כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

כתום- בועז גור

כתום- בועז גור

תקליטנים / DJ
כתובת:
טלפון:052-6657566
88
92 מתוך 100
לפי 46 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
shay86madmon   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
קיבלנו המלצה על בועז גור מהאולם שבו התחתנו . הפגישה עם בועז הייתה פגישה שבנ הוא נתן את הרושם הטוב ביותר ושהוא קשוב לבחירות המוזיקליות שלנו ולקו המוזיקה שעליו דיברנו . בפועל במהלך החתונה היה אחרת לגמרי ממה שחשבנו שיהיה ברחבת הריקודים. סגנונות מסוימים שסיכמנו שינגן לא ניגן בכלל, לא הקשיב ולא קרא את הקהל שציפה למוזיקה מגוונת ואיכותית כולל אותנו הזוג. במקום זאת , בחר בועז לנגן הרבה מוזיקה ים תיכונית מזרחיצ ואפילו שילב שני שירים בלחן ערבי שאין לנו מושג מאיפה הוא הביא אותם. מספר פעמים ביקשנו ממנו לנגן סוג מוזיקה שאותה אהבנו ואפילו סיכמנו עליה יחד איתו אבל לצערנו הוא שם עלינו פס. בועז גור אכזבה!! די ג'יי שלא באמת יודע לנגן מוזיקה טובה אלא נשאר במקום הפרטי שלו עם הרבה דיבורים ופחות מוזיקה .
הצג עוד

pardo.liat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
בועז בן אדם מדהים ודיג'יי מדהים לא פחות. הגענו אליו מרשימה מהאולם בו התחתנו, ודרך ההמלצות פה, ואכן מדובר בבן אדם מוכשר שידע לקרוא אותנו ולהתאים לנו ולקהלי היעד השונים (האורחים) את המוזיקה הכי טובה. היה כיף בטירוף וכולם רקדו ונהנו וגם קיבלנו ביקורות טובות על המוזיקה. כבר בפגישה הראשונה איתו התרשמנו לטובה, מהאישיות הענווה ומהמקצועיות שלו. ממליצים בחום רב!!!! ליאת וחן.
הצג עוד

YogliB   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אל בועז הגענו דרך אגדת דשא, ואין ספק שהבחירה לקחת אותו בהמלצתם, היתה הבחירה החכמה ביותר שעשינו. כבר מהפגישה הראשונה היה חיבור מצוין, הוא שמע אותנו וישר התחבר לראש שלנו ומינף את זה הלאה. באירוע הוא הצליח להרקיד מתנחלים, קיבוצניקים, תימנים וטריפוליטאים על רחבה אחת שלא התרוקנה אפילו לשניה, עד 1 בלילה. הוא נצמד לרשימת השירים שלא רצינו שיושמעו וידע לזרום עם הלך הרוח בחתונה, שלנו ושל הקהל. בנוסף היה חשוב לו להיות קרוב ונגיש לקהל האורחים, עם עמדה שהייתה קרובה לרחבה. מעבר לכל זה הוא אדם שפשוט כיף לשבת ולדבר איתו. מומלץ בחום!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בועז! האיש והאגדה! מהרגע הראשון שפגשנו את בועז (דרך האולם- אגדת דשא באחוזה) הוא כבש אותנו, מקצועי אבל צנוע, בעל ניסיון רב אבל נותן המון מקום לדעה אישית ולהתבטא בחופשיות. נותן כל הזמן טיפים כיצד לנהל את האירוע בבטחה וללא תקלות, זרם איתנו על הבחירות שלנו במוזיקה אבל ידע גם לנתב את זה לכיוון שהקהל רצה. והכי חשוב- הוא קרא את הקהל שלנו כמו ספר. עוד במהלך האירוע שמענו עליו מחמאות בלי סוף, והסכמנו עם כולן! כשאומרים שהמוזיקה היא זו שעושה את האירוע- לא צוחקים. ובועז עשה את זה- בגדול! מודים לך מכל הלב על אירוע מושלם.
הצג עוד

