כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
תומר בן שלמה - צלם

תומר בן שלמה - צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0522440046
95
99 מתוך 100
לפי 37 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
oshrat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
60 מתוך 100
...................................

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
תומר צילם בחתונה של אחותי לפני שנתיים, ואני- עוד לפני שסגרתי אולם התקשרתי לוודא איתו שהוא פנוי בתאריך(: כבר בפגישה הראשונה איתו ניכר שמדובר בצלם מקצועי ומיומן, ולא פחות חשוב- אדם נעים, משרה בטחון ומרגיע! תומר ענה על כל ציפיותינו: הוא הוביל אותנו למקומות מקסימים ומיוחדים לצילומי החוץ, תקתק את צילומי החוץ ביעילות ובכיף, הספקנו להצטלם בשלושה לוקיישנים מהממים (וזה עוד בשעון חורף כשהשקיעה מוקדמת!!), הוא לא נלחץ אפילו כשהתחיל קצת גשם והצליח להוציא גם ממנו את המיטב! לאורך כל הערב הוא היה בכל מקום, מתעד כל רגע ולא מפספס שום פרט, ויחד עם זאת- כמעט בלתי מורגש ובלתי נראה לאורחים. תומר עובד עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, צלם הוידאו עשה עבודה מעולה, וגם מעצבת האלבום אירית שהיא מלאת כשרון, יצירתית, אדיבה ושירותית (ולא התעייפה ממני גם כשביקשתי בפעם העשירית להחליף בין שתי תמונות). קיבלנו חבילת צילומים מושלמת: אלבום ענק, שני אלבומים גדולים להורים ועוד שני אלבומים קטנים נוספים, לוח שנה עם תמונות, קליפ "היי-לייטס", סרט ערוך באורך כשעה וכמובן כל חומר הגלם המלא של הוידאו, שגם הוא ערוך ומסודר. כל התמונות היו אצלנו כבר יומיים אחרי האירוע! והאלבומים והוידאו- פחות מחודשיים אחרי(!) מעל הכל- קיבלנו יחס חם, אישי, הוגן ואמין, מאדם שברור שבשבילו זו לא סתם "תעשייה".
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגענו לתומר דרך המלצות של חברים ומשפחה והכרנו בחור מקסים, נעים ומקצועי ללא פשרות!!! לאורך כל האירוע, תומר ליווה אותנו, היה קשוב לצרכינו ועם זאת, האורחים לא הרגישו אותו כלל!!! וכמובן הכי חשוב- התמונות פשוט מדהימות! מומלץ בחום@@@@@
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
תומר ליוה אותנו לחתונה לא רק בצילום אלא בתמיכה לכל אורך הדרך. המליץ על ספקים, נתן טיפים והכל בשלווה :) ביום הארוע ליווה אותנו בצילומים ונתן המון הכוונה ובעיקר הרגעה :) התמונות מושלמות ומקצועיות מאוד - מומלץ בחום !
הצג עוד

לורה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגענו לתומר דרך ההמלצה של האולם, נפגשנו עם כמה צלמים אבל איך שהגענו לתומר ידענו שהוא יהיה הצלם שלנו, בן אדם מקסים, נחמד,מתייחס לזוג באופן אישי ונעים ולא כעוד זוג בכל התעשייה הזאת של החתונות. בשיחה הראשונה הוא אמר שעם שיתוף פעולה שלנו עם המעצבת הכל יהיה מוכן במהירות וכך היה! את התמונות מהחתונה קיבלנו בדיסקים יומיים אחרי החתונה וחודש בדיוק אחרי החתונה קיבלנו את האלבומים (אלבום גדול, 2 בינוניים, 2 קטנים, לוח שנה, 3 הגדלות ודיסק און קי עם הסרטון הקצר והסרטון הארוך מהחתונה), אז המקצועיות, האיכות המעולה וההבטחות שהוא עומד בהן זה דבר אחד, דבר שני והכי חשוב זה יום החתונה, תומר והצוות מקצועיים, מצחיקים, אומנותיים ויצירתיים, זורמים עם הזוג ומשרים תחושה נינוחה ורגועה גם למי שפחות רגיל להצטלם (: התמונות יצאו מדהים!! הוא תפס את הרגעים החשובים והיפים ולא פספס כלום. בקיצור, האינטואיציה שלנו לגביו הייתה מוצדקת, לא יכולנו לבקש צלם טוב ומקצועי יותר מתומר והצוות שלו, פשוט מושלם ומודים לו על הכל (:
הצג עוד

