כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חב'

חב' "ענק האינסטלציה" בחיפה~נורית ורוני אלון~ tinkerbell

קבלנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
moshe4280   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
20 מתוך 100
מדובר בזוג נוכלים נורית גפן-אלון ו רן-גפן-אלון-זילברבוש שהיום הם נקראים "קורל אינסטלציה ושיפוצים" מהיישוב בת שלמה. הזהרו ואל תתקרבו אליהם אחרת תיפלו בפח תשלמו כסף ולא תקבלו כלום. עבודה גרועה,רטיבות בקירות, ביוב סתום. חבל על הכסף שלכם
הצג עוד

mir1122   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
ענקים באינסטלציה ענקים בהונאה       ענקים באינסטלציה עושים עקיצות לאנשים לוקחים צקים מראש באים יום אחד לעבודה הורסים קירות ונעלמים עם הכסף. הוגשה תלונה על הונאה כל מי שרואה את עצמו ניפגע על ידי ענק האינסטלציה מתבקש לגשת ולהתלונן במישטרה יש לשים סוף לנוכלים.      
הצג עוד

adg   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הפרסומות שלהם כובשות ונפלנו בפח. הלחיצו אותנו לשלם מראש עשרות אלפים של שקלים , והגיעו חמש פעמים בסה"כ כאשר אין לנו שירותים מספר חודשים אנחנו הולכים לשכנים להתקלח ולעשות צרכים, תארו לעצמכם אם אתם רוצים באמצע הלילה חייבים להתאפק כי לא נעים להעיר שכנים. לא קנו קרמיקה כלום- לקחו הכסף וכל פעם נתן מסנן תלונות ומורח אותכם שמחר יבוא עובד- והפלא ופלא- אף עובד לא בא. אין שירות , אין תמורה לכסף (אתם תחשבו מחיר משתלם אבל אתם לא תראו תמורה לכספכם). בסה" היו פה 4 פעמים ולא הרכיבו שירותים וכלום.כשהם באים הם שוברים את כל השירותים מיד כדי להשאיר אותכם תלויים בהם. במקרה הטוב אתם תקבלו קרמיקה של ריצוף וחיפוי ובצורה עקומה. נדיר שתקבלו חדר שירותים. אני מכירה מישהו שקיבל מהם חדר שירותים מלאים לאחר חצי שנה!! ואני מצטער שלא הכרתי אותו לפני שהחלטתי לשכור את שירותיהם. עכשיו אני צריך לשלם גם על פירוק הקרמיקה ששמו לי. נורית מקללת לקוחות כשמתקשרים לומר שלא קיבלו את שרצו. ופשוט תתרחקו מרמאים וגנבים אלו. שאלוהים ישלם להם בתחלואות!
הצג עוד

לילי בואיס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
אני נפגעת צד שלישי מצד חברת "ענק האינסטלציה". החברה ביצעה שיפוץ גדול לזוג קשישים הגרים מעלי. אזור שכונת נוה שאנן חיפה. במסגרת השיפוץ הוחלפה כל הצנרת בבית. זמן לא רב אחר השיפוץ החלה להופיע רטיבות מאסיבית בגג מתחת למקלחת של השכן.מזמין העבודה פנה לחברה והם הבטיחו להגיע ולבדוק. 4 פעמים הבטיחו ולא הגיעו! לא התקשרו לבטל, לא התנצלו...כל פעם הפסדתי ימי עבודה. החלטתי להתערב אעפ"י, שלא אני יצרתי קשר עבודה איתם.תחילה התקשרתי למספר המופיע כמשרד, ענה לי בחור משועמם. לשאלתי מדוע הבטיחו ולא הגיעו? לא הייתה לו תשובה ברורה:" תחכי בסבלנות, כאשר יגיעו תראי אותם" התחלתי לבקש את בעל החברה רוני אלון. כל פעם קבלתי תרוץ אחר "יצא, עוד לא חזר, ייצור איתך קשר ועוד" מובן שלא יצר שום קשר. אח"כ התקשרתי לטלפון נייד ענתה אישה בשם נורית. האישה הזו עונה בגסות וחוסר סבלנות נוראי "את מפריעה בנסיעה" "לא נמאס לך לבלבל לי במוח?" לבסוף אחרי ויכוחים ואיומים הגיע אינסטלטור במבטא רוסי (לא הקבלן שביצע את העבודה- ג'אמל) לתדהמתי הנ"ל הודיע חגיגית, שהנזילה לא מהשכן למעלה. לטענתי, שבדקו 3 בעלי מלאכה וכולם טענו פה אחד שזה מהניקוז במקלחון של השכן ביטל במחי יד! נתן הסבר לא לעניין "זה מאיזה חריץ בגג". הדירה שלי 4 קומות מתחת לגג! השכן למעלה מתעקש, שרק הם יתקנו היות והחברה מאיימת עליו, שאם מישהו אחר יתקן יבטלו להם את האחריות שנתנו לו ל-20 שנה! גם לא מתקנים וגם לאחרים לא נותנים לתקן.הקשישים תמימים ובינתים ביתי נהרס.מנסיון בעל כורחי למדתי, שיש להיזהר כמו מאש מהחברה הזו ומהעומדים בראשה.הם שקרנים וחוצפנים בצורה לא רגילה! יכולים להתקשר אליך ולהודיע שעוד 10 דקות מגיעים, אתה עוזב את העבודה רץ הביתה מחכה שעות לשווא, הם אפילו לא חשבו להגיע.נכון להיום הבטיחו לקשישים, שיבואו אחרי החגים!! יש צום רמאדן אין להם פועלים. מענין מה היה חצי שנה לפני החג?    
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up