כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עינת סברלו - שיער ואיפור

עינת סברלו - שיער ואיפור

מספרות ומעצבי שיער
טלפון:054-3970275
88
91 מתוך 100
לפי 28 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דיצה וירון   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שווה שווה שווה אל תהססו נעימה זורמת והכי חשוב יודעת את העבודה בלי בזבוז זמן של פגישת ייעוץ כי ישלה ניסיון של מאות אלפיי נשים .המהירות בה היא עובדת עם השיער הדיוק ברמת השערה עומד בול ...פשוט אומנית . הרכות המתיקות המילים הקטנות שהכניסו אותי לאוירה כאילו אספה אותי לתוך האירוע "הנה זה מתחיל...." היא הראשונה בתהליך להפוך אותי לכלה. ואכן נהפכתי למלכה תודה עינת המראה היה מושלם שאין איך לתאר במילים ומי היה מאמין שאחזיק רוב הערב את השיער אסוף? בדרך כלל יש לי רגישות בשיער שהוא לרוב מפוזר או עם קליפס קטן עינת היא מלאכית עם נשמה ענקית תודה רבה נתראה בסטודיו המהם שלכן. אלופות צוות מנצח. מעריכה שהגעת עד אליי ביומולדת שלך ככה אני אזכור לברך אותך כל שנה. רק שמחות
הצג עוד

Dalit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
עינת וענת המקסימות אירחו אותי את המלוות שלי ואת אמא שלי בסטודיי המהמם שלהן! איך שהגענו קיבלנו יחס מקסים וכיפי אוירה רגועה ושלווה בדיוק מה שצריך ביום החתונה מעבר לעבודה המדהימה שלהן ושל הצוות שלהן הן באמת היו מקסימות וכל מה שרצינו קיבלנו דאגו שהכל ייצא מושלם ונתנו את השירות הכי כייפי ומדהים שיש! הוציאו את כולנו מרוצות והכי חשוב יפות:)
הצג עוד

shimrit.slonim   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
עינת וענת הן צוות מנצח, סופר מקצועיות, קוליות ונעימות מאוד. קיבלתי ים של מחאמות הכל היה נראה מעולה ומאוד טבעי וכמובן החזיק בצורה מושלמת כל החתונה. הן יודעות את העבודה ואפשר לסמוך עליהן בעיניים עצומות. ממליצה בחום!

Daniela   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
עינת מדהימה.. כל התהליך היה כייפי - היא מקצוענית אמיתית, יודעת בדיוק מה היא עושה והיא לא תתן לך לצאת מהסטודיו עד שתהיי מרוצה. נשארתי אני עם תסרוקת פזור מדהימה שהחזיקה עד הסוף - ועוד יש לי שיער חלק חלק והגלי מוברש נשאר מדהים! היה כלכך כיף, ממליצה בחום!!!
הצג עוד

hfisher   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
עינת פשוט מ-ד-ה-י-מ-ה!אין לי מילים לתאר את היחס החם, האובססיה להוציא אותי מושלמת והכישרון המדהים שלה.מהרגע שהיא באה אליי למלון היא הכניסה אווירה חמה והפגינה מקצוענות בלתי רגילה.אין ספק שיצאתי מושלמת ולא הפסיקו להחמיא לי.בנוסף, כל המלוות שהיו עימי והיו לא מעט(4) יצאו מושלמות בזכותה !אני ממליצה בחום על עינתי המדהימה!!!!!!!! מס' 1!
הצג עוד

einatkorol   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
במעט מאוד מילים אגיד- יצאתי נסיכה בחתונה שלי!ובהרחבה- אם בעלי, שראה אותי בכל מצב במשך ה- 3 שנים האחרונות נדהם שראה אותי ב"חשיפה" וכל רגע אמר לי "איזו יפיפייה את" מה שלא רגיל אצלו, אז זה אומר שענת ועינת הוציאו אותי נסיכה.המחמאות שהרעיפו עלי באותו היום העיפו אותי לאוויר, ובאמת הרגשתי מהממת. בנימה אישית יותר, שתיהן היו מקסימות. ידעו מה להתאים לי ואיך להוציא אותי הכי טוב שיש.אף פעם לא עשיתי איפור ושיער מקצועי אבל מהפגישה הראשונה ידעתי שאני אהיה בידיים טובות, אפילו נסיון לא ביקשתי לעשות כי הייתי כל כך בטוחה.
הצג עוד

גלית.   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
באתי לסטודיו של ענת ועינת למפגש היכרות וייעוץ.איך שהגעתי הן הביאו לי טאבלט לראות עבודות שלהן ושאלו אותי מה הכיוון שלי.הן לא באמת המליצו לי על כלום או אמרו לי מה יהיה לי יפה או מה כדאי לעשות, אחרי 15 דקות שהסתכלתי על תמונות נמאס לי ונפרדתי מהן לשלום.עוד יותר עצבן אותי שענת (או אולי זו הייתה עינת?) הייתה בהריון מתקדם ולא הייתה מי שתהיה איתי בחתונה אלא מישהי אחרת שלא הייתה שם ושאפשר להתארגן רק אצלן בסטודיו (שאגב, אין בו חניה) ואם בוחרים להתאפר בבית זה עם צוות אחר שגם לא היה שם, אבל איתו אפשר לעשות איפור-שיער ניסיון, כי דרך אגב, הן לא עושות.
הצג עוד

קטרינה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקצועניות!!!!הגעתי אל הסטודיו שלהן דרך איזיווד, ואחרי הפגישה הראשונה ידעתי שבטוח אסגור איתן!סטודיו אינטימי וחמוד, ענת ועינת עבדו בצורה מקצועית, מהירה וטובה...קלעו בול לאיך שרציתי ודמיינתי שהדברים ייראו.מומלץ בחום!!!

Yonmat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
I'm so happy I listened to the recommendations and went to Einat and Anat's salon. Einat took in consideration what I had in mind and easily oriented me for something even more suitable. The result was great!!!
הצג עוד

Ayelet.O   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עינת מדליקה, נעימה ומקצועית, עיצבה לי את השיער, בפגישת הניסיון חשבתי על כיוון אחד אך ביום האירוע עם התייעצות קלה של הנוכחות החלטנו לשנות ולאסוף, עינת קיבלה את השינוי ללא בעיה, החלטתי בעזרת תמונות, הייתי מרוצה מאוד מהתוצאה, התסרוקת היתה עמידה עד לסוף הערב, קיבלתי המון מחמאות, שהיא מתאימה לאופי שלי ותואמת למראה האחיד, גם בתמונות התוצאות הטובות.תודה ואהבה סברלו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up