ליעד וגל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
כל מה שרצינו לקבל מהDJ שלנו! מחד מקצוען אמיתי עם הבנה עמוקה ותשוקה אדירה למוזיקה שחי לגמרי את עולם החתונות ומהצד השני אישיות מקסימה וכייפית שנתן לנו מלא טיפים היה קשוב, קיבל וביצע את כל הבקשות שלנו (גם ההזויות) ובגדול נתן לנו את התחושה שהוא איתנו כל הזמן . בועז היה מקסים וחמוד כבר מפגישת ההיכרות ופרש בפנינו את התפיסה שלו לגבי החתונה. בפגישת העבודה שהתארכה והתארכה הוא סופר סבלני ואפילו נתן לנו מלא מלא טיפים (גם שלא קשורים למוזיקה) והיה מקסים גם כשהכנסנו שינויים ברגע האחרון ואפילו במהלך האירוע אמרנו לעצמו שממש כיף שלקחנו אותו. אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלנו לגבי החתונה!
הצג עוד

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לבועז הגענו דרך האולם אגדת דשא בו התחתנו. כבר בפגישה הראשונה השרה אווירה נעימה, לא שיווק את עצמו ולא הלחיץ שנבחר בו. תרם הרבה מהניסיון שלו להתנהלות וזמני האירוע, זרם בכל מה שביקשנו מבחינת הקהל וסגנון השירים. היה לנו ברור שמדובר באדם מקצועי, שהיה לו חשוב בעיקר לשמח את הקהל ובמהלך האירוע היה קשוב למה שקורה ברחבה. מומלץ בחום!!
הצג עוד

Sasha   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לבועז הגענו דרך אגדת הדשא-גן אירועים שבו התחתנו. מדובר על בן אדם כיפי ומקצועי. בועז היה קשוב וידע לקרוא את הקהל.רחבת ריקודים כל הזמן היתה מלאה. תודה בועז על האירועי כיפי! רפי וסשה
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
הגענו לבועז דרך אגדת דשא , שם התחתנו וכלכך שמחנו על זה! מהפגישה הראשונה התחברנו ,בועז הבין בדיוק מה אנחנו רוצים ושלף לנו מוזיקה מהמחשב שקלעה בול לטעם. כך גם היה באירוע, הרחבה תמיד היתה מלאה,אנשים לא ישבו לרגע והיחס לאורך כל הדרך היה חם כיפי ואישי! בועז תודה רבה על הכל!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב-28.7.15 בגן אירועים בפרדס חנה, אל בועז גור הגענו דרך המלצה של גן האירועים בו התחתנו ומאותו רגע מאושרים על ההחלטה! בועז היה מקצועי ברמה אחרת. נפגשנו פעמיים לפני החתונה ואפשר לומר כעת אחרי החתונה שבועז הייתה ההחלטה הכי טובה שעשינו ואם יש משהו שהיה מושלם באירוע זו העבודה של בועז והמוזיקה! חברים ואורחים פרגנו עליו גם ובהתאם לכך גם רקדנו עד לפנות בוקר והחתונה עוד הייתה באמצע שבוע.. מעבר לזה בועז איש חם ומקסים, ממליצים בחום! הילה ואורעד
הצג עוד

Boni   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מקצוען אמיתי. הוא אדם מאוד נחמד ונעים והיה כיף להיפגש איתו ולסכם את אופי המוזיקה שיהיה ברחבה. בועז מאוד קשוב ונתן לנו עצות מעולות מבחינת בחירת שירים ששידרגו מאוד את האירוע. קיבלנו אינספור מחמאות עליו; אנשים שבד"כ לא רוקדים בחתונות כי לרוב השירים הם לא מתחברים, הפעם רקדו ורקדו ולא רצו לעזוב את הרחבה. הוא התייחס לבחירת השירים שלנו ושילב כמה שירים שחשב לנכון שיתאימו וזה היה מושלם. גם המעבר בין השירים היה מקצועי ברמה גבוהה מאוד. מומלץ בחום!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up