כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פינתי

פינתי

חומוסיות
טלפון:03-6208217
0
59 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ophir_ok   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
פינתי הירושלמי - אמרו לי כולם, שאני חייב ללכת לטעום. אני לא טיפוס ירושלמי כלל ועניין. אני יכול לספור על האצבעות את הפעמים שביקרתי שם. מצער. הסניף של פינתי אשר נפתח בתל אביב, הוא של בחור צעיר (כך הבנתי) שקיבל המפינתי המקורי זכיון לפתוח בבוגרשוב. אנחנו הגענו למקום לאחר הליכה קלילה בערב לאורך הטיילת, דבר שעזר לפתוח את התאבון. המקום מעוטר בטפט ענק של תמונות מפורסמים אוכלים בפינתי (הירושלמי אני חושב). זוג שישב בחוץ נראה דיי משועמם. שניים או שלושה עובדים נכחו במקום, והתקבלנו על ידם בחום. לקחנו קובה צהובה (חומוס?), אורז עם קציצות וחומוס. מספיק לזוג. האורז עם הקציצות הגיע מעט קר, אבל טעים. ביקשנו תוספת רוטב באמצע, וקיבלנו. הקובה מצויינת. החומוס שונה (אנחנו הרי דיירי הבית של חומוס אבו דאבי), לא יותר מידי, אבל טעים מאד. בשני שליש הדרך, פצחנו בשיחה קלילה עם העובד/מלצר במקום, ולקחנו סודה לקינוח.   השורה התחתונה: האוכל טעים. יצא קצת קר. המחיר קצת יקר משציפינו (78 ש"ח). ולא היו פינוקים (פיתות וחמוצים - ותו לא). בגדול - סבבה.
הצג עוד

יובל כ.   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הלכנו 4 חברים לחומוס פינתי. כשהגענו היו מאוד נחמדים, לפחות הבחור שהיה אחראי עלינו. ובכך מסתכם הערך החיובי של חויית המקום. הזמננו חומוס כל אחד, שתייה וצ'יפס. החומוסים הגיעו פחות או יותר בזמן, השתייה הגיעה לאחר שני נדנודים למלצר, והציפס אחרי שלושה נדנודים. אני אפילו לא בטוח שהצ'יפס היה אוכל, דמה יותר לחומר בניין שמישהו שכח בשמן, אח"כ שכח על דלפק ההגשה, ואלינו הגיע כתחנה אחרונה. באמת לא היה ראוי למאכל. הבשר בחומוס היה טוב לעומת זאת. למרות הכל, ולמרות שעם אוכל אפשר גם לפשל, ולענות את הלקוחות האחרונים של היום בשאריות לא ראויות, החמור מכל זה לראות את צוות העובדים במקום זורק הערות סקסיסטיות לעוברות אורח תל אביביות בדרכן לים (פינתי נמצא על בוגרשוב), זאת מפי הטבח שעומד בחוץ ומעשן בשרשרת. שמעתי דברים טובים על פינתי, אז אני משער שבעיות מסוג הצ'יפס הלא טרי אינן קורות בדרך כלל, לעומת זאת כל השאר גורם לי להמליץ לכל מי שבא לשם להסתובב וללכת למשאושה, זה שני מטר משם.
הצג עוד

pantherit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
שמעתי לא מעט על פינתי הירושלמי ובכ"ז לא פיניתי זמן עד היום לפינתי התל אביבי.שישי בצהריים. המקום מלא. המתנה של דקות אחדות. כמו בכל חמוסייה - גומרים הולכים.אני אוהבת אוכל ביתי אז ויתרתי על החומוס הזמנו אורז ממולא. ומרק קובה אדום.מנה טעימה מאד. לא הורסת מפילה אבל בהחלט טעימה. מחירים זולים. השוס לטעמי הוא שצמוד לפינתי יש את קיורטוש המאפה ההונגרי! אבל זה כבר קשור להמלצה אחרת :) תעקבו..טעים...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up