כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דויד סקורי-צלם

דויד סקורי-צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:054-7762424
94
99 מתוך 100
לפי 65 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דויד היה מדהים מהרגע הראשון שנפגשנו. נעים, זמין לכל שאלה, מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. ליווה אותנו כל היום בסבלנות אין קץ, השרה תחושת רוגע וביטחון הלוקיישנים והצילומים היו מדהימים. ללא ספק, הבחירה הטובה ביותר! ❤
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו באפריל 2019 והגענו לדוד דרך האתר הזה, אחרי הרבה חיפושים. רצינו מישהו עם סטייל טוב, אופי רגוע ושיבקש מחיר הוגן. דויד היה מדהים, קשוב וזורם, העביר תמונות נהדרות, בסגנון הייחודי שלו ובדגשים שביקשנו - ובזמן. במהלך האירוע הוא היה מאוד נעים וקל, השתלב עם האורחים והמשפחה וצילם הרבה תמונות בסגנון טבעי, בלי יותר מדי בלאגן אבל עם קצת במאות כשצריך, ואחרי האירוע קיבלנו מהאורחים תגובות על האדיבות והנעימות שלו. לא יכולנו לבקש יותר, אחלה בחור וצלם בחסד, ממליצים בחום רב.
הצג עוד

shoval   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהים! צלם מקצועי, שקט ויודע את העבודה מצוין. לקח אותנו ללוקיישנים הכי יפים לצילום באיזור. עשה הכל ברוגע ובמקצועיות רבה. יודע לתפוס זויות אור מאוד יפות בלוקיישנים הכי יפים. במהלך האירוע הוא לא מורגש והוא תופס בדיוק את הרגעים שבשבילם הזמנתם צלם. תודה רבה לדויד על צילום מושלם באירוע מושלם
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל דויד הגענו דרך קרובי משפחה שהמליצו עליו לאחר חתונתם. נפגשנו איתו במשרד, דיברנו שעתיים על החיים, ואז נזכרנו במטרת המפגש וגם סגרנו איתו. צ'ארמר, נשמה, נותן ביטחון, וזמין לכל שאלה\בקשה. מקצוען גדול, ישר התחבר עם כל המעגל של המשפחה והחברים.
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
דויד צלם פשוט מעולה, מומלץ בחום! מעבר להיותו מקצוען ברמה הכי גבוהה הוא בן אדם מקסים וחביב שנהנינו מאוד לבלות איתו במהלך כל היום! קיבלנו את כל התמונות המהממות כבר כ-3 שבועות אחרי החתונה וגם קישור לכל התמונות באתר. תמונות אמנותיות, יפות ומאוד טבעיות! מומלץ בחום :)
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שנה טובה וחג שמח! אנחנו רוצים להמליץ מכל הלב על הצלם המוכשר שליווה אותנו ביום החתונה שלנו, דויד סקורי. כבר מהפגישה הראשונה בלטו מאוד הנועם והאדיבות שיש בדויד, שהשרה אווירה נעימה ורגועה לכל אורך הדרך. לפני האירוע דויד היה זמין לכל שאלה וסייע בכל מה שביקשנו. ביום האירוע דויד ליווה אותנו ואת המשפחות, והשתלב בצורה טבעית ומהנה בהתארגנויות וההכנות. בהמשך דויד הוביל אותנו למקומות מקסימים והפך את חווית הצילומים לטבעית ומהנה. התמונות גם מלפני החתונה וגם מהחתונה עצמה יצאו מיוחדות ומדהימות. לא רק אנחנו זכינו לתמונות מהממות אלא גם כל בני המשפחה והחברים הקרובים, וגם הם ציינו לחיוב את דויד ואת הצלם הנוסף שעבד איתו. בשורה התחתונה, מעבר לצלם מוכשר ואומנותי, זכינו שילווה אותנו איש נעים וחברותי שהביא אנרגיות טובות והיה סיבה מרכזית להצלחת האירוע שלנו. ממליצים בחום ומכל הלב!! גיא ומור
הצג עוד

