כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אולפני צילום קובי לחמיש

אולפני צילום קובי לחמיש

צילום וידאו וסטילס
טלפון:052-8786300
94
94 מתוך 100
לפי 53 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
nil   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
קובי אלוףףףף מקצועי וסבלני מאוד !! הבחירה הכי טובה שלנו ביום הזה כל מי שמתלבט רק קובי בתור אחד שלא יודע להצטלם הוציא אותי על הצד היפה ביותר ואמר לי איך להצטלם אין עליו בעולם

טלי מזרחי   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
קוביייי חיים שלי הצלם הכי מושלם שיש! 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍איזה יום עשית לנו אתמול וואו וואו הספק הכי מושלם שלנו!אין דברים כאלה, כמה נהננו ממך באמת באמתגם המלווים אמרו לנו שאין ספקים כאלה!!הגשמת לי את החלום ואני לנצח אזכור לך את זה ואודה לך!! ממש תודה על הסבלנות שלך וההקשבהאין אין עליך🤍
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
את קובי הכרתי דרך חברים שלקחו אותו בתור הצלם שלהם לחתונה וישר ידעתי שהוא יהיה הצלם שליי .אמאלה ואבאלה אין בן אדם כזה !!!כבר בפגישה הראשונה התחברנו וידעתי שאני יכולה לסמוך עליו בעיניים עצומות.היצירתיות שלו והירידה לפרטים הקטנים והפרפקציוניזם שלו לא ראיתי דברים כאלההוא מוודא שהכל מושלם ואין מוכשר כמוהו האנרגיות הטובות שהוא מביא איתו והרוגע והקלילות . הוא הבחירה הכי מדוייקת ונכונה שיכולה להיות לכלה וחתן !!!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
טוב יקח לי בערך שבוע להתאושש אבל אני פשוט חייבתת כבר לדבר איתך ולרשום לך! תקשיב לי טובבב מה זה הרמה הזאתתתת???? אמלה!! צילמת את ההורים שלי לפני 25 שנה בחתונה שלהם ולא היה לי שום ספק שאני בוחרת בך לסגור את המעגל! אמלההה האיכות של התמונות, זה שיום אחרי החתונה ב10 בבוקר כבר כל התמונות של האירוע היו אצלי, אתה מטורף!!!! אין שירות כזה אתה ואודי הייתם כלכך אכפתיים וסבלניים הבנתם אותנו והייתם לצידנו במה שרק היינו צריכים. השרתם עלינו אווירה רגועה ושלווה ונתתם לנו להבין שאין משהו שאי אפשר לפתור אשכרה נקרעה לי השמלה עצרתם בדרך לאולם לקנות לי ערכת תפירה ואודי ישב לתפור לי אותה איפה זה קיים????😍😍😍אין עליכם בעולם! הייתי בוחרת בכם עוד מאתיים פעם הבחירה הטובה ביותר! תודה לכם על הכל! עשיתם אותנו מאושרים ורגועים,עד כמה שאפשר😁🤪תודה תודה תודה אוהבים ומעריכים עדן ועדןןן💕💕💕💕💕💕💕💕
הצג עוד

אופל ואלעד זוארץ   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
קובי הוא הבחירה הראשונה שלנו כבר כמה שנים טובות וכל אירוע הוא מפתיע ועולה ברמה מעבר לציפיות שלנו! באמת בחירה הכי טובה שיש!
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
קובי וכל הצוות שלו תותחי עלל!! מהרגע הראשון מקצועיים ומרימים את המצב רוח , בתור אחת שלא אוהבת להצתלם קובי הצליח להוציא ממני תמונות מעלפות מעבר לכל מה שדמיינתי ממש ממש תודה שזכיתי בכם לצלם אותנו ביום שלנו הכל יצא מושלם ובזמן! מרוצה מאד עם אלף סימני קריאה 😊
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
קובי וויקה האלופים שלנו וכל הצוות!!!אנחנו רוצים להגיד תודה תודה תודה ענקית, איזה כיף שבורא עולם זיכה אותנו לבחור בכםאתם הבחירה הכי טובה שלנומהרגע שביקשתי שתהיה לי צלמת (מטעמי צניעות) יש דאגתם לדבר איתי ולהרגיע אותיכמה ויקה הייתה רגועה איתי, כמה ניסיון היה לה, למרות שהייתי מאוד לחוצה וקצרה ביום הזה היא ידעה לזרום איתי ולאפס אותי בצורה מדהימה!וקובי התותח, אין עלייך עפתי עלייך ברמותת אחיאתה מטורף וזרמת איתי וצחקנו בדיוק כמו שרציתייצאו תמונות מעלפות וסרטון עוד יותר מדהים!מאחלים לכל זוג ש"קצת" מתבלט לבחור בכם!!!
הצג עוד

סיאל זוארץ   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל משיחת טלפון עם הוא פנוי ומשם הכל המשיך!!! אין מקצועיות כזו מיום צילומי חתונה ועד לאחרי החתונה ! מאחלת לכל זוג בישראל שמתחתן שהתאריך שלכם יהיה פנוי אצל אלוף העולם הזה ! אין לו שני ! תודה רבה על הזמינות שלך ,על המקצועיות ואל האווירה הטובה איתך במשך כל הימיים תודה !!
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מקצוען אמיתי. הרגשנו בנוח מאוד להצטלם. מעבר לתמונות המדהימות שיצאו לנו, נציין שקובי בחור פשוט מקסים שנתן לנו להרגיש ביטחון ושמחה לאורך כל החתונה. האורחים כולם כולם החמיאו על התמונות. אנחנו מאוד מרוצים וכמובן ממליצים על קובי.הוא נכס לכל אירוע.
הצג עוד

אולגה סלמאן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
פשוט ואוו איזה צלם מדהים קיבלנו את התמונות כמה ימים אחרי פשוט לא מפסיקה להסתכל עליהם!!! איזה איכות של תמונות פשוט מושלם!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up