כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ברצי
96
98 מתוך 100
לפי 288 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 5 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
לא רק צלם מדהים שמוציא תמונות יוצאות דופן, גם בנאדם רגוע ומקצועי שמבין אותך ביום הכי לחוץ שלך. עזר לנו מאד לקחת את זה בקלות, ידע לתפעל אותנו בצילומים של לפני החתונה ובצילומי משפחות. אני מאד מרוצה וממליץ.
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ברצי מקסים קפדן ומקצוען, בדיוק מה שמחפשים בצלם שמלווה אתכם את כל היום והאירוע. היה תענוג!

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ברצי היה נפלא, תמיד זמין, נגיש ומציע פתרונות לכל עניין שהצפנו.. התאמנו חבילת צילום שהתאימה בול לצרכים שלנו! קיבלנו השבוע את האלבומים ויצא מדהים - גם העבודה עם המעצבת ועם בית הדפוס- הכול תקתק מעל ומעבר. ממליצים בחום!
הצג עוד

einavva   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלמים סטילס וראינו הרבה המלצות על ברצי. הסתכלנו על התיק עבודות שלו באתר והתרשמנו מתמונות שמעבירות המון רגש וסיפור. דיברנו ומצאנו חיבור מיד. ביום האירוע הוא הגיע בזמן שנקבע וישר נכנס לעבודה. למרות שאנחנו ביישניות מצלמה הוא הצליח למצוא את הרגעים האמיתיים והרומנטיים בהכנות ובצילומי חוץ. הכל נעשה בנעימות ובמקצועיות למרות שהיה לנו מביך וחם :) באירוע עצמו הוא היה מקצועי מאוד- בתוך כל הכאוס והאנשים שזורמים בקבלת פנים הוא אסף את המשפחה והחברים לצילומים, וביחד עם הצלם השני הם תיעדו את האירוע למזכרת מושלמת שתישאר איתנו כל החיים! התמונות יצאו מהממות ממש וכל כך התלהבנו והתרגשנו מכל תמונה מחדש 😊
הצג עוד

ירדנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צלם מוכשר בטירוף! יודע לתפוס את הרגע! כל כך שמחה עם הבחירה שלי! והתמונות פשוט מושלמות ומהממות!!
הצג עוד

Talia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כשחיפשנו צלם לחתונה קיבלתי המלצה על ברצי והסתכלתי על עבודות שלו באינסטגרם שנורא אהבתי, זוויות צילום, תמונות שהוא תופס גרמו לי לחשוב שזה הצלם שלנו :) בפגישה שלנו זה רק התחוור והוא הצלם הראשון והאחרון איתו סגרנו. כל החוויה ביום החתונה הייתה נורא חיובית, ברצי היה ממש מקסים, מקצועי מאוד!! לא הרגשנו ואת הצוות שלו ושום דבר לא היה מאולץ או מאולתר מידי וכך גם התוצאה. החסרון היחידי שברצי הקשה עלינו זה לבחור לאלבום שלנו 250 תמונות מתוך 1,400 תמונות מושלמות :)
הצג עוד

נגה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלם קצת מאוחר מדי לחתונת שישי צהריים ואיזה מזל שברצי היה פנוי! כל החוויה הייתה פשוט מושלמת. הקלילות, הזרימה, הכישרון, המסירות וההשקעה (והיה חם!) ממליצים מאוד!!
הצג עוד

Yakir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פנינו לברצי בהמלצת הצלם שהיה אמור לצלם אותנו ולא יכל להגיע כי הוא גר בחו"ל. אין ספק שפעם הבאה שאצטרך צלם אפנה לברצי שוב! מעבר לזה שהוא כישרוני ויצירתי בטירוף הוא נעים הליכות, סבלן וענה על כל הבקשות שלנו. התמונות מגוונות וניקר שהייתה השקעה תוך כדי הצילומים ולאחר מכן בעריכה. מעבר לכך, חשוב לציין שכל ההתנהלות מולו מהרגע שסגרנו שהוא הצלם בחתונה שלנו ועד לקבלת התמונות הייתה חלקה וללא בעיות. לסיכום אנחנו רוצים להגיד לו תודה על ההשקעה וממליצים עליו בחום!
הצג עוד

Ben   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין מה לומר ברצי הוא הצלם הכי טוב שיכולנו לבקש לחתונתו ואנחנו כבר יודעים שנפנה אליו שוב בעתיד לחתונות נוספות במשפחה. התמונות יצאו פשוט מדהים, יש לברצי יכולת יוצאת דופן לחלץ תמונה מדהימה גם כשהרקע לא תמיד הכי מעניין. חוץ מזה שברצי הוא צלם תותח הוא פשוט נשמה של בנאדם. היינו מאוד נרגשים ביום החתונה וברצי היה גם הצלם וגם הפסיכולוג שלנו ודאג להרגיע אותנו ולייצר חוויה נעימה וכייפית לאורך כל הצילומים. יש לו פשוט לב זהב.
הצג עוד

Natalie   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
ברצי המהמם והכישרוני היה הצלם שלנו בחתונה, אחת ההחלטות הטובות ביותר שקיבלנו!!! התחתנו במאי אחרי 2 דחיות שבכולם ברצי נתן לנו הרגשה שהכל בסדר ואין מה לדאוג. כמובן שלא ויתרנו ובכל דחייה בדקנו אם הוא היה פנוי. לבסוף שהתחתנו היה לנו יום מהממם, קיבלנו תמונות של אומן, מגוונות שונות ועם עין חדה. אתם לא תתחרטו!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up