כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Events Djs | איוונטס די ג'ייס

Events Djs | איוונטס די ג'ייס

תקליטנים
טלפון:0545451548
96
98 מתוך 100
לפי 190 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Anastasiya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
הצוות הזה עשה את החתונה שלנו לחתונה יוצאת מן הכלל, מיוחדת וכיפית , מוזיקה מדויקת ופגיעה ישירה בטעם המוזיקה של הקהל.מופע התופים הוסיף למקוריות.תודה תודה תודה
הצג עוד

Vladik   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם פיליפ להיות הDJ בחתונה שלנו ללא כל התלבטות, אחרי ששמענו אותם מנגנים באחד המועדונים ידענו שאותם אנחנו רוצים.ההופעה שלהם בחתונה הייתה מושלמת, מעבר לניגון מוזיקה הם גם עושים הנחייה לאירוע, מקפיצים את הקהל, ומכניסים תוספות ומשחקים מעניינים שמוסיפים לאווירה. זה היה הדבר שהכי חשוב לנו, שלא יהיה DJ משעמם שפשוט מנגן מוזיקה, והם לגמרי עשו את העבודה!ממליצים עליהם מאוד!
הצג עוד

Женя   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הם היו אצלינו בחתונה.אנחנו מאוד מאוד מרוצים מהם.הכל עבר מושלם,אנחנו והאורחים היו מאוד מרוצים מהניהול שלהם באירוע.היו לנו אורחים דוברי רוסית ובעברית,והם הצליחו לשלב את המוזיקה ככה שכולם נהנו.ממליצים בחום,ונשתמש בשירות שלהם באירועים אחרים.תודה אלופים !
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה הבנו שהם הולכים לתקלט לנו בחתונה וללא ספק החל מהפגישות ועד לאירוע עצמו ביצעו הכול באופן מושלם ונתנו גם עצות מדהימות. בחתונה הרימו את הרחבה לאוויר גם את הצעירים וגם את המובגרים וידעו לקרוא את הרחבה באופן מושלם. והמופע שלהם - וואו .
הצג עוד

sasha   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
פיל ולאו החזיקו לנו את האורחים על הרחבה! הייתה לנו כמות מכובדת של דוברי רוסית לצד כמות גדולה אף יותר של דוברי עברית והיה שילוב מדהים בין השפות כולם רקדו בכל השפות וזה מה שהיה לנו חשוב וזה לגמרי קרה! לא הפסיקו להחמיא לנו על המוזיקה ולומר כמה שמח, פיל הנחה את הערב בצורה מושלמת ידע תוך כדי אירוע לתמרן בין מה שתוכנן למה שצריך עכשיו בפועל. כמובן שלפני האירוע היו לנו שיחות ארוכות שירים שביקשנו לנגן, כל פעם הוספנו עוד משהו ופיל בסבלנות רבה הוסיף את כולם. מעבר למוזיקה סגרנו גם אטרקציות, שהיו ממש איכותיות, האולם שלנו לא הרשה קונפטי ואפילו פה פיל השיג אישור חריג כדי שנוכל להנות מהאטרקציות שרצינו מלחתחילה. המחיר היה הגון ושווה את העבודה וההשקעה של פיל ולאו. חשוב לי לציין שדחינו את האירוע בשל המלחמה ועברנו מיום חמישי לרביעי והם היו הספקים היחידים שהורידו לנו את המחיר ועוד מיוזמתם זה היה מחמם את הלב ונתן הרגשה של הגינות.
הצג עוד

דניאלה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירות מדהים וחם יש תמורה למחיר הרימו את הערב בצורה הטובה ביותר וכל האנשים אמרו שהיה וואוו
הצג עוד

מישל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
פיל וליאו המדהימים, חיפשנו אלופים שיעשו לנו שמח לקהל הרוסי והישראלי יחד ובהחלט הבחירה הכי מוצלחת שיכולנו לבחור! תודה על אירוע מטורף, בלעדיכם הוא לא היה מדהים כפי שהיה!הייתם מלאי הבנה, סבלנות וזרימה עם הסגנונות הרבים שביקשנו! אנשים עפו ורקדו כל הערב גם המבוגרים שבהם וזה היה הכי חשוב ושווה שיש!
הצג עוד

מני   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
יצא לנו להכיר את פיל וליאו מאירועים קודמים והיה לנו ברור שזאת הבחירה הטבעית שלנו..ועם כל זה האירוע היה פשוט מעל לעל הציפיות!!!מתחיל מלפני האירועבתיאום ציפיות, האיכפתיות, תשומת הלה לפרטים הקטנים, פשוט הכל!בנוסף היה לנו קהל חרדי והריקודים הראשונים היו בהפרדה, השואו, המוזיקה והאווירה ברחבה היו פשוט וואו!לא היה אורח אחד (כולל החרדים) שלא פירגן לצוות מקצוענים הזה.עד השעות הקטנות של הלילה היו קשובים לקהל ולא נתנו לנוח.ידוע שהאירוע קם ועומד על הדיג'ייואין ספק שפשוט בחרנו נכוןשוב תודה לאלופים על ערב באמת בלתי נשכחממליצים בחום באהבה ומכל הלב!ליזה ומני נודלמן
הצג עוד

אנה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
קצת לפני 12.05 נפגשנו בזום עם פיל המקסים שעות נעימות של סובלנות צחוקים הצעות מהצד שלו איך לעשות אירועה שלנו הכי הכי יפה בעולם
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הם תמיד הצליחו להרים את האווירה ולהתאים את השירים לקהל ככה שתמיד היה שמח!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up