כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סופיה גורביץ

סופיה גורביץ

רופאים
כתובת:
טלפון:03-5566455
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שרון טל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
וואו איזה רופאה מדהימה ומנתחת בחסד!!!! אנושית מקצועית , מסבירה הכול לפני הפעולה. מומלצת בחום רב. והכי חשוב זה שיש אדם לפני התפקיד. תודה לך ד"ר גורביץ את מדהימה!!!! תודה על שיפור איכות החיים. ועמידה באתגר הלא פשוט -גופי המורכב. תודה לך על הכול!!!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
מהרגע הראשון שהגעתי הביעה חוסר איכפתיות וזלזול. "מה שתגידי" הייתה תגובה שחזרה כמה פעמים. כאילו היא נערה מתבגרת. באתי להתייעץ בנוגע לאמצעי מניעה- היא לא עזרה לי בהתלבטות, רק זרקה עלי המון מידע (שכבר ידעתי מחיפוס באינטרנט) ולא עזרה לי להבין מה היתרונות והחסרונות של כל שיטה. אציין סתם לרקע שאני בת 25, ולומדת רפואה. לא עזר לי לקבל מידע מהימן / מקצועי.
הצג עוד

2468   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
מהרגע הראשון שפוגשים אותה היא נותנת הרגשה לא רצויה. הבן אדם הכי אנטיפאטי שנתקלתי בו ועוד בתחום אינטימי שכזה. זו הייתה הבדיקה הגינקולוגית הראשונה שלי והיא לא הייתה נעימה בלשון המעטה. לא הייתה מוכנה להסביר ולפרט על הבחירה שלה בטיפול, לא שאלה אפילו שאלה אחת על היסטוריה רפואית שיכולה להיות רלוונטית וגלגלה עיניים כששאלתי שאלות. תחסכו לעצמכם את העוגמת נפש וחפשו מישהי אחרת. זה מה שאני הולכת לעשות.
הצג עוד

criodyn   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
אני בהרהיון ראשון. פניתי עליה רק בגלל שהיא דוברת רוסית וקרובה למקום המגורים, אף אחד לא המליץ לי אליה. כל הפגישות שידרה אוינות, זילזול וחוסר אכפתיות. ברגע האמת שהייתי צריכה הפנייה מסויימת, מדובר בחיי הילד שלי שעוד לא נולד, היא סירבה לתת רק בגלל שהיא לא רוצה. דיברה ישירות על הפסקת הריון, בלי להקשיב ולנסות להבין מה קורה באמת ואיזה טיפול נחוץ. הטיפול שקבלנו במקומות אחרים רק הוכיח, שהיא לא מבינה כלום, לא רוצה לדעת כלום ומה מעניין אותה אף אחד לא יודע, אולי רק משכורת שלה. הגענו לרופא נשים מחוז מרכז, למרות שהוא מנסה להגן אליה יש בידינו הוכחות רפואיות על שגיעות עמדתה, אנו ממשיכים בכיוון נגד "רופא" זאת ונעשה כל מאמץ כדי שתקבל התראות משמעת ואחריות רפואית באופן ברור, כדי שתלמד להתנהג כרופא או לפחות כבן אדם. אם שינוי כזה עדיין אפשרי. אנו ממליצים מאוד לא לפנות אליה, כי היא מנסה לא רק לפגוע במצב רוח אלא גם בחיי האדם או עובר - לא אכפת לה.  
הצג עוד

podval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הגעתי לרופאה בשבוע 14 להריון (תאומים,לאחר טיפולי פוריות) עם הפרשות דמיות (הרופא המטפל שלי אמר שאני צריכה להיות במעקב,ולא הצלחתי לקבוע אליו תור). הרופאה קיבלה אותי בפנים חמוצות ומהרגע הראשון יצרה הרגשה שאני לא רצויה פה. בהמשך היא סירבה לטפל בי בטענה שהיא לא מכירה אותי ואם אני חושבת שיש אצלי איזשהי בעיה רפואית שאלך למיון ולא אבלבל לה את השכל. לא הקשיבה ולא נתנה לסיים אף משפט. גם כן סירבה לעשות לי אולטרה סאונד. כל ה"טיפול" לקח בדיוק 2 דקות.   חשבתי שכבר ראיתי רופאים לא מקצועיים בחיי אבל היא שברה כל שיא. לא רק שהיא לא עזרה אלא להפכו גרמה לי לעוגמת נפש שעדיין לא התאששתי ממנה.   לא להתקרב!
הצג עוד

katali5   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
אמנם ההיא לא הבן-אדם כי סמפטי,אבל בכל פעם שהתייעצתי איתה היא נתנה לי את העצה הנכונה.לצערי לא תמיד שמעתי לעצתה...

יעליבר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הייתי כבר אצל כמה גניקולוגים שהתאכזבתי מהם אבל היא עברה את כולם בגדול.הרופאה הזו, אם בכלל אפשר לקרוא לה כך היא אנטיפטית חסרת אנושיות.היא קיבלת את פניי עם פרצוף חמוץ, התעצבנה עלי שאיחרתי כי היא לא הייתה מודעת לכך שהמזכירה שלה התקשרה אלי וביקשה שאגיע מאוחר יותר, ותבינו שזה עוד אחרי שחיכיתי בחדר ההמתנה חצי שעה.לא עשתה לי בדיקה גניקולוגית, לקחה דוגמא לבדיקת מעבדה והכאיבה לי כמו שאף גניקולוג לא הכאיב לי קודם.אח"כ עוד אני הייתי צריכה להביא את הבדיקה למעבדה של מאוחדת ובשביל התוצאות נאלצתי להמתין יותר משבוע.גם לאחר קבלת התוצאות לא היה ניתן לדבר איתה ולשאול מה אפשר לעשות מפה.בקיצור, החוויה הכי מזעזעת שהייתה לי בחיי במסגרת ביקור אצל רופא.בנות, אל תעוללו את זה לעצמכן. אם מציעים לכם את הרופאה הזו תבקשו אחר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up