מיטל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שחתמנו על החוזה לאולם, התקשרתי לתומר כדי לוודא שהוא פנוי לתאריך המשוער. תומר מנהל פגישה מקצועית על כל האופציות לצילום החתונה ומפרט בפרטי פרטים את הכל. ביום החתונה תומר והצלם הנוסף הגיעו בשלבי האיפור והשיער ולא פספסו שום אופציית צילום. בלוקיישנים של הצילומים האווירה הייתה משוחררת וכיפית עם נוחות בלתי רגילה לצילומים. הצוות ותומר היו מדהימים! כיף גדול איתם! אם אתם מעוניינים בצילום איכותי ובאווירה מדהימה, תומר הוא הצלם!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לתומר אחרי שהוא היה הצלם בחתונה של גיסתי והם היו מאוד מרוצים ממנו. כבר בפגישה הראשונה ניכר שהוא אמין, ישר, מקצועי, נעים ובעל תודעת שירות גבוהה. פגשנו עוד שני צלמים אחריו והחלטנו בסוף ללכת איתו כי התרשמנו ממנו הכי לטובה והוא היה הכי הוגן במחיר וכלל בעסקה גם דברים שהאחרים לא כללו. לפני החתונה הוא ענה לנו לכל שאלה בטלפון בסבלנות ובנועם. בנוסף לאירוע הגדול עשינו גם אירוע קטן בבית וביקשנו ממנו לתעד גם אותו. הוא ישר הסכים לשלוח לנו שני אנשי צוות בעלות הוגנת וכמובן לשלב את החומרים מהיום הזה גם באלבום, בקליפ ובשאר החומרים של האירוע הגדול. ביום החתונה הוא הגיע בזמן, היה סבלני וזרם עם כל הבקשות שלנו וגם אנשי הצוות שלו היו נעימים ומקצועיים. הצענו לו לוקיישן חדש שהוא לא צילם בו אף פעם והוא זרם איתנו בכיף. שלושה ימים אחרי האירוע כבר קיבלנו את כל חומר הגלם על דיסקים בצורה מסודרת והתמונות יצאו מדהימות!! תומר עובד עם מעצבת בשם אירית שעובדת על האלבום וכשלושה שבועות אחרי האירוע כבר הייתה לנו במייל סקיצה ראשונה של האלבום! אנחנו ממליצים בחום על תומר והצוות שלו, לא תצטערו :)
הצג עוד

michal_bernstein   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מרגע המפגש הראשון שלנו עם תומר - ידענו שמצאנו את הצלם שלנו. כל אינטראקציה איתו הייתה נעימה ומשרת בטחון, הרגשנו שיש לנו עסק עם צלם סופר-מקצועי, עם שנים של ניסיון, מישהו שיודע את העבודה וגם, לא פחות חשוב, נהנה ממנה. תומר ידע בדיוק לאן לקחת אותנו לצילומי החוץ שלפני החתונה - הספקנו להצטלם בארבעה לוקיישנים שונים ויפהפיים והצילומים עברו בכיף ובהנאה. הגענו לאולם בזמן, לא מותשים, לצילומי משפחה. בחתונה עצמה תומר והצוות היו פשוט מדהימים!! מקצועיים, נעימים, תפסו את כל הרגעים החשובים ולא פספסו כלום - הכל הונצח בתמונות יפהפיות, אמיתיות ומרגשות... תומר נשאר איתנו עד שהלכו אחרוני האורחים (בסביבות 3 בלילה...) ונתן לנו עוד באותו לילה שישה דיסקים עם כל התמונות, ואינספור מגנטים כולל מגנטים מוגדלים של צילומי החוץ... העבודה על האלבום מול המעצבת עירית הייתה נעימה, יעילה וזריזה - תוך חודש וחצי היו בידינו האלבומים והוידאו: סרט באורך מלא (ארבע שעות) וסרט ערוך מקצועי ומרגש (כשעה ורבע, שמעבירה בצורה מושלמת את כל חווית החתונה בלי להחמיץ אף אחד ושום דבר!) תומר דאג לנו לחבילה מושלמת: צילום סטילס, צילום וידאו, מגנטים, אלבום ענקי לנו ואלבומים מוקטנים להורים, ואפילו הוסיף מתנה - לוח שנה עם תמונות מהחתונה... לכל המתלבטים - תומר הוא ה-צלם בשבילכם :-) תודה ענקית תומר!
הצג עוד

elishevar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
תומר והצוות שלו היו פשוט מדהימים! קצת חששנו מהצילומים לפני החתונה, שיראו מבויימים ושממש לא נהנה מהם, אבל תומר היה אחד הדברים שעשה לנו את החתונה! הצילומים עברו בצחוקים ובאוירה מדהימה. הוא היה קשוב לבקשות שלנו, קרא אותנו והבין בדיוק מה מתאים לנו. עוד בסוף האירוע תומר מסר לנו דיסקים עם כל צילומי הסטילס מכל היום, והתמונות היו עוצרות נשימה. ממליצים בחום על הצלם שיעשה לכם את האירוע!
הצג עוד

דנה דהן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לא יכולנו לבקש צלם יותר טוב מתומר!נתחיל מזה שכל הצילומים היו בזמן ובנחת! הגענו בכיף לאולם הספקנו לשבת לאכול אחרי שהצטלמנו ב4 מקומות שונים.את כל הגיבוי של התמונות והוידאו קיבלנו באותו יום של האירוע.פחות משבוע ואלבום החתונה חיכה לאישור שלנו, חשוב לציין שהגרפיקאית שעיצבה את האלבום פשוט תותחית! בשיחת טלפון אחת היא הבינה בדיוק מה סגנון האלבום שאנו רוצים, שלחה לנו אותו לאישור ומרגע האישור תוך 28 ימי עסקים האלבום היה מוכן!!! ללא כל התעסקות במיון ובחירה של אלפי תמונות... (אפילו לא נפגשנו איתה)קיבלנו אלבום גדול עם 86 עמודים! (תומר הוסיף לנו 6 מתנה אחרי שהגרפיקאית לא הסכימה לוותר על חלק מהתמונות) 2אלבומים בינוניים להורים ועוד שני אלבומים קטנים לנו.חוץ מזה 3 תמונות שבחרנו מוגדלות על קנבס, מהממות!!!סרט וידאו קצר של שעה ועשר דקות ועוד סרט של 3:45 שעות. גם כן ערוכים יפה מאוד ומתארים בדיוק את האירוע!ומתנה מתומר לוח שנה גדול עם תמונות שלנו.בקיצור ולעניין... גם אנחנו וגם ההורים מרוצים מאוד מהפגישה הראשונה עם תומר ועד קבלת האלבומים ווהוידאו הכל הלך חלק ובכיף!מומלץ בחום!!!!!!מיותר לציין של כל תמונה שתומר צילם שווה אלף מילים...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up