כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מסעדת פרידה קאלו בתל אביב

מסעדת פרידה קאלו בתל אביב

מסעדות בשרים
טלפון:03-5660481
0
73 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
מי שכבר מכיר את פרידה קאלו ואת מה שהייתי אומר עליה בעבר אולי יתפלא - אבל הביקור של אתמול פשוט עבר את הגבול. שום דבר לא עבד, פשוט שום דבר.   זה התחיל בזה שהגענו והשולחן המוזמן לא היה מוכן. בסדר, קורה. ישבנו על הבר 15 דקות, פיצו אותנו בקאוה, בסה"כ היה נחמד. עובר.   זה המשיך המלצרית שבקושי הגיעה לשולחן, וכשהיא הגיעה, להזמנה לקח הרבה (הרבה) זמן להגיע. כשסיימנו לאכול את המנות (הזמנו 6), גילינו שלמעשה אחת מהן לא הגיעה עדיין.. שאלנו את המלצרית והיא אמרה שזה עוד רגע מגיע, מה שהיה נכון - אבל איזה דבר זה שמנה אחת מתוך 6 מגיעה אחרי שהשאר כבר נגמרו?    בכל זאת, הזמנו עוד 3 מנות והתחלנו לחכות - הרי היה מה לאכול מהמנה שהגיעה באיחור ף)   אחרי 20 דקות לערך שאלנו מה קורה עם המנות.. המלצרית הלכה לברר וחזרה ואמרה שכנראה ההדפסה לא הגיעה למטבח והמנות לא נשלחו. הסיפור ממשיך.. ביקשנו לבטל את ההזמנה כי כבר לא היה כוח לחכות (למרות שהיו אנשים רעבים בשולחן..) - לק קיבלנו שום פיצוי ושם דבר על 20 דקות המתנה לכלום. הקינוח היה סביר.   כששילמנו, ביקשנו לפרוט 100 ש"ח לטיפ - קיבלנו חזרה 95 ש"ח. ביקשנו עוד 5 שקלים - שוב, בקושי סליחה. בזמן החיוב - כרטיס האשראי חויב על השולחן ליד - 600 ש"ח במקום 60. זה פשוט לא נגמר!   בקיצור - פאדיחה אחת אפשר לסחוב, במיוחד עם מתנצלים. אבל שנייה, שלישית, רביעית, חמישית ועוד היד נטויה, באותו ערב, בלי התנצלות כמעט - זה ממש מוגזם. לא ממליץ על המקום.
הצג עוד

tristery   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אם היינו מוצאים וניכנסים לבר/מסעדה כזה בספרד למשל-אין ספק שהיינו בטריפ מתמשך גם אחרי שעזבנו את המקום בתום הבילוי שם,והיינו מורישים את זכר ורשמי החוייה לכל מכרינו וידידנו באשר הם ! הענין הוא שזה בארץ(המראות מהחלונות הן בסה'כ של רח' לילנבלום ואלנבי,והשפה השולטת היא עיברית)... אבל את החלק של העברת ההמלצה-לא אפספס בשום אופן,והנה זה מופיע בפניכם. המקום מיסתורי משהו,ופיצחנו את החידה בעזרת גוגל והמלצרית הידענית שלנו:"פרידה קאלו" היתה ציירת מקסיקנית שהיתה נכה ממחלת הפוליו וגם בתוספת תאונת דרכים,היא התפרסמה חזק דווקא אחרי מותה, ומזה נישאבו האוירה/חלק מהתפריט/והמוסיקה. קחו בחשבון שאתם מגיעים למקום שמגיש מנות ראשונות ואחרונות בלבד(כמו בסגנון ה"טאפסים" הספרדים),אבל הראשונות מגוונות ובסה"כ משביעות אם לוקחים מספר מנות. השירות חשוב לבעלי ומנהלי המקום עד כדי שבזמן שהמארחת מכניסה ומטפלת בלקוחות ואינה נמצאת בכניסה-הברמנים החברמנים לוקחים פיקוד מעצם המיקום הקרוב ומול הפתח,ויוצרים קשר ראשוני עם הנכנסים הנוספים ! העיצוב יפה (אדום/שחור הורס אותי),וגם יש מספר חלקים למקום,כשלכל חלק יש את האופי שלו(בר מרשים, שולחנות קטנים גבוהים,חדר צדדי,ומירפסת אחורית).המוסיקה מיוחדת,ואנחנו זכינו להכיר את להקת balkon beat box הישראלית(!) בסגנון צועני/לטיני(אם קלטתי נכון...),שלמדנו עליה את זה מהמלצרית עצמה לשאלתינו :-) אגב,אפילו בענין האבטחה,גישת המקום עושה הרגשה טובה,כש העלות היא בסה"כ 1 שח לסועד-וגם זה רשות.אהבנו גם את הקטנה הזו.
הצג עוד

pantherit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פרידה קאלו . התאהבתי ממבט - ביס ראשון. אהבתי הכל את המיקום, המקום, האווירה והאוכל ואת זה שהוא עדין די חדש ותמיד יש מקום :).המיקום לילינבלום. בתוך מבנה משוחזר. אווירה אפלולית ורומנטית. האוכל. בדיוק כמו שאני אוהבת מתאים לשעות הלילה המאוחרות. יש רק מנות קטנות של ראשונות ואחרונות. אני אוהבת שלא מונחת לי צלחת ענקית עם מנה אחת.. ומעדיפה המון המון קטנות. .מנות מומלצות: הלחם מצוין. הריזטו הכי טעים שאכלתי בארץ כמעט כמו הכי טוב שאכלתי באיטליה. מנה שנקראת ביפה דה פרידה של נתחי פילה עם משהו. לא זוכרת את השאר נראה לי שהכל היה טעים מאד חוץ מקרפצ'יו שהיה תפל אולי כי הוטבע בשמן זית.שירות מצוין. השף שהוא גם הבעלים בחור צעיר ומקסים נוהג לעבור בין השולחנות לומר שלום ולשמוע איך המנות.תפריט יינות עשיר. אבל משום מה הרגשתי שתמיד "מעודדים" אותי לקחת את הישראלים... אני בשביל ההתאמה למקום מעדיפה לנסות אחרים. בקיצור ממולץ וחובה ריזוטו :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up