוט ענקית!!! הלוואי שכל כלה תחווה את החוויה המדהימה שאני חוויתי עם יואב ריש והתוצר פשוט מרהיב......... לא הפסיקו להחמיא לי על השמלה המדהימה שלי! תודה על הכל! אתם מושלמים!
הצג עוד

Liora   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ליואב ריש רציתי ללכת עוד מהרגע שהתחלתי להסתכל על שמלות כלה. הסגנון שלו מאוד מצא חן בעיניי וגם המחירים הנוחים והנגישים מאוד הועילו בבחירה. כשהגעתי לסטודיו של יואב ריש פגשתי את עידו, מעצב שמלות עם יואב שעזר לי לבחור מבין מבחר רב של שמלות את זו שהכי אהבתי. עידו היה מאוד נעים, נינוח ומאוד סבלני. נתן תחושה מאוד טובה ולא חשש לתת את דעתו המקצועית כשצריך. הפגישות הבאות היו מול נתנאל שהיה אחראי על התפירה והמדידות, ואני רוצה להגיד לכן שהוא פשוט קסם של בחור. כל כך מקצועי, מדויק, חוש טעם טוב, יורד לפרטים הקטנים, רואה כמה צעדים קדימה, מבין כל כלה שעומדת מולו ומשרה תחושת ביטחון. היה לי ממש כייף לעבוד מולו והיה לי מאוד חבל כשזה נגמר :) הדבר היחידי שהיה לי קצת חבל הוא שלא משנה לאיזו פגישה הגעתי, גם לפניי סגירת התשלום וגם אחרי, לא פגשתי את המעצב הראשי יואב בצורה רשמית, ואני חושבת שבתור לקוחה זה משהו מחייב מצד המוכר. אני חושבת שלהציג את עצמך מול הלקוחות שלך זה סוג של כבוד מינימלי עבור הכלות וזה בהחלט היה יכול להוסיף לתחושת ההתרשמות הכללית. ואני אומרת את זה בהשוואה למעצבי שמלות אחרים שהלכתי אליהם לפניי כן. אבל כמובן שכל מה שיש לי להגיד חוץ מזה אלו רק דברים טובים – קיבלתי הרבה מאוד מחמאות על השמלה היפיפה. השמלה נתפרה מאפס לפי המידות שלי, ישבה עליי כמו שצריך, הייתה מאוד נוחה וזה גם מה שעשה אותה כל כך יפה. נתנאל ממש עזר לי להתאים את השמלה כך שתחמיא לי ותהיה בדיוק כמו שאני רוצה, והעבודה שלו הייתה ללא רבב. לסיכום, ממליצה בחום ללכת לסטודיו של יואב, אני יצאתי מאוד מרוצה מהבחירה שלי ואם הייתי צריכה לתכנן הכל מהתחלה, הייתי עושה בדיוק את אותה הבחירה.
הצג עוד

noa158   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
איזה מזל היה לי שעשיתי את השמלה שלי בסטודיו של יואב ריש! כבר מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות ידעתי ששם אמצא את שמלת הכלה שלי. עברתי בין הרבה מאוד מקומות וראיתי דברים שפחות אהבתי אבל כשנכנסתי לסטודיו של יואב ריש פשוט התאהבתי. נתנאל שעבר איתי את כל השלבים היה פשוט מדהים (!!!) מההצעות למדידה (דברים שלא חלמתי בכלל לנסות) ועד התוספות והשינויים והרעיונות המקוריים והכל נעשה במקצועיות יוצאת דופן ובאווירה נעימה וכיפיית. נתנאל הוא בחור מקסים עם כישרון יוצא דופן והוא רצה לא פחות ממני שהשמלה תהיה מושלמת! בחתונה כולם החמיאו לי על השמלה, על הגזרה המחמיאה ועל זה שהיא הייתה בדיוק אני ובדיוק לגוף שלי. בקיצור אם את רוצה להראות במיטבך בחתונה וליהנות מכל התהליך הזה- הסטודיו של יואב ריש הוא המקום.
הצג עוד

litali18   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הסטודיו של יואב ריש היה הסטודיו הראשון שביקרתי בו ולא היה לי ספק ששם אסגור את שמלת הכלה שלי. עידו המהמם שעזר לי לבחור את השמלה שתמיד חלמתי עליה ונתנאל המושלם שכל מדידה איתו הייתה חוויה יוצאת דופן. לשמלה הוספתי שרוולים לחופה שלא היו בשמלה המקורית שיצאו מושלמים ושידרגו את השמלה! השמלה גרפה המון מחמאות וגרמה לי להרגיש הכי יפה בעולם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up