כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שמוליק סלומון

שמוליק סלומון

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0546252195
94
96 מתוך 100
לפי 107 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
michal2sukenik   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את שמוליק הכיר בן זוגי, דרך צילום שעשה לו, הוא אמר לי תסמכי עליי מדובר באיש מקצוע מדהים. בחרנו בשמוליק בעקבות זאת, וזה כל כך היה נכון! איש נעים, מתערבב עם הקהל, תופס רגעים שלא ניתן לביים, רגשות פשוט ואוו. תוך שבוע קיבלנו את כלל התמונות וממש קשה לבחור, כולן מדהימות והכי חשוב מזקקות את השמחה והאושר שחווינו באותו יום. לכן כמובן שממליצה לכל מי שרוצים לתת את האחריות לשמירת הזכרונות לתת אותה לשמוליק, תענוג!
הצג עוד

Cheli   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אליו דרך המלצה של חברה. מדובר באדם מקסים ונעים מאוד שהשרה אוירת רוגע וצילם תמונות מהממות ממש. נהננו מאוד מהשירות שלו.
הצג עוד

dina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שמוליק צלם מהמם. היה זמין ונגיש לכל שאלה מרגע שסגרנו איתו ועד החתונה וגרם לנו להרגיש ממש בנח איתו. חשוב לציין ששמוליק ממש כנה וגרם לנו לתחושה שיש על מי לסמוך ולא ניסה סתם למכור לנו דברים שאין לנו רצון בהם. ביום החתונה שמוליק הגיע בוויב רגוע, טוב ושלו. נהנינו איתו ממש בצילומים וזאת למרות ששנינו ממש לא אוהבים להצטלם. שמוליק המהמם גרם לנו להרגיש ממש בנח והכל היה קליל וכיפי בצילומים. בחתונה לא הרגשנו את שמוליק כפי שהוא הבטיח לנו שיהיה אבל בפועל שמוליק עבד ללא הרף ויש לנו המון תמונות מדהימות מהחתונה. קיבלנו את התמונות כבר כמה ימים אחרי החתונה שזה הרבה יותר מוקדם מהשבועיים ששמוליק הבטיח. התמונות מהממות וממש טבעיות. שמוליק תפס הרבה רגעים מרגשים בחתונה בצילום. בקיצור אל תתלבטו בכלל תקחו את שמוליק הוא מדהים!
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שמוליק המקסים צילם את החתונה שלנו. החל מהרגע הראשון שהגיע להתארגנות בבוקר הוא היה נעים, לא מורגש ועם זאת תפס כל רגע בזויות שונות ומיוחדות. צילם אותנו ברגישות ובכיף ברחובות תל אביב ולאורך כל החתונה. יצאו תמונות מקצועיות ומיוחדות ביותר! ממליצים בחום!
הצג עוד

Ruth   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אחת הבחירות המוצלחות בחתונה שלנו הייתה הבחירה בשמוליק והצוות. שמוליק ידע להתאים את עצמו לסגנון שלנו ונתן את דעתו המקצועית בכל עניין. צילומי החתונה עברו עם שמוליק בצורה חוויתית ומהנה, בלי לחץ ובצורה מסודרת כמו שתכננו מראש. בחתונה שלנו היו 700 אורחים וצוות הצילום הצליח לתעד את החתונה בלי לפספס שום פרט חשוב. תודה רבה על תיעוד מושלם של היום החשוב בחיינו
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שמוליק באמת קסם. התחתנו באוגוסט בצפון הקסום, והוא היה פשוט אלוף. זרם איתנו על הכל! ידע בדיוק איפה להניע אותנו ואיפה להניח לנו.. זרם על המיקומים שלנו (ונכנס לנחל כשהיה צריך). נתן מעצמו מעל ומעבר למה שביקשנו והכל בחיוך ובאווירה טובה! הוא בן אדם נעים ומשרה הרגשה נינוחה.. גם לזוגות שדוגמנות זה לא התחביב שלהם.. מרוצים מאוווד גם מהתוצאות ובעיקר לא שוכחים איזה כיף עשית לנו במהלך היום. תודה ענקית! שגיא ובר.
הצג עוד

staskraskin   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
עשינו חתונה במאי 2018 בשישי צהרים שנמשכה עד הלילה. שמוליק היה באירוע מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה ונתן מעצמו מעל ומעבר! במהלך כל האירוע הוא הצליח לקלוט את כל הפרטים הקטנים גם שךנו וגם שך האורחים שאנחנו פיספסנו בכל שלבי האירוע. יצאו תמונות מדהימות ולא יגלנו להיות מרוצים יותר! המון תודה כל המאמץ וההשקעה!
הצג עוד

Zivi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אורי ואני התחתנו בדצמבר 2017 בחתונת שישי צהרים, היה לנו ברור ששמוליק הוא הצלם שלנו כבר מהשיחת טלפון הראשונה, היה בקול שלו משהו קליל, מרגיע שמכניס הרבה שלווה וזה התאים לנו להעביר את היום המיוחד שלנו בצורה כזו. שנפגשנו התחושה שלנו רק התחזקה, היינו כנים וביקשנו בלי הרבה '' העמדות'' ושמוליק היה כנה ואמר שיהיו קצת '' העמדות '' כי זה חלק מהעניין, סמכנו עליו והחלטנו שאנחנו הולכים איתו. ביום שישי יום החתונה שמוליק הגיע מוקדם בבוקר, הביא איתו את השלווה והקלילות, צילם תמונות מקסימות לאורך כל היום אני ברגע שהיה אפשר לשחרר את משחקי המצלמה ולהפסיק,, להעמיד,, אותנו כך עשה:) יצאו תמונות מקסימות, איכותיות, שמוליק מדהים, איכותי ומקצועי אכפת לו שהכל יהיה מושלם ביום הזה. היה תענוג לעבוד איתו, ממליצים עליו בחום גדול. שנתראה רק בשמחות:):)
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
היה תענוג לעבוד עם שמוליק והצוות. כבר מההתחלה, כשהצבנו גבולות ברורים מאוד - כמעט בלי צילומי זוגיות, בלי צילומי משפחות ובלי בימוי תמונות - שמוליק זרם איתנו לחלוטין ולא התעקש על שום שלא נרגיש איתו בנוח. במהלך החתונה יכלנו להיות הכי משוחררים מבלי להרגיש כאילו עוקב אחרינו פאפרצי - למרות שהוא עקב גם עקב ויצאו תמונות נהדרות שתפסו את כל הרגעים הקטנים והגדולים. תודה שמוליק!!! יעל ועמרי
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אחרי פגישה אחת קצרה ידענו ששמוליק יהיה הצלם בחתונה שלנו, ואף זכינו לצילומי זוגיות משגעים. הוא ליווה אותנו ואת המשפחות מתחילת ההתארגנות (מוקדם בבוקר) ומהרגע הראשון השרה נחת, רוגע, מקצועיות וכיף. את התמונות קיבלנו מהר מאוד והתוצאות היו מעל למצופה. שמוליק ונטלי הרגישו אותנו, את המשפחות ואת האורחים, ידעו היכן להתמקם וצילמו במקצועיות רבה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up