כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מורן פרידנר

מורן פרידנר

איפור כלות
טלפון:0542150573
95
99 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשחיפשתי מאפרת ומסרקת היה לי חשוב שהיא תאפר אותי טבעי ושהאיפור והשיער יחזיקו גם בחום של אוגוסט. אני לא מתאפרת ביום יום והלחיץ אותי להיראות כמו מישהי אחרת ביום החתונה. ברגע שנפגשתי עם מורן כל החששות התפוגגו, היא ישר הסבירה לי איך הכל עובד ושהיא מתכווננת לרצונות שלי, איפור הנסיון הייתה חוויה נהדרת איתה וביום האירוע הייתי הכי מרוצה מהתוצאה, האיפור והשיער החזיקו ממש עד סוף האירוע ואפילו לא הייתי צריכה להשתמש בערכת הטאץ׳ אפ (המקסימה) שהיא הכינה לי. ממליצה בחום!
הצג עוד

Mor Goren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מורן כל כך נעימה, איפרה וסירקה אותי, אמא שלי ואחותי (ושלושתנו מתולתלות!). גם תקתקה את כל העסק מבחינת לוחות זמנים וגם כולנו יצאנו יפיפיות, לא מאופרות מדי, עדיין אנחנו אבל ממש משודרגות בצדדים החיוביים וגם מילאה אחר כל בקשותינו. היה פשוט כיף להיות איתה לאורך כל היום:)
הצג עוד

zopikim   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מורן הייתה הרבה מעבר לציפיות !!! מורן נתגלתה לא רק כבעל מקצוע מיומן ומנוסה אלא גם כבן אדם מקסים המשרה רוגע ושלווה לסובבים אותו.
הצג עוד

saraipeled   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מצוינת. מורן איפרה אותי במקצועיות רבה ביום החתונה, ובארוע נוסף שהתקיים כעבור כמה ימים. כבר באיפור הנסיון מורן היתה קשובה לרצונות שלי, היא הציעה כמה אפשרויות, והגענו לנוסחה שהכי התאימה לי והרגשתי אתה בנוח. היא הקדישה לי זמן רב, והיתה נינוחה ושדרה לי, שיש לה את כל הזמן בעולם עד שארגיש טוב. ביום החתונה היא הגיעה בדיוק מרבי למקום ההתארגנות שלנו (שהיה מעט מרוחק באיזור הרי ירושלים). היא היתה מתוקה ונינוחה, מה שהיה מאוד כיף ועוזר בזמן המעט לחוץ... היא אפרה גם את אחותי, אמי, דודתי וגיסתי- וכלן היו מאוד מרוצות. קיבלתי הרבה מאוד מחמאות, ובעיקר הרגשתי מצוין.
הצג עוד

kerenkin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מורן פשוט מדהימה בכל המובנים- מקצוענית אמיתי, סבלנית קשובה, אכפתית. נותנת הרגשה מדהימה והתוצאה- אין מילים!!! כבר באיפור הניסיון הבנתי שיש לי עסק עם משהי מיוחדת- בחורה אינטיליגנטית, יפה ומוכשרת עד כדי כאב, עובדת עם הנשמה, הכי חשוב לה להוציא אותך מושלמת ומרוצה מהתוצאה.
הצג עוד

wd123   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין לי מילים לתאר איך הרגשתי כנסיכה בחתונה שלי בזכות הכישרון המדהים של מורן.קבעתי עם מורן איפור ניסיון בביתה. היא הקדישה לי את כל זמנה וענתה לכל שאלותיי, התוצאה של האיפור היתה מדהימה ויצאתי בביטחון מלא לקראת החתונה.ביום החתונה מורן אף הקדימה להגיע למקום ההתארגנות ובנעימותה הורידה ממני כל לחץ וגרמה לשעות ההתארגנות להיות שמחות ומהנות.מורן דאגה לאחר המפגש עם החתן לשפץ את מה שעשו הדמעות והנשיקות ולהכין אותי לערב הגדול...המחיר היה ממש ממש הוגן! ושווה כל שקל.מצרפת לינק לקליפ שבו מורן מאפרת אותי-http://il.youtube.com/watch?v=fuwAHMY8p1o
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up