כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לוגושוקו - שוקולד שכולו שלכם

לוגושוקו - שוקולד שכולו שלכם

אטרקציות וגימיקים לאירועים
כתובת:
טלפון:04-6365972
89
93 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
amnonyarom   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רצינו טאץ' קטן שיוסיף עוד קצת שוקולד לחתונה.הזמנו מלוגושוק לוחיות עם הציור שהיה לנו על ההזמנה ותאריך החתונה, שיחולקו בכניסה לאולם.קיבלנו בדיוק מה שרצינו. השירות היה מהיר ונוח, הכל נעשה בדיוק כמו שהובטח, הלוחיות יצאו מגניבות אפילו יותר ממה שחשבנו והאורחים אכלו והתלהבו.לאוהבי השוקולד שרוצים להוסיף עוד משהו קטן - זה בדיוק מה שכדאי.
הצג עוד

lirush1984   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אני ובן זוגי מאסנו ממגנטים המוניים ושטויות אחרות, ורצינו משהו מקורי...אז אכן חיפשתי ומצאתי.אני בטוחה שהמזכרת לאורחים תעלה חיוך על פניהם...טוב, ועכשיו לביקורת: יש לי הרבה דברים טובים אבל דבר אחד מעצבן...הדברים הטובים: המקוריות של המזכרת, מהירות הגעת השוקולדים, זה שהם בנו לי גרפיקה לבד כי לא היו לי רעיונות מי יודע מה...,זה ששיגעתי לו את השכל....והיתה לו הרבה סבלנות...הדבר הרע: למה..למה לעזאזל להרוס משהו כל כך טוב, ע"י לקיחת מע"מ על משלוח?לקחת מע"מ על החומרים זה ברור, אבל ממתי לוקחים מע"מ על משלוח?וכמובן שכשביררנו מחירים בהתחלה אמרו שהמשלוח עולה סכום מסוים אבל לא ציינו שגם עליו לוקחים מע"מ...
הצג עוד

uriveella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לחתונה שלנו לא רצינו להביא את ה"שטויות" הרגילות שקונים בדרום ת"א, לא התחשק לנו תהילים קטן או סוכריות בשקית.בסוף התלבטנו בין שקית הפתעות כמו במסיבות ילדים לבין מתנת שוקולד קטנה.
הצג עוד

urilei   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחרי שמאסנו בלאקי במבוק ולא רצינו שוב מגנטים, חיפשנו מזכרת לאורחים שתהיה גם מקורית וגם זולה.הגענו במקרה לאתר של לוגושוקו. המוצר נראה מדליק אבל שיערתי המחיר יהיה מעבר לתוכניות. בסוף החלטתי להתקשר והופתעתי - המחיר בהחלט סביר ביחס למוצר שמקבלים, ואפשר לקבל מזכרת נאה למדי גם בשקלים בודדים ליחידה.עוד הסתבר כי נבו לא עובד עם תבניות עם שלושה פונטים וחמישה ציורים - הוא יכול להכין ברצון רב כל צורה, כל עיצוב וכל סגנון שביקשתי. מגוון המוצרים והמחירים גדול מאוד וכל אחד יכול למצוא שם את מה שמתאים לו. נבו גם הסתבר כמי שיכול להתמודד עם זוג מתחתנים הססן שחייב להחליט הכל ברגע האחרון...בסוף הזמנּו שוקולדים בגודל כרטיס אשראי עם עיצוב שלנו שתאם את ה"מותג" של החתונה. וקיבלנו אותם כעבור כמה ימים ארוזים ומוכנים.
הצג עוד

kobic   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הרבה זמן חיפשנו מתנה מיוחדת לאורחים במחיר סביר, וכך הגענו ללוגושוקו. הכל סגרנו באמצעות המייל והאינטרנט והשוקולדים היו ארוזים ומוכנים בול בזמן. האורחים החמיאו לנו על המתנה והחברים התלהבו שסופסוף מקבלים משהו מיוחד, ולא מגנט כמו אצל כולם...אפשר ליצור כל לוגו או כיתוב שבא לכם. אנחנו הלכנו על כיתוב פשוט עם שמותינו והתאריכים שלנו וציור של 2 טבעות משולבות זו בזו. נבו נתן לנו רעיונות וכיוונים.
הצג עוד

inbar.ditroi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שוקולד טעים ואיכותי, כשר פרווה (מריר) או חלבי, עם הרבה אפשרויות עיצוב קיימות, כאשר ניתן לקבל שוקולד לפי עיצוב אישי (אם שולחים תמונה או גרפיקה). התמונה על השוקולד יוצאת ברורה, גם כאשר ישנם קוים רבים/ פרטים קטנים מאוד.
הצג עוד

עדינה גרינברג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יקירי,איזה כיף היה לעבוד מולך - כמה סבלנות אלי בציוחד כמה סקיצות שלחנו אחד לשניה עד שמצאנו את הדבר המושלם.רצינו לומר תודה. היה כיף לעבוד מולכם אחלה שירות ואין ספק שנהיה בקשר בברית או בבריתה. האורחים התלהבו מאוד מהשוקולד המתוחכם מתנה נהדרת. טעים לאללה!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up