כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ikea
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
  כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
באיקאה סניף אתשאול ביקרנו אתמול 24/10/23 במסעדה הבשרית היה שם עובד ניקיון ערבי. הזדעזענו כל עובדי הניקיון והשיפוצים ועובדי הזבל בקיבוצים שבהם נרצחו אנשים הם אלה שהובילו ועידכנו והלשינו למחבלים המתועבים. אין בהם אמונה.
הצג עוד

marinashulman   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
שירות ההובלות של איקאה על הפנים! שילמתי 290 ש״ח עבור הובלת מיטה וכבר 4 ימים אחרי התעריך הנניקבע ממתינה שלפחות ידברו איתי!

מלח מים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
איזה כיף זה לעבור דירה. יותר מדי זמן עבר מאז שטעמתי ממנעמי הבירוקרטיה, שיחות פרידה נעימות עם חברות כבלים, הדבקה סימטרית של ארגזים ועוד ועוד. איזה כיף זה לעבור דירה.   אבל יש את הצדדים החיוביים.. זו התחלה חדשה והנה הנה מגיע התירוץ לריהוט מחדש והחלפה של הספה שנרכשה רק לפני שנתיים וחצי, כי.. וואלה, היא פשוט לא עובדת טוב עם הגוון של התריסים שנכפו עליך..   אז דבר ראשון: הולכים לאיקאה ולוגמים מכל וכל. אחר כך נראה.. בשבת ביקרתי שם בפעם השנייה בחיי, ותוך 10 דקות נזכרתי למה כבר אז הבטחתי לעצמי לא לחזור. איקאה זה מפעל. הארדקור. זה נכון שיש שם מגוון עצום והכל מסודר באופן מרשים. אבל קורים שם כמה דברים קצת מתסכלים: 1. רובם המוחלט של הפריטים לוקה במיינסטרימיות מטורפת. אם אתה מחפש משהו ייחודי, צריך לחפש ממש טוב 2. זול ב# mp; שלי. מה שיפה וראוי - לא זול בכלל. רק הפיצ'פקעס זולים שם. 3. אם קיווית למצוא משהו "בהמשך" ולא מצאת, או שכחת משהו במדור קודם.. אף מונית לא עוצרת לך וצריך לחזור שבוע בזמן ולהתבלבל בדרך. 4. לקבל עזרה במקום כזה, צריך להיות קל בערך כמו למצוא את אלי לוזון בקליפ של פיפטי סנט. אבל לא. על פי רוב, העובדים לא ממש זמינים לך. 4. והכי מרגיז.. יש נטיה להתפשר ולקחת את מה שהכי קרוב למה שרצית, כי וואלה, אנחנו כבר באיקאה. ואז מגיעים לקופה, זה יוצא 1,500 ש"ח.. אתה מסתכל על הכל ו.. פשוט לא מרוצה כמעט משום דבר שקנית. אוף, מקומם (מילה מגניבה.. "מקומם").   בקיצור, איקאה זה הכמות ולא האיכות. מי שחפץ ברכישה של פריטים, רק בכדי למלא חללים וצרכים, זה המקום. מי שמחפש ערך מוסף ולא אוהב להתפשר בדר"כ, עדיף שילך למספר מקומות, כאשר כל מקום מתמחה במשהו. זו דעתי בכל אופן.   אגב, למישהו יש חברים בעירייה?? :-)  
הצג עוד

ערן ונועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
אני אוהב את איקאה, הבעי הגדולה שלהם שהם מוכרים אמ.די.אף שזהו קרטון דחוס מה שמצריך ממני בתור לקוח כל פעם להזהר שאני מנקה את הבית עם מים וסבון= עושה ספונג'ה. לכן מי שמודע לכך ולא איכפת לו לדאוג כל הזמן שהרהיט יתפרק לו מתי שהוא מוזמן לקנות שם. בכל זאת אם אני צריך ממש משהו ולא מצאתי במקום אחר, אלך לאיקאה.
הצג עוד

עזרא קידר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
על הפנים...יש מעט מידי זבנים על שטח ענק ממש מסכנים העובדים שם זה חסכון בכוח אדם ...ולא זול בכלל והקטע עם השקיות בתשלום מקומם...

mayalevi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
היום לראשונה בחיי ביקרתי עם חברתי באיקאה עשינו "טיול לצפון" בדרך כלל אני די מפרגנת בחוות הדעת אבל הפעם ממש אבל ממש ממש התאכזבתי! באנו לגנות שולחן מדגם גוליבר 175 ש"ח לילד בן שנה ושליש (ראינו כלמיני שולחנות שהם סט עם כסאות ובחרנו בגוליבר)הגוליבר לא בא בסט ויש לרכוש כסאות בנפרד כל כסא 89 עד כאן הכל סביר כשירדנו למחסן השולחן היה אך הכסאות לא . שאלנו לגביהם אמרו שנמתין ויביאו מלמעלה..אחרי 15 דקות אמרו לנו שאין . התעניינו לגבי כסאות של שולחן אחר זו ל יותר שהשולחן והכסאות עלו 250 אבל לא רצינו את השולחן כי הוא היה מעץ ולא היתה למעלה פורמאיקה.ואמרו לנו שבנפרד מהסט כל כסא 145! ביקשנו שיתקשרו למנהל או לשירות לקוחות אחרי הכל זה פאשלה שלהם שאין להם במלאי ומן הראוי שימכרו לנו באותו מחיר אז לא הסכימו בשום אופן בתואנה ש-15 כאלו נמכרו היום .. לא ברור לי מה מתלהבים מהמקום ..תודעת שירות מתחת לכל ביקורת ..המחירים לא כל כך זולים משהו ובכל זאת מלא אנשים מסתובבים (אולי בגלל היום האחרון של חנוכה) אוירת שוק לא נעימה בקפיטריה תורים ודוקא המזון המהיר והזול נמצצא בחוץ אחרי שעוברים את הקופות ... דבר מרתיח נוסף זה שבשל דאגה לכאורה לאיכות הסביבה הם מוכרים כל שקית בשקל ..וסל ב3 ש"ח ... יש כל כך הרבה קונים אז לפחות למי שקונה מעל סכום מסוים תביאו סל בחינם -קנינו במעל 1000 ש"ח והחוצפה הזו לגבות 3 שקלים נוספים מכל קונה כדי שהדברים לא יתפזרו לו עד החנייה היא חצופה ביותר..! והתעשרות בתואנה של איכות הסביבה .. לפחות את הסל שלא מזהם תתנו חינם לקונים מעל סכום מסוים ...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up