כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

SRV אחסון אתרים

SRV אחסון אתרים

קידום אתרים
כתובת:
טלפון:09-8321777
0
66 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
zacheryjerusalem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
אני עשיתי אצל חברה זו חבילת אחסון אתרים בכתובת IP אישית נפרדת, הם הבטיחו לי כתובת IP ייחודית וקיבלתי כתובת ייחודית, שונה משאר האתרים שלי. אך מבדיקה מעמיקה גיליתי שהיו עוד כמה  אתררים על הכתובת הזו - לקוחות אחרים של אותה החברה. מסתבר אבל שזה עניין נפוץ.   חברות אחסון אתרים פועלות ככה. אם מגיע אליהן עם 3 אתרים ורוצה כתובת IP ייחודית עבור כל אתר, הוא ישלם מעט יותר, אך באותו השרת ובכתובת האישית הוא לא יהיה הלקוח היחיד אשר קיבל חבילת אחסון מיוחדת.   הבנתי שיש חבילות אחסון שממש נחשבות עם IP אישי, ייחודי, בלי אף אתר אחר על אותו IP אך שזה עולה יותר ונחשב לשרת מאד נדיר יחסית בעולם האחסון. הבנתי כי רוב מהאתרים אשר יושבים על IP "ייחודי" אינם באמת האתר היחידי על אותו כתובת.
הצג עוד

qwqqq   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
SRV מציעים פתרון פשוט מעולה! אבל הוא לא מתאים לכל אחד. בניגוד לקודמי, אני מאוד מרוצה מהשירות שלהם (מאוד מקצועיים ומאוד רציניים ומבינים עניין) וגם מהמערכת שלהם (SafeCMS). מדובר במערכת מאוד מקצועית שעל מנת להוציא ממנה את המיטב (ברמת העיצוב), רצוי שגם המפעיל שלה יהיה בעל ידע מקצועי בעיצוב ובניית אתרים (לא חייב אבל מאוד מומלץ שיהיה) או לפחות שייעזר בחבר או משהו אחר עם ידע כזה. אני אישית לא נתקלתי בתקלות אך אני יכול להבין למה קודמי חושב שישנן ולמה הם ענו לו כך. כמו שאמרתי מדובר במערכת מאוד מקצועית שמאפשרת שליטה עד רמת הפרטים הקטנים בעיצוב ובניית האתר שלא נתקלתי במערכות אחרות מסוגה. כמו גם היא מכילה כלים רבים מובנים ואוטמטיים שנועדו לעזור בקידום האתר במנועי החיפוש (והם אכן עוזרים מאוד!). לכן מטבע הדברים כשיש הרבה אפשרויות כשלכל אחת מהן משמעות משלה, מי שלא מבין מה הוא עושה ומשנה דברים רבים מידיי בבת אחת יכול קצת להסתבך ולא להבין מה קרה. הפתרון הוא לעבוד לאט וללמוד את המערכת לפני שקופצים "למים העמוקים" איתה. אבל מרגע שלמדתי את המערכת, מהר מאוד הבנתי שהמערכת הזו פשוט מדהימה (!) ומאפשרת דברים שאני לא מצאתי במערכות ניהול תוכן אחרות, החל משליטה מלאה על העיצוב של האתר (שזה החלק היחידי שאני חושב שהוא מורכב מפני שהוא טכני ודורש ידע מקצועי אם רוצים תוצאה ברמה גבוהה)  וכלה בכלים המובנים לקידום האתר במנועי החיפוש. לזכותם ייאמר שהם היו הוגנים מספיק לומר מלכתחילה ובטרם התחייבתי להם למשהו, שבגלל שהם מאפשרים שימוש חינם במערכת הם לא מספקים שירות ותמיכה לגביה, אלא רק לגבי האחסון (בעיניי זה לגטימי מאוד הרי משלמים רק על האחסון וזה בדיוק אותו מחיר גם אם לא אשתמש במערכת הזו ורק אאחסן אצלם אתר). בנוסף הם מציעים בתשלום נוסף חבילה של שירות ותמיכה אבל לא מחייבים אותך לקחת אותה על ההתחלה וניתן לנסות להתמודד לבד לפני שמחליטים אם לקחת או לא קחת את החבילה של השירות והתמיכה. בעיניי זה מאוד הוגן ואני אישית לא הצטרכתי אותה והסתדרתי מצויין בלעדיה. אני לקוח מאוד מרוצה שלהם ולכן אני ממליץ בחום, אבל שכל אחד יבדוק האם זה מתאים לו מפני שמדובר בשירות טכני ומקצועי מאוד (במיוחד עיצוב האתר) ולכן לדעתי מוטב שיהיה למי שמבקש להשתמש בו את הידע המקצועי, אם הוא רוצה להשיג את התוצאה הגבוהה שאפשר להוציא ממנו.
הצג עוד

FLU   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
חברה שבמחיר האחסון, נותנת אפשרות לבנות אתר דרך מערכת ניהול תוכן,או חנות וירטואלית . הם מודיעים כי מדובר במוצר מדף עם אפס תקלותושאינם נותנים תמיכה על המערכת .בהתחלה מאוד נחמדים וסבלניים , עונים על כל שאלה במלוא המקצועיות והרצינות . לאחר התחייבות והתקשרות, כל פניה אליהם או שאלה יש לפנות למייל בלבד!כשהמערכת מתגלות תקלות, הם מאשימים אותך הלקוח בשימוש לקוי במערכת, תוך הבהרות בכתב כי אינם אחראיים והם סה"כ התחייבו לאחסון האתר .**** חברה מאכזבת עם שירות גרוע !לבעלי עור של פיל בלבד .
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up