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לדויד הגענו אחרי שראינו צילומים שלו מ3 חתונות שונות של חברים קרובים שאהבנו מאוד, מבלי לדעת שלמעשה מדובר באותו צלם. כבר בפגישת הכרות הבנו שיש לנו עסק עם מישהו אחר, שלא מנסה לדחוף ולמכור בכוח, נעים ושלו, משרה אוירה רגועה ונעימה ובעיקר - קשוב לצרכים ולרצונות שלנו. דויד הוא מהצלמים שמתעדים רגעים אותנטיים, אך גם יודע לביים ולהכווין כשצריך. הוא היה זמין ונתן מענה מהיר לכל שאלה שלנו, לפני, במהלך וגם אחרי שהאירוע הסתיים. מעבר ליחס האישי אלינו, המשפחות והאורחים קיבלו אף הם יחס מעולה, ונענו לכל בקשה בחיוך. התוצר הסופי היה מקסים!! תמונות מקצועיות, יפות ומרגשות, שמצליחות להעביר בדיוק את מה שהיה באירוע. ממליצה בחום!
הצג עוד

Ronlee   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
קשה לבחור צלם ליום הגדול, ואחרי שעשיתי כמה חיפושים עדיין לא ידעתי מה לחפש בצלם. דויד היה הצלם של האחות של בן זוגי (וגילתי גם של 2 חברות אחרות), ואחרי שראיתי כמה תמונות השתכענתי לעשות פגישה (לא הייתה לי סבלנות לכל הפגישות שיש בארגון חתונות). איך שנפגשנו ראינו בדויד בן אדם רגוע וסבלני, אומן ויצרתי. הוא לימד אותנו מה מחפשים עם כאשר בוחרים צלם, והוא היה כל כל עדין ומקצועי שכאשר ראיתי עוד כמה עבודות שלו, ואחרי הרבה שאלות ובירורים בסוף בחרנו בו. והתוצאות היו: ממולץ ביותר!! הוא פשוט הגיע מוקדם, דאג לצלם כל דבר, היה מאוד מאוגן, עשה לנו הרבה תמונות יפות באיכות מדהימה, לקח אותנו ללוקשיינים שלא הייתי חושבת עליהם בכלל, הכל עבר חלק, הוא והעוזר צלם שלו היו בכל מקום ופשוט תיעדו את כל האירוע. קבלנו את התמונות תוך 3 שבועות והם מדהימות. אז אם אתם מחפשים צלם לחתונה, ממליצה לכם בחום! הוא לא רק מקצועי, אבל גם סבלני וזמין תמיד לשאלות ובאמת התמונות שלכם יצאו מדהימות.
הצג עוד

גבי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
נדלקנו על דויד עוד כשראינו תמונות באתר שלו אבל אחרי המפגש הראשון איתו הבנו שהוא הולך להיות הצלם בחתונה שלנו. ביום עצמו הוא היה מעולה ונתן לנו את האפשרות להנות מהיום (שנינו לא ממש תכננו את יום הצילומים לפרטים). הוא איש רגוע, מצחיק וחייכן שממש כיף להעביר איתו את היום הכל כך לחוץ הזה ומעל הכל הוא איש מקצוע _מעולה_. תודה רבה דויד!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו מאושרים שבחרנו בדויד להיות זה שיתעד את האירוע החשוב בחיינו. העבודות שלו מדברות בעד עצמן, צילום מדהים, מקצועי ומיוחד. הגענו לדויד לאחר שראינו תמונות שונות שאהבנו בכל מיני כתבות/בלוגים באתרים שונים ולא ידענו מי הצלם, בכל פעם מחדש גילינו בקרדיטים שמי שאחראי עליהן הוא דויד....מיד קבענו פגישה. לשמחתנו עמד מולנו אדם נעים עם עיניים טובות שפשוט גרם לנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות! :-) ביום החתונה עצמה דויד הגיע עם אנרגיות וחיוך (על אף מזג האוויר שלא האיר לנו פנים - אובך וחום שלט נראו כמותם מזה שנים) והבנו שמה שלא יהיה, יהיה בסדר. מדובר בצלם רגוע ושליו שנותן את כל כולו למען הזוג ולטובת הוצאת תמונות מיוחדות ואמיתיות. כמובן שנמליץ עליו בכל הזדמנות שרק תהיה לנו :-) ואכן 2 חברות שלי כבר סגרו איתו בהמלצתי אז נראה לי שזה אומר די הרבה... תודה תודה תודה :-